*Een week later*
Selena POV
Ik gooide wat water over de aarde. Ik knielde en liet een aantal traantjes vallen. Ik hield een foto vast. Niet zomaar een foto, maar een herinnering die ik nooit meer terug zal krijgen. 'Ik wou dat ik haar nog een keer in mijn armen kon nemen en vertellen hoeveel ze voor mij betekent heeft'. 'Zij is er altijd voor mij geweest toen niemand er voor mij was', zei mijn gedachte. Ik sloot mijn ogen voor een poosje en de tranen stroomden over mijn wangen. Ik voelde de aanwezigheid van mijn moeder. 'I really miss you mama'. Dat waren de woorden die ik nog enigszins kon uitbrengen.
Carlijn POV
Het feest is morgen en alles staat al op zijn plek. Er is voldoende drinken en hapjes voor de gasten. 'Alles moet goed verlopen', zei ik hardop. 'Luke you're so quiet', constateerde ik en hij keek mij heel erg angstig aan. Ik besloot om naast hem te gaan zitten. 'Hey, you okay?', vroeg ik en hij knikte en glimlachte. 'Lucas everything will be okay, Selena is absolutely going to love it', zei ik en aaide hem over zijn brede schouders. 'Thanks Carl', zei hij en hij gaf mij een knuffel. 'Let's go out today, okay', stelde ik voor en hij schudde een nee. 'Why not?', vroeg ik verbaasd. 'They will recognize me anyway, I'll stay home, you go to Selena', zei Luke en knipoogde naar mij. 'No, I'll stay here too, since you're clumsy', zei ik tegen hem en knipoogde terug.
*Next day*
Selena POV
'Niet zo hard kloppen jezus', zei ik en stapte uit bed. Ik keek naar de klok en het was al 15:00 uur. 'Wat heb ik zolang geslapen', zeg ik keihard tot mijn schrik. Ik liep snel naar de voordeur en opende de deur. Ik werd omhoog gehesen en meegenomen naar een auto. 'Hallo laat mij los, doe op zijn minst mijn deur dicht ja, wil je', schreeuwde ik naar de man. Het was niet een normale auto, maar een grote Hummer. 'Wtf waar ben ik en wat is dit?', vroeg ik tot mijn verbazing. 'Ssht young lady', zei de man en iemand begon aan mijn gezicht te friemelen. 'Verstaan ze mij nou niet', vroeg ik mijzelf af en probeerde het in het engels te vragen. 'What is this for?', vroeg ik en de visagiste keek mij lachend aan. 'No jokes please', zei ik serieus. En ze ging rustig verder. 'Nou, wat is dit voor een onzin, ik krijg niet eens antwoord op mijn vraag'. Toch moet ik een beetje eerlijk tegen mijzelf zijn. Ik geniet er wel echt van. Ik liet alles over aan deze mensen en sloot mijn ogen voor een poosje.
Na ongeveer een uur, was ze klaar met het opmaken van mijn gezicht. Ik pakte mijn telefoon op. 'Het is al 16:00', zei mijn gedachte. Ineens stopte de auto. De deuren gingen open en ze begeleidden mij naar binnen. Ik liep het gebouw in en zag Carlijn daar staan. 'Hi Selena', zei ze en ik keek haar nogal verbaasd aan. 'Carlijn weet jij wat er allemaal gaande is, ik snap het allemaal niet meer namelijk', zei ik. 'Yes ik weet het en ik heb dit same-e, ik bedoel, ik heb dit allemaal geregeld voor jou Selena', zei ze. 'Je mag dit kamertje in en daar staat alles al klaar voor je, jij hoeft verder niets te doen', vertelde ze. Ik liep rustig het kamertje in en zag in de verte een mooi jurk. Ik liep er naar toe en er hing een briefje op.
Hi gurl,
Weet je nog dat je ooit zo'n jurkje wou, nou hier heb je hem dan. Trek deze snel aan, want je weet echt niet wat je te wachten staat.
x Carlijn
Ik kreeg tranen in mijn ogen. De man die mij net naar de auto kidnappte stond alweer naast me. 'It's so pretty', zei ik en ik keek hem aan en hij knikte. Ik zag ook iets in zijn ogen glinsteren. Ik keek weer naar de jurk en haalde hem uit het plastic. Ik gaf de man een seintje en hij verliet het kamer. Ik trok het jurkje aan en deed ook meteen de hakken aan. Ik keek in de spiegel en zag naast mij mijn moeder staan. Ik knipperde een aantal keer met mijn ogen en weg was ze. 'Ik weet dat ze er is, dat weet ik zeker', zei mijn gedachte.
Ik liep het kamertje uit en liep tegen een lange knul aan met een masker op. 'Oh my god, I'm sorry', zei ik en ik keek in zijn hemelsblauwe ogen aan. 'You must be Selena right?', vroeg hij en ik knikte. 'And you are', vroeg ik en bloosde een beetje. 'I'll be your date for tonight', hoorde ik hem zeggen. Hij ging achter mij staan en deed het masker ook bij mij op. 'My dream is coming true', zei mijn gedachte..
------
Heeeeeeey guys ooeeeh wat zal er nu weer gebeuren? Wat denken jullie dat er gaat gebeuren. En shippen jullie Carlijn en Calum? Love ya guys x thanks voor het lezen :)
xxx Zeliha
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
Fiksi PenggemarHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x