Calums pov
Wat ik snap het allemaal niet meer. Ik ben niet gek en heb ook nog niks gedronken. Ik kijk weer naar hun en kon uiteindelijk concluderen dat Ashton daar samen met Selena aan het zoenen is. Maar Selena vond toch Luke leuk of ben ik nou gek. En waarom heeft Ashton ons dit nooit verteld, zei ik hardop van de woede. Nu Luke ziek is denkt hij meteen Selena van hem af te pakken. Ik pakte de krat bier weer op en liep snel naar huis.
Na een tijdje gezoend te hebben trok Ashton zich terug en keek recht in mijn ogen aan. 'Ik denk echt dat ik voor Ashton iets begin te voelen, dit gevoel in mijn buik zegt al veel', dacht ik hardop. Ashton zag er zo gelukkig en blij uit, ik denk dat ik HEM heb gevonden. 'Selena' zei Ashton fluisterend. 'Yes?', zei ik. 'Would you like to go on a date with me?', zei Ashton heel nerveus. Ik was nogal im shock, 'de Ashton Irwin vraagt mij op een date?', zei ik hardop in het Nederlands. 'What did you say?', zei hij lachend en omhelsde hem. Ik was natuurlijk niet zo lang en mijn hoofd was precies gericht op zijn hart waardoor ik zijn hartkloppingen aanvoelde. 'He is so nervous', dacht ik en vond het best wel schattig, maar op het zelfde moment ben ik ook heel erg nerveus en voelde mijn hart in mijn keel kloppen. 'I would love it', gaf ik als antwoord op zijn vraag en liet me meteen daarna los. Zijn lach is het enige wat mij blij kan maken. We besloten om richting huis te lopen. Ik deed mijn slippers weer aan en Ashton trok zijn shirt weer aan. Eenmaal onderweg hadden we een praatje samen over onze jeugd en het bleek dat we veel dingen met elkaar gemeen hadden. Ineens zag ik Nina op een bankje zitten en staarde ze voor zich uit. Ze zag dat ik samen met Ashton was en stond meteen op. Ashton zag haar natuurlijk en fluisterde dat we maar beter sneller kunnen lopen. 'Selena', hoorde ik haar roepen. Ik draaide mij om en zag dat ze naar mij toe kwam lopen. 'Babe u might get hurt', zei Ashton en pakte ineens mijn hand vast. Plotseling stond ze voor me, ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten dus sloot ik mijn ogen voor een momentje. 'S-so-orry', stotterde ze en barstte in tranen los. Ik deed mijn ogen wijd open en ik kon niet geloven wat ik zag, Nina die sorry tegen mij zegt? 'I'm so sorry for everything, pls forgive me', zei ze. Je zag echt aan haar dat ze spijt had, dus besloot ik haar te omhelzen en liet Ashtons hand los. 'It's okay love don't cry I forgive you', zei ik terwijl ik een brok in mijn keel kreeg.....
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x