Ik keek naar zijn mooie blauwe ogen en naar zijn gezicht. Mevrouw liep de keuken in en zag zijn zoon in de keuken staan met zijn handen vol koffers. 'Son, you're back', zei ze terwijl ze aan het huilen was. Ze omhelsde hem zo lang, en ondertussen zat ik nog steeds naar hem te kijken, hij keek mij recht in mijn ogen aan, en ik dacht 'Selena, is this for real?', staat Luke nu echt naar je te kijken? Ik kneep mezelf in de arm en dacht dat ik aan het dromen was, maar nee het was echt. De mevrouw bleek dus Lukes moeder te zijn. Ik kon maar geen woord uitbrengen, ik liep rustig naar hun toe, en mevrouw liet zijn zoon los. 'I'm sorry I broke the glass', zei ik. Ze vond het niet erg, en ik keek Luke nog steeds recht in zijn ogen aan. Ik weet niet wat er met mij gebeurde, maar ik begon hem te omhelzen en te huilen. Luke keek verrast naar zijn moeder en de moeder liet ons alleen. Hij liet mij los, en ik zei 'No wait, just a little longer', en greep hem weer keihard vast. Na enkele minuten trok ik mezelf weg van hem en keek hem voor een poosje aan, ik kon het gewoon niet geloven en voog mijn tranen snel weg. Ik rende als de wiedewier naar mijn kamer terug. Ik gooide mezelf op bed. Was hij dat nou echt? Heb ik echt staan knuffelen met hem? IS THIS REAL?, dacht ik. Ineens hoorde ik voetstappen richting mijn kamer toe. Het was vast de mevrouw, dacht ik. Ineens zag ik dat iemand mijn deur probeerde open te krijgen en Luke kwam de kamer binnen. 'Oh my god, dus dit is zijn kamer, dacht ik hard op. Hij keek mij aan en vroeg hoe ik heette. 'It's Selena', zei ik met een bibberige stem. Hij keek naar de muur en zag dat er een 5sos poster opgehangen is. Hij grinnikte, en gooide zijn bagage in de hoek van de kamer. Ik probeerde langzaam en stilletjes de kamer te verlaten, tot hij zei 'where are you going?'. Ik zei, dat ik even water ging drinken, natuurlijk moest ik geen water drinken, ik wist niet zo goed wat ik moest doen op zijn kamer en straks sta ik nog wel voorschut voor hem. Hij zei dat het niet hoefde en gooide zijn gebruikte flesje naar mij. Wat moet ik doen dacht ik, gewoon uit zijn flesje drinken of toch maar naar de keuken gaan. Ik deed toch maar het flesje open en nam er een slok uit. 'Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest sinds idk when', dacht ik. Ik besloot om stiekem naar hem te kijken. Het eerste waar ik op lette, waren zijn mooie blauwe ogen. En toen besefte ik dat hij ook even naar mij keek, hij keek snel ergens anders naar. 'So, where do you come from actually if I may ask?', vroeg Luke. 'I'm from...', stopte ik met mijn zin. 'Selena, dacht ik, hij zal je toch nooit zien staan, blijf realistisch denken, dacht ik hardop. 'So, youre from, where'? vroeg Luke. 'I'm from Holland', zei ik en keek even weg. 'Don't be shy', zei Luke lachend. 'I'm gonna take a shower, and lets go out for a bit'. 'WAT WACHT, dacht ik, vraagt Luke me mee naar buiten?', dit kan niet waar zijn dacht ik. 'Selena, hij zal je nooit leuk vinden, dus pls stop dreaming', herhaald ik continue in mijn gedachte. Hij pakte schone kleren uit zijn kast en liep de kamer uit. 'Okay ik moet nu zo snel mogelijk nette kleren aan zien te trekken, want dit is niks. Ik pakte mijn bagage helemaal uit en zag een lege kast staan naast die van luke, ik stapelde al mijn schone kleren in de kast op en pakte iets comfortabels. Een zwarte skinny jeans, tank top en een beanie moet wel genoeg zijn, dacht ik. Het was al ondertussen een uur verder en Luke was nog steeds niet klaar met douchen. Een aantal minuten later komt hij mijn kamer binnen en had zijn kleren al en had zijn haar gedaan. 'Lets go, zei hij lachend en stond moeilijk op vanwege mijn rugpijn, de pijn was nog steeds niet over. Hij zag dat het niet lekker ging en vroeg, 'Are you okay babe'?. Noemde hij me net nou babe, veel gekker kan het niet worden dacht ik. "Its okay, Im fine, It's just my back''. Hij hielp me overeind en liepen samen de deur uit. Hij liep voorop en ik liep hem achterna . Ik deed mijn zwarte schoenen aan en we gingen samen in de lift. Toen we beneden waren, liepen we samen richting het strand. Hij vroeg me of het okay was om voor de zee te gaan zitten. Ik vond het okay en zaten samen op de zanderige grond. Het was natuurlijk ook donker, het was al ondertussen 10pm. Hij vroeg me wat ik hier kwam doen, en ik vertelde natuurlijk over mijn stage en dat ik over een weekje zou beginnen bij SWH. Het was natuurlijk wel frisjes, en dat zij hij natuurlijk aan me, ik begon namelijk te klappertanden. Ineens sloeg hij een arm over mijn schouder en zei 'I will keep u warm'.
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
أدب الهواةHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x