"Okayyyyy, this is weird', zei ik. 'What happened', vroeg Luke en vertelde dat ik onbekend gebeld werd. 'She said, you better watch out girl, like what did I do wrong', zei ik en keek teleurstellend en angstig Luke aan. 'Nothing sweetie', en streelde met zijn hand over mijn gezicht. Ik staarde hem een poosje aan, het enige dat nog mij kan opvrolijken, dacht ik. Ik keek weer snel weg, want anders zou het super awkward worden.
* Luke zag dat Selena het niet naar haar zin had en wilde iets speciaals voor haar doen, wat haar zou opvrolijken *
Whatsapp Chat
Luke: LADSSSSS
Mikey: WHATSUPPP HONEY
Luke: Shut up, listen
Calpal: Whatsupp dude
Luke: COME TO MY HOUSE! NOW!
Ash: Why what happened dude
Luke: You remember that girl Selena, she looks very unhappy idk why man, and I know she loves 5SOS so you guys should come to my house
Mikey: OMW DUDE
Ash: okay okay omw
Calpal: Wait who is that dudette?
Calpal: nevermind omw
20 minuten verstreken en ik was klaar met ontbijten. Ik stond op en liep naar de keuken toe, toen iemand aanbelde. 'Can u pls open the door babe', schreeuwde Luke vanuit de woonkamer. 'I'll', zuchte ik. Ik legde mijm bord op de tafel in de keuken en liep naar de voordeur toe. Ik opende de deur en en en... Ik kon mijn ogen niet geloven. 'WHUT OMG, NOOO THIS CAN'T BE REAL', schreeuwde ik. Luke kwam lachend naar de voordeur toe en zei you're welcome en keek mij aan en lachte glimlachte erbij. Het enige wat ik kon doen was Luke heek tight omhelzen. 'Thankyou Luke, I love you', fluisterde ik in zijn oor. 'No problem, I would do anything for you to make you happy', fluisterde hij terug. Ik liet Luke los en veegde mijn klein traan weg. De jongens kwamen binnen en begon ze allemaal een voor een te omhelzen. We liepen samen de woonkamer in en ze ploften allemaal op de bank. 'Lets play a game', stelde Mikey voor. En we vonden het allemaal goed. Hij vroeg ons of we allemaal op de grond wilden zitten in een klein kringetje. Hij zei dat dit spel een 'doen, durven, waarheid'. Dit spelletje kende natuurlijk een ieder van ons al. Mikey begon alseerst en koos Calum om uit doen durven of waarheid te kiezen, en hij koos voor doen. 'Take your pants of", zei Mikey. 'No, no, there is a girl in the room, I can't do this', zei Calum. 'U have to do it bro', en Calum trok zijn broek omlaag. 'Sexy, sexy legs dude', zei Ashton. 'Shut up', zei Calum en we gingen verder totdat de beurt bij Ashton was. Hij vroeg uit welke van de drie ik wou kiezen, en ik koos voor doen, omdat ik bang was dat ze dingen zouden vragen die ik misschien niet kan beantwoorden. 'Kiss Luke', zei Ashton. 'Whut', schreeuwde ik en keek Luke aan. Ik gloeide helemaal en Luke was ook aan het blozen. Wat moet ik doen, Luke kwam steeds dichterbij, ik werd steeds nerveuzer en toen...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x