Part 33

153 17 0
                                    

Selena POV:

Met handen vol bagages liepen we richting het station en namen de trein naar huis. In de trein zeiden we niet zoveel, we waren allebei hartstikke moe. 'Station Hollandspoor, vergeet niet om uit te checken met uw ov chipkaart'. Ik schoot ineens wakker en schudde Ashton ook wakker, want we moesten hier uitstappen.

Toen we richting mijn huis aan het lopen waren, praatten we niet zoveel. Toen ik hem daar zag staan, voelde ik mijn hart niet meer kloppen, het leek wel alsof alles ineens stil stond. Ik heb hem ontzettend veel gemist en het voelt alsof alles goed zal komen. Zo'n gevoel heb ik in ieder geval.

Met de volle bagages in mijn handen, botste ik continu tegen Ashton aan en hij nam een tas van mij over en pakte mijn lege hand vast. Zo liepen we een tijdje tot we voor mijn huis stonden.

Luke POV:

Ik zag Ashton en Selena een huis binnengaan. Ik ben ze achterna gegaan. Ik voel mij gebroken en gebruikt. Ik dacht dat ze precies hetzelfde voor mij voelde. Dat zag ik deels aan haar maar Ashton zelf had het mij ook verteld. Ik weet niet wat Ashton van plan is, maar ik zal er achterkomen en snel ook.

Ashton POV:

We zijn eindelijk weer eens in Nederland, niet te geloven dat ik mijn band en mates heb achtergelaten, maar ik heb alles voor Selena over.
We legden onze bagages in een kamertje en ze trok me mee naar een andere kamer. Het huis waar ze leefde, was niet groot, het was eerder gezegd knus, maar het zag er wel mooi uit. Ze pakte mijn handen vast en keek mij diep in mijn ogen aan. Ik kreeg het even warm, en toen begonnen er tranen over haar wangen te lopen. 'Ashton my mum passed away, how can I live without my mum, she was my everything', en ze liet haar hoofd zakken en liet haar zelf ook op de vloer zakken. Ik was een beetje laat met het opvangen, maar ik kon ook even aan niets meer denken. Het deed mij denken aan mijn vader die ons heeft verlaten. Ik weet precies hoe ze zich voelt. Alleen, machteloos en zwaar verdrietig. Ik probeerde haar te troosten en gaf haar een knuffel en voog de tranen van haar gezicht weg. 'Selena, I'll be always by your side, don't be sad, I know ur going through hard times now, but it will make u stronger, ur mom is looking at you now and she is proud of you, because she has the most beautiful, sweet and talented daughter in the world, she loves u and she'll never let u go. U may not see her, but she is her, cuz she is watching over you. All she want is u to be happy and I'll be a part of that journey, I'll make u happy, I'll make u smile even if you wanna cry so hard. I'm gonna be ur smile, I'm gonna love you like there is no tomorrow, and I would do anything for you to be happy'. Selena keek mij met haar hele mooie fel groen/blauwe ogen aan. 'Would u like to be my girlfriend?'. Ik keek haar en haar ogen begonnen te tranen ze knikte en fluisterde het woordje 'yes', waar ik al ontzettend lang heb lopen wachten. Van geluk rolde er een kleine traan over mijn wang.

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu