-23-

51 13 22
                                    

Bir kaç ay sonra

Jeongin ile biraz dolaşmaya çıkmıştık bir kafede oturmuştuk. Biraz daha iyiydik. Aynı... Bir arkadaş gibi.

"Ee Felix? Arkadaşlarınla neler yapmayı seviyorsun?"

Yerimde rahatsızca kıpırdandım. Ve gülümsedim.

"Hayatımda hiç... Arkadaş edinmedim."

Hemen ağzını eli ile kapatmıştı.

"Ben çok üzgünüm! Seni üzdüm öyle değil mi? Çok özür dilerim Felix."

"Hayır hayır! Sorun yok... Kendini lütfen kötü hissetme."

"Ama yine de... Özür dilerim."

Kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Sen varsın, öyle değil mi?"

"Elbette!"

Daha da gülümseyip önümdeki kahveden bir yudum aldım.

"Hyunjin ile çok iyi anlaşıyorsunuz. Ne kadar güzelsiniz öyle."

"Sizde çok güzelsiniz."

"Biz sürekli kavga ediyoruz. Hep birimiz geceyi otelde geçiriyor. Öyle aman aman bir ilişkimiz yok."

Kaşlarım çatılmıştı. Hiç öyle gözükmüyordu.

"Hiç öyle gözükmüyorsunuz."

"Alıştık, aramızda şiddetli kavgalar geçiyor bazen. İlk evi kim terk ederse işte. Diğeri de asla aramaz. Önceden arardık falan ama biliyoruz nerede olduğumuzu. Sıkıntı yok yani. Sakinleşip birbirimize geri dönüyoruz nasılsa."

"Neden kavga ediyorsunuz?"

"Yani... Kavgalarımızın büyük bir çoğunluğu ilişkiye girecekken çıkıyor."

Yüzümü bir şaşkınlık kaplamıştı. Bundan... Nasıl böyle rahat bahsedebilirdi?

"İkimizin de beklentileri farklı. Sürekli birbirimizin ters zamanına denk geliyoruz. Karşılayamayınca böyle oluyor. Birde Changbin çok kıskanç biri...  Onunla baş etmesi çok zor."

Sertçe yutkundum. Sırf birbirlerini tatmin edemedikleri için kavga mı ediyorlardı? Ya bizde Hyunjin böyle kavga edersek... Ben dayanamazdım ki!

"Ne oldu Felix? Garip baktın bana."

"Bir şey yok! Üzüldüm biraz..."

"Neden ki? Sorun yok aramızda. Garip bir ilişkimiz var biliyoruz lakin... Yine de iyi bir çiftiz bence?"

"Öylesiniz."

Diye mırıldandım.

"Ee, Hyunjin ile nasılsınız. Hiç aranızda bir şeyler geçti mi?"

"Nasıl yani...?"

Gülmüştü. Bu gülüş... Pek hoşuma gitmemişti.

Betrayal-HyunLix- +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin