හොඳ වෙලාවට වැස්ස ඇදගෙන වැටෙන්න කලින් ගෙදරින් පැනගත්තෙ...මස්ටෑන්ග් එකේ ඉස්සරහ වින්ඩ්ශීල්ඩ් එකට හෙනම වේගෙන් ඇවිත් වැටෙන වතුර බිංදු වල සද්දෙ හරියට නිකන් ඇහෙන්නෙ කවුරු හරි උඩ ඉදන් කාර් එකට ගල්කැට අතාරිනවා වගේ. ඒ තරම් වැස්ස සැරයි.
ඔය අතරේ මන් හෙමින් සැරේ ආර්යන් අයියාගෙ අතට පැටලිලා තිබ්බ අපේ අත් දිහා ඇස් කොණින් බැලුවා..හහ්! කාර් එකට නැග්ග වෙලේ මන් ජූස් එක දෙන්න කතා කරායින් පස්සෙ තාම මේ යකා මාත් එක්ක කතා කලේ නෑ. අනික අද උදේ ඉදන්මනෙ ඉතින් ඔය..වචනයක් කතා කරාද? හරි ඉතින් වැරැද්ද මගේ තමයි. ඒ වුණාට ඔච්චර පුම්බන්න ඕනෙද? දැන් ඉන්නවා හොඳට ෆෝන් එකත් ඔබ ඔබා..කවුද දන්නෙ මොකාට ටෙක්ස්ට් කරනවද කියලා? අනික දැන් විනාඩි ගාණක් තිස්සෙ ඔය! අනේ අම්මපා ඔය රෙද්දෙ ෆෝන් එක ඇදලා අරන් කාර් එකෙන් එළියට දාතෑකි මට දැන් මේ එන තරහට! අඩුම එකපාරක් මේ පැත්ත බැලුවනම් මුගේ ඇස් දෙක ගෙවෙනවද කියහන්කො?
ඒ එක්කම මට ආර්යන් අයියාගෙ ෆෝන් එක වයිබ්රේට් වෙන සද්දයක් ඇහුනේ මාත් ටක්ගාලා ඒ දිහා බලද්දි..අර ගෞරව් අයියාගෙ කෑල්ලද දන්නෑ..කවුද දන්නෙ ඉතින්. හෝව් පොඩ්ඩක් ඉන්න- මොකද්ද ඒ කෙල්ලගෙ නම කිව්වෙ? මම ආර්යන් අයියා එයාට ආපු කෝල් එක ආන්ස්වර් කරන්න වම් පැත්ත ඉදන් දකුණු පැත්තට එයාගෙ ඇගිල්ල ස්ක්රීන් එකේ තියලා අදිනවා දැකලා ඇහි බැම අකුළ ගත්තා. මොකද එතකොට තමයි මට මීටර් වුණේ එයා මට ඒ කෙල්ලගෙ කිසිම විස්තරයක් එදා කිව්වෙ නෑනේද කියලා. අර්හ්හ්! මාත් අමු ගොනානෙ ඉතින්...එදා තකහනියක් ආපු නිසා මාත් ඉතින් රැවටුණා. කොහෙද ඉතින් අපේ හිත් මල් වගේනෙ..ඉක්මණට නිමෙනවා. ඒකනෙ මේ එකේක එවුන් එව්වාගෙන් ප්රයෝජන ගන්නෙත්. හහ්! අනිත් එක මූත් මේ ශුවර් එකටම මටයි ගෞරව් අයියාටයි කොළේ වහන්නද කොහෙද හදන්නෙ. ඇයි යකෝ නැත්තන් ඒකිගෙ නමවත් කිව්වෙ නැත්තෙ?
හිතින් දත්ත ඇනලයිස් කර කර ඉන්දැද්දි මම එකපාරටම ආර්යන් අයියාගෙයි මගෙයි අත් දෙක දිහා බැලුවා. මගේ අත මටම පේන්නෙ නෑ..ඒ තරමට මගේ අත දැන් තිබ්බෙ ආර්යන් අයියාගෙ අර සද්ධන්ත අතට වැහැලා ගිහින්. මෙහෙමයි.. එයාගෙ අතේ ඇගිලි මට වඩා තරමක් දිගයි. ඒ කිව්වෙ මේ මහලොකු දිගක් නෑ..චූටි වෙනසයි තිබ්බෙ. හැබැයි එයාගෙ අත මගේ අතින් අල්ලගන්න හැම වෙලාවකම මගේ අත මේ විදිහට අතුරුදහන් වෙන්න හේතුව තමයි ආර්යන් අයියාගෙ අත පළල්. දිගින් බලද්දි වෙනස පොඩ්ඩම පොඩ්ඩක් වුණාට පළලින් ගත්තොත් එයාගෙ අත් විසාලයි වගේ පේන්නෙ ඒ හන්දා. ඕක මම නෝට් කරගත්තෙත් එදා ගාල්ලෙදි ආර්යන් අයියා මගේ අතින් අල්ලන් හිටපු වෙලාවේ මම අපි දෙන්නාගෙ අත් දෙක එකට තියලා බලපු වෙලාවෙ. අනිත් එක කොහොමත් ඔය රග්බි ගහන එවුන්ගෙ අත් හෙන විසාලයි. අර අපේ පන්තියේ රදිල්කයාට පවා තියෙන්නෙ හෙන විසාල අත්..ඉතින් ඒකනෙ උන් අර රග්බි බෝලෙ අතට ගත්තම ඒකෙ තුනෙන් දෙකක්ම මුන්ගෙ අත් දෙකට වැහිලා යන්නෙ.
YOU ARE READING
රදළ | The Kandyan Aristocrats
Romance"ඒ..අඩෝ...!! පගෝ- අර ඉන්නෙ ආර්යන් අයියද??" නිස්සා හැමිනෙන්න ගත්තම මමත් නොදැනුවත්වම ඔලුව වැනුවෙ තරහටද පුදුමෙටද කියලා මමවත් දන්නෙ නෑ. ආර්යන් අධ්රක්ෂ රෞරවවංශ....මාස එක හමාරකට විතර පස්සෙ අද තමයි ඉස්කෝලෙට පය ගැහුවෙ..තාත්තගෙ ෆැමිලි බිස්නස් වගයකට ඕසි ගියා...