Part 5.

2.8K 364 19
                                    


ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

''Είναι λίγο απότομος, έχει περάσει πολλά.'' ενημερώνει ο Liam τα δύο κορίτσια με μελαγχολικό ύφος.

''Τι έχει περάσει;'' ρωτάει η Violet θέλοντας να μάθει περισσότερα για το νεαρό αυτό.

''Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να γνωρίζεις Violet.'' απαντάει απότομα το αγόρι και αμέσως,δείχνει να το μετανιώνει.

''Δεν ρώτησε κάτι τόσο κακό για να της συμπεριφέρεσαι έτσι. Εμείς την καλέσαμε να έρθει Liam, εμείς. Θα πρέπει να γνωρίζει με ποιον θα περάσει το απόγευμα της.'' φωνάζει η Bella,σπεύδοντας να ακουμπήσει τα χέρια της,γύρω από τη μέση της.

''Συγγνώμη Violet.Είμαι πολύ ευαίσθητος με αυτό το θέμα.Λοιπόν, πριν μπούμε μία μόνο συμβουλή. Μην του κάνετε ερωτήσεις οι οποίες θα τον φέρουν σε δύσκολη θέση.'' παρακαλάει μπαίνοντας στο μαγαζί με τη Bella και τη Violet να τον ακολουθούν.
Ο Zayn έχει ήδη καθίσει σε ένα γωνιακό τραπέζι ενώ είναι απασχολημένος με το κινητό του.

''Βρήκες ήδη τραπέζι βλέπω.'' λέει γελώντας ο Liam προκειμένου να ελαφρύνει τη κατάσταση.

Ο Zayn κοιτάζει για λίγο το φίλο πριν ξανά-στραφεί στην ηλεκτρονική συσκευή που φιλοξενείται στις παλάμες του.
Τα υπόλοιπα παιδιά παίρνουν τις θέσεις τους στο τραπέζι περιμένοντας να παραγγείλουν.

''Πόσο χρονών είσαι, Zayn;''ρωτάει χαμογελώντας του η Violet.

''Είκοσι.'' απαντάει σηκώνοντας το βλέμμα του για να την κοιτάξει.
Η Violet  κουνάει καταφατικά το κεφάλι της και νιώθοντας αμήχανα,στρέφει την προσοχή της στον Liam και τη Bella οι οποίοι φαίνονται απασχολημένοι καθώς μελετούν τον κατάλογο με τα αμέτρητα πιάτα και τις νέες γεύσεις που έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν.Παρατηρεί το εστιατόριο δαγκώνοντας νευρικά τα χείλη της.

''Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο σε λένε Violet;'' τη ρωτάει απαλά ο Zayn κάνοντάς και τα τρία παιδιά να τον κοιτάξουν με έκπληξη.

''Ναι, η Βιολέτα είναι το αγαπημένο λουλούδι της μαμάς μου. Της το έδωσε ο πατέρας μου μόλις γνωρίστηκανε.'' απαντάει η Violet χαρούμενη για το ενδιαφέρον του.

''Πόσο χρονών είσαι, Violet;'' τη ρωτάει χαμογελώντας της.

''Δεκαεπτά.'' απαντάει παίζοντας με τα βραχιόλια που κοσμούν τον αριστερό καρπό του χεριού της.

''Ωωω, είσαι μικρή.'' συνεχίζει ο Zayn κάνοντάς τη να ανασηκώσει μπερδεμένη το φρύδι της.
Πριν προλάβει να απαντήσει το φαγητό τους φτάνει.

''Ο Zayn δουλεύει σε ένα μαγαζί με τατουάζ.Εάν σκέφτεστε να κάνετε ξέρετε που να πάτε.'' λέει ο Liam κλείνοντας μας το μάτι.

''Φίλε, δεν είσαι αστείος.'' του απαντάει το όμορφο αγόρι γελώντας και 'κλέβοντας' μία πατάτα από το πιάτο του νεαρού,δίπλα του.

''Πώς γνωριστήκατε, παιδιά;'' ρωτάει η Violet παρακολουθώντας τους να παίζουν με το φαγητό τους σαν μικρά παιδιά.

Ο Zayn, την κοιτάζει έντονα στα μάτια πριν σηκωθεί απότομα από το τραπέζι και ωθήσει τον εαυτό του προς την εξώπορτα του μαγαζιού.

Vote&comment!

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now