ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ
''Τί θα έλεγες για κάποιο βιβλίο;'' του θέτει την παραπάνω πρόταση και το αγόρι μοιάζει ακόμη πιο σκεπτικό.
Το παγωτό με γεύση πορτοκάλι έχει λιώσει στα χέρια του μιας και έχει μείνει άθικτο από την στιγμή που έχει αγοραστεί.
Το καρό πουκάμισο που δένεται στην μέση του,τώρα πρέπει να έρθει αντιμέτωπο με τις σταγόνες,οι οποίες πέφτουν σαν χείμαρρος,από το γλύκισμα αυτό.''Liam;'' αναγκάζεται να ανεβάσει τον τόνο της φωνής της εξαιτίας της πολυκοσμίας και των έντονων συζητήσεων που υπερισχύουν στο πολυκατάστημα του Λονδίνου.
Το παγωτό συνεχίζει να λερώνει τα χέρια του κάτι που κάνει την κοπέλα να γελάσει με την παιδικότητα του.
Χτυπάει τον ώμο του και αυτό είναι αρκετό ώστε να τον αποσπάσει από τις σκέψεις του.''Μμμ;'' ανοιγοκλείνει τα μάτια του φανερά ενοχλημένος με την κίνηση της και την μεταστροφή από το μη αληθινό στην πραγματικότητα.
Συνειδητοποιώντας πως το γλύκισμα του έχει καταστραφεί ξεφυσάει απογοητευμένος ενώ αργότερα γελάει με την κατάσταση του.''Σε παρακαλώ,πες μου ότι αυτός ο λεκές μπορεί να καθαριστεί.'' γραπώνει το λεπτό ύφασμα που στολίζει την μέση του κοιτάζοντας με σαρκασμό την φίλη του.
''Τα μικρά παιδάκια είναι περισσότερο προσεχτικά από εσένα.'' κουνάει με αποδοκιμασία το κεφάλι της.
Ο νεαρός υποδύεται τον λυπημένο και αμέσως μετά,με σκοπό να την αιφνιδιάσει,αφήνει την παλάμη του να αγκαλιάσει το πρόσωπο της.
Το πορτοκαλί σιρόπι έρχεται να πάρει την θέση του,στην λευκή επιδερμίδα της.
Αντιλαμβανόμενος το κατόρθωμα του δεν μπορεί να σταματήσει να γελάει.
Τα άτομα στον χώρο αφήνουν απορημένα βλέμματα πάνω του,τα οποία η Violet σπεύδει να κατευνάσει.''Μα..πού είναι οι τρόποι σου;'' ανασηκώνει το φρύδι της και τοποθετεί τα χέρια της στο στομάχι της.
Ο τόνος της φωνής της είναι αυστηρός ενώ η ανάλαφρη διάθεση εμφανίζεται ανάμεσα τους.''Με συγχωρείτε δεσποινίς Devine.'' απολογείται αμέσως μετά πειράζοντας τα μαλλιά της.
Αφού καταφέρνουν να καθαρίσουν τις ζημιές που προκάλεσαν,διασχίζουν τα αμέτρητα καταστήματα.
Ο Liam,φαίνεται δυσαρεστημένος όσο δεν μπορεί να βρει αυτό που ταιριάζει στην κοπέλα του,Irene.
Τα γενέθλιά της πλησιάζουν κάτι που τον αγχώνει ακόμη περισσότερο.''Λατρεύει τους Pink Floyd.'' ενημερώνει ξαφνικά καθώς εξερευνούν ένα μαγαζί γεμάτο είδη ομορφιάς.
Η κοπέλα σταματάει να ντύνει τον λαιμό της με γυναικεία αρώματα και γυρίζει να κοιτάξει τον νεαρό,αυτή την φορά,κουρασμένη.
Βρίσκονται στο πολυτελές πολυκατάστημα για περισσότερο από τρείς ώρες,χωρίς να φτάσουν στον επιθυμητό στόχο.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...