Part 64.

1.7K 187 93
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ



''Να θυμάστε πως ό,τι και να γίνει εσείς βάλατε τα δυνατά σας.Σκοπός σας και κύριος στόχος σας,δεν πρέπει να είναι η νίκη αλλά να ζήσετε την εμπειρία αυτή,που σας έχει δοθεί.Καλή επιτυχία,θα σας περιμένουμε στην αυλή του Πανεπιστημίου.'' μιλάει ο κ.Aaron και κοιτάζει τα δύο παιδιά χαμογελώντας τους,ενθαρρυντικά.

Ο Liam συνεχίζει να περνάει το χέρι του,ανάμεσα από τα καστανά μαλλιά του ενώ η Violet απλά παρακολουθεί τις κινήσεις του.
Η χθεσινή μέρα,ήταν μια ολοκληρωτική καταστροφή.
Η συμπεριφορά του,τα λόγια του..την ενόχλησαν,την ενόχλησαν,αρκετά.
Προσπαθεί να τον δικαιολογήσει αλλά δυστυχώς αποτυγχάνει καθώς θεωρεί ιδιαίτερα υπερβολική την αντίδραση του.

Αυτή την στιγμή δεν την ενδιαφέρει ο διαγωνισμός αφού η μόνη ανησυχία της είναι ο Zayn.
Αυτή την στιγμή,εύχεται να περάσουν οι ημέρες της διαμονής τους στο Liverpool,γρηγορότερα απ'όσο είναι δυνατό κάτι το οποίο δεν υφίσταται.

Ωστόσο,σίγουρα δεν είναι εγωίστρια..
Βέβαια έτσι δείχνει.
Το γεγονός ότι δεν απολαμβάνει την εκδρομή της στο Liverpool,την στιγμή που της δίνεται αυτή η μεγάλη ευκαιρία,προκαλεί αναστάτωση σε εκείνη αλλά και τους γύρω της.
Ωστόσο,ο Zayn,είναι σημαντικότερος από οτιδήποτε άλλο.
Φυσικά,νόμιζε πως ο διαγωνισμός θα την ενδιέφερε περισσότερο.
Θα μπορούσε να αποσπάσει τον εαυτό της,τουλάχιστον αυτή την εβδομάδα αλλά δεν τα κατάφερε.
Όμως,δεν την ενοχλεί.

Μαζί με τον παιδικό της φίλο,προχωρούν προς την είσοδο του πολυτελούς κτιρίου.
Όλοι οι μαθητές έχουν ήδη συγκεντρωθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων.

Ο Liam ξεφυσάει.

''Είμαι τόσο αγχωμένος..'' σχολιάζει και η Violet κουνάει καταφατικά το κεφάλι της.

''Εάν και δεν θέλω να το παραδεχθώ,είναι σχεδόν αδύνατο να κρύψω την αμηχανία μου.'' απαντάει εκείνη και ο Liam ακουμπάει απαλά τον ώμο της.

''Και εάν δεν νικήσουμε;Τί θα γίνει μετά Violet;Θα απογοητεύσουμε το σχολείο μας,τους καθηγητές μας,την οικογένεια μας.Θα απογοητεύσουμε τους εαυτούς μας.Δεν θέλω να συμβεί αυτό.'' κλείνει ερμητικά τα μάτια του στην προσπάθεια του να ηρεμήσει.

''Γνωρίζεις πως δεν ισχύει,αυτό,Liam.Μην σκέφτεσαι με αυτό τον καταστροφικό τρόπο.Δεν πρόκειται να προκαλέσεις απογοήτευση σε κανέναν,δεν πρόκειται να το κάνουμε.Η προσπάθεια μας είναι πολύ δυνατότερη από την νίκη.'' μιλάει η Violet και προσπαθεί να τον καθησυχάσει.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now