Part 7.

2.6K 358 9
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

Η Violet περνάει τα χέρια της γύρω από τη μέση του κρατώντας τον ακόμα πιο σφικτά τη στιγμή που ο Zayn αυξάνει ταχύτητα. 

''Έχεις ξανά-ανέβει σε μηχανή;'' ρωτάει με απορία κοιτάζοντας την από το καθρέπτη της μηχανής.

''Όχι και νομίζω ότι δε θα το ξανά-δοκιμάσω.'' του απαντάει εκείνη με σιγουριά.Το κεφάλι της ξεκουράζεται δειλά στην πλάτη του όσο η κοπέλα,εισπνέει το άρωμά του.

''Για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά. Λοιπόν,πού μένεις;'' λέει ο Zayn προσπερνώντας το ''John's Restaurant''.

''Το σπίτι μου είναι δύο στενά πιο κάτω από το κεντρικό πάρκο.'' απαντάει γρήγορα η νεαρή.

''Ωραία.'' μουρμουρίζει το αγόρι.
Ύστερα από κάποια λεπτά σιωπής η Violet μιλάει,

''Σταμάτα εδώ. Οι γονείς μου θα πάθουν ανακοπή εάν με δουν πάνω σε μηχανή με έναν άγνωστο.'' λέει και η μηχανή  σταματάει κάποια μέτρα πιο κάτω από το σπίτι της.

''Κοίτα, εάν θες να πας σπίτι σου πρέπει να σταματήσεις να με αγκαλιάζεις.Μπορείς ωστόσο,να έρθεις μαζί μου.'' την ενημερώνει με παιχνιδιάρικο τόνο στην φωνή του.

''Ωωω, ναι. Συγγνώμη.'' απαντάει και ξετυλίγει γρήγορα τα χέρια της από τη μέση του ενώ κατεβαίνει από τη μηχανή.

''Λοιπόν, σε ποιο σπίτι μένεις;'' ρωτάει ο Zayn δείχνοντας με το χέρι του τα σπίτια που βρίσκονται απέναντί τους.

''Σε αυτή τη μονοκατοικία.'' λέει και του δείχνει το σπίτι της το οποίο εμφανίζεται στο οπτικό τους πεδίο.

''Χλιδή κι έτσι;'' ρωτάει εκείνος βγάζοντας από την τσέπη του το πακέτο με τα τσιγάρα του.

''Πόσα έχεις καπνίσει σήμερα;'' τον ρωτάει με απορία στη φωνή της.

''Δεν ξέρω, πέντε;'' λέει και βάζει ένα ακόμη,ανάμεσα στα χείλη του.

''Νομίζω ότι είναι αρκετά.'' λέει εκείνη  και παίρνει τη πρωτοβουλία να πάρει το τσιγάρο που στέκεται στα χείλη του και να το πετάξει στο έδαφος.

''Αυτό δεν το περίμενα.'' απαντάει ύστερα από λίγο εκείνος χαμογελώντας της. ''Ας το παραδεχτούμε, ήταν το χειρότερο απόγευμα.'' προσθέτει κατεβαίνοντας από τη μηχανή. 

''Εγώ δεν πέρασα τόσο άσχημα.'' απαντάει η Violet παρατηρώντας τα τατουάζ του.

''Σου αρέσουν;'' την ρωτάει απλά.

''Ναι,πάντα μου άρεσαν. Θέλω και εγώ να κάνω ένα, αλλά δεν με αφήνουν οι γονείς μου."

"Συζήτησε το μαζί τους και θα σε περιμένω στο μαγαζί μου να σου το κάνω.Έχεις αποφασίσει τι θα ήθελες να κάνεις;'' τη ρωτάει ενθουσιασμένος.

''Όχι ακόμα. Αλλα σκέφτομαι να το κάνω κοντά στον καρπό του χεριού μου.'' απαντάει η Violet παίζοντας νευρικά με τα δάχτυλα των χεριών της.

''Όταν έρθεις στο μαγαζί, θα διαλέξουμε μαζί.'' την πληροφορεί εκείνος.

''Πως είσαι σίγουρος ότι θα με αφήσουν;'' τον ρωτάει η Violet χαμογελώντας του.

''Θα σε αφήσουν. Απλά μίλησε τους.'' απαντάει κοιτάζοντας την στα μάτια.

''Ευχαριστώ για τη συμβουλή.'' γελάει εκείνη. ''Υποθέτω πως πρέπει να φύγω. Ευχαριστώ που με έφερες ως εδώ και πάλι συγγνώμη για αυτό που έγινε.Καληνύχτα.'' προσθέτει.

''Όποτε θέλεις,έλα για το πρώτο σου τατουάζ.  Θα σε ενημερώσει ο Liam για το που ειναι το μάγαζι. Καληνύχτα όμορφη.'' λέει εκείνος και ανεβαίνει στη μηχανή του.
Η Violet παίρνει το δρόμο προς το σπίτι της όταν γυρνάει ξανά προς το μέρος του.

''Συμβαίνει κάτι;'' ρωτάει εκείνος.

''Γιατί δεν φεύγεις;'' ανταποδίδει στην ερώτηση.

''Θα περιμένω να μέχρι να σε δω να μπαίνεις στο σπίτι.'' της λέει απλά.

''Ωωω, εντάξει, ευχαριστώ. Καληνύχτα.''
Απαντάει χωρίς να κινείται.

''Το είπαμε αυτό Violet.'' απαντάει γελώντας ο Zayn.

''Ναι...'' κοκκινίζει εκείνη.
Τον κοιτάζει για τελευταία φορά πριν κατευθυνθεί προς την εξώπορτα του σπιτιού της.  Μόλις βάζει τα κλειδιά στην πόρτα ακούει τη μηχανή να απομακρύνεται. Παίρνει μία βαθιά ανάσα πριν μπει στο σπίτι.

''Μαμά; , μπαμπά;'' φωνάζει τη στιγμή που ο πατέρας της κατεβαίνει τις σκάλες.

''Κάνε ησυχία θα ξυπνήσεις τη μητέρα σου.'' της λέει ψιθυριστά.
''Θέλω να μιλήσουμε.'' προσθέτει πριν πάρει την θέση του στην πολυθρόνα του σαλονιού.

''Όχι τώρα μπαμπά. Είμαι κουρασμένη και αύριο πρέπει να ξυπνήσω νωρίς για να διαβάσω.'' απαντάει ανεβαίνοντας τις σκάλες.Τα αυστηρά σχόλια του,θα την κουράσουν περισσότερο.

''Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπάω κορίτσι μου.'' της λέει εκείνος.

''Και εγώ μπαμπά.'' μιλάει εκείνη.

''Καληνύχτα,Violet."

Εκείνη κουνάει καταφατικά το κεφάλι της πριν μουρμουρίσει 'καληνύχτα' και οδηγηθεί προς το δωμάτιό της.

Vote&Comment!
Ευχαριστώ όλους  όσους στηρίζουν την ιστορία μου.
Byeee :)!

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now