Part 58.

1.7K 202 33
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

Ακούγοντας τα λόγια της,μένει ακίνητος στη θέση του.
Το βλέμμα του,ανεβαίνει στο δικό της.
Μία σοκαρισμένη έκφραση η οποία μετατρέπεται σχεδόν αμέσως σε λυπημένη,διαγράφεται στα χαρακτηριστικά του.
Απομακρύνεται από κοντά της και αφήνει την πλάτη του να ακουμπήσει στην κορυφή του κρεβατιού.
Εκείνη κάνει το ίδιο,μπερδεμένη ακόμη από την πράξη του και την ξαφνική αλλαγή στη συμπεριφορά του.

Ο Zayn,ξεφυσάει και περνάει το χέρι του ανάμεσα από τα καστανά μαλλιά του,αγχωμένος.

''Όχι,Violet.'' λέει μετά από λίγο και φοράει γρήγορα τη μπλούζα του.

Σηκώνεται από το κρεβάτι και κατευθύνεται προς το παράθυρο του δωματίου.
Για λίγο,επικρατεί ησυχία ανάμεσά τους.

''Δεν θέλω να σου το κάνω αυτό.'' μιλάει χαμηλόφωνα αλλά αρκετά δυνατά έτσι ώστε να μπορέσει να τον ακούσει.

''Δεν είμαι ο κατάλληλος,για να το πάρω αυτό από εσένα.'' τώρα την κοιτάζει και εκείνη με δυσκολία προσπαθεί να συγκρατήσει τα δάκρυα της.

''Δεν μπορείς να το λες αυτό..'' ψιθυρίζει η Violet κάνοντας τον να την πλησιάσει.

''Θα είναι άδικο αυτό.Γιατί δεν μπορείς να το καταλάβεις;'' σκουπίζει τα δάκρυα που τελικά κυλούν στο πρόσωπό της,μουσκεύοντας το.

''Μα εγώ σε αγαπάω.'' του υπενθυμίζει.

''Και εγώ σε αγαπάω.Γι'αυτό δεν θέλω να σου το κάνω αυτό.Θα το μετανιώσεις,αγάπη μου.Αργότερα,θα το μετανιώσεις.Προορίζεσαι για κάποιον άλλον,κάποιον καλύτερο από εμένα,κάποιον-''

''Πάψε!'' του λέει φωνάζοντας του.

''Δεν έχεις το δικαίωμα να τα λες αυτά!Συνεχίζεις να επαναλαμβάνεις ότι θα μετανιώσω και θα θεωρήσω λάθος τη σχέση μας αλλά όχι Zayn δεν σκέφτεσαι σωστά.Εάν ήταν να το μετανιώσω θα το είχα κάνει πολύ νωρίτερα.'' έχει χάσει τον έλεγχο.Το κεφάλι της βρίσκεται θαμμένο στις παλάμες καθώς προσπαθεί να σταματήσει τον χείμαρρο των δακρύων που κυλούν ασταμάτητα στην επιδερμίδα της.

Τον αγαπάει και το γεγονός πως αυτή τη στιγμή δέχεται την απόρριψη,την καταστρέφει και καταφέρνει να σπάσει την καρδιά της σε εκατομμύρια,εύθραυστα κομμάτια.

''Δεν μπορείς να καταλάβεις.'' καταλήγει στο συμπέρασμα ο Zayn.

''Φυσικά και δεν μπορώ να καταλάβω.Δεν μπορώ να σε καταλάβω Zayn γιατί δεν μου επιτρέπεις να το κάνω!'' απαντάει εκείνη αμέσως μετά.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now