Part 71.

1.7K 191 42
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ

''Μπορείς να με βοηθήσεις με την σαλάτα;Τα λαχανικά έχουν ήδη πλυθεί.Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι τα κόψεις σε ομοιόμορφα σχήματα,να τα τοποθετήσεις στο βαθύ πιάτο που βρίσκεται στον πάγκο της κουζίνας και να ρίξεις ελάχιστο αλάτι!'' η βεβιασμένη γυναικεία φιγούρα τρέχει πανικόβλητη στον μικροσκοπικό χώρο,πετώντας μία γκρίζα ποδιά στην κοπέλα που την παρακολουθεί έκπληκτη.

''Violet,δεν θα προλάβω!Έλα να με βοηθήσεις!'' τυλίγει το χέρι της γύρω από τον καρπό της νεαρής οδηγώντας την στο ξύλινο έπιπλο μερικά μέτρα μακριά τους.
Με γρήγορες κινήσεις,καταφέρνει να δέσει την ποδιά γύρω από την μέση της.

"Πιστεύω πως πρέπει να ηρεμήσεις,μαμά.'' την συμβουλεύει η Violet ξεκινώντας να κόβει με προσοχή τα λαχανικά που βρίσκονται μπροστά της.

''Δεν μπορώ να ηρεμήσω όταν ξέρω ότι οφείλω να ετοιμάσω ολόκληρο τραπέζι σε λιγότερο από τρεις ώρες.'' παραμερίζει μία τούφα που έχει πέσει στο πρόσωπο της εφόσον έχει ξεφύγει από τον κότσο στον οποίο έχουν δεθεί τα μαλλιά της.

"Είσαι υπερβολική.Δεν αναζητούν την πολυτέλεια μαμά και ούτε είναι δυνατόν να μας κρίνουν.Χρειάζονται αγάπη και την αίσθηση πως ανήκουν στην οικογένεια μας.'' απαντάει η Violet ανακατεύοντας τα υλικά στο βαθύ πιάτο,μεταξύ τους.

"Ξέχασα να σας ευχαριστήσω.Ήταν μεγάλη παραχώρηση,ειδικά από τον μπαμπά,να δεχτείτε τον Zayn και την μητέρα του στο σπίτι μας για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.'' προσθέτει παρακολουθώντας την Ellie να διαλέγει με προσοχή τα κουτάλια που θα στολίσουν το γιορτινό τραπέζι.

''Δεν είναι ανάγκη να μας ευχαριστείς.Συμπαθώ τον Zayn και είμαι σίγουρη ότι ο Dylan κάνει το ίδιο.'' την ενημερώνει κάνοντας την να κουνήσει με δυσπιστία το κεφάλι της.
Το νερό που χτυπάει τα πιάτα καθώς τα καθαρίζει και το νευρικό ξεφύσημα της Ellie είναι ο μόνος ήχος στο δωμάτιο.
Μερικά βαριά βήματα φαίνεται να πλησιάζουν στην κουζίνα.
Όταν η διαπεραστική φωνή του Josh κυριαρχεί στον χώρο,η Violet χαμογελάει.
Σκουπίζει τα βρεγμένα χέρια της στο ύφασμα της ποδιάς αφήνοντας τα μάτια της να εστιάσουν στην λευκή σακούλα που κρέμεται στο δεξί χέρι του αδερφού της.

''Το έφερες;'' τον ρωτάει υπογραμμίζοντας την αγωνία που την καταβάλλει.

''Αναγκάστηκα να πάω σε τρία βιβλιοπωλεία για να το βρω.Ιδιαίτερα,ο πωλητής του γωνιακού παντοπωλείου με κοίταξε περίεργα και στην συνέχεια μου ζήτησε με ευγενικό τρόπο να φύγω από το μαγαζί του μιας και αυτό που ζητάω δεν υπάρχει.Για ποιον λόγο να επιλέξεις μαύρο μελάνι στην ζωγραφιά σου,Violet;'' της παραδίδει την χάρτινη σακούλα και αφαιρεί την ζακέτα του τοποθετώντας την σε μία από τις καρέκλες του τραπεζιού.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now