ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ
''Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο ευγνώμων αισθάνομαι αυτή την στιγμή.Είστε υπέροχοι άνθρωποι.Εγώ και ο γιος μου,έχουμε να περάσουμε πολλά χρόνια τόσο..ξεχωριστά.'' η Trisha σκουπίζει τα δάκρυα της με την αναστροφή της παλάμης της.
Το χέρι της Ellie,τυλίγεται με εκείνο της πονεμένης γυναίκας.
Τα μάτια της αντανακλούν στα υγρά,δικά της κοιτάζοντας την,με θαλπωρή και κουράγιο.''Ο χαμός του Jackson ήταν τόσο επίπονος..Ακόμη και γι'αυτό το τέρας.'' ξεφυσάει παρακολουθώντας με προσοχή τα πολύχρωμα λαμπιόνια που αναβοσβήνουν στο επιβλητικό έλατο.
Η τρομακτική ησυχία πλημμυρίζει το ζεστό σαλόνι ύστερα από τα λόγια της.''Δεν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση..'' μιλάει η Ellie ύστερα από λίγο και η Trisha εστιάζει το βλέμμα της στην γυναικεία μορφή δίπλα της.
Η μπερδεμένη έκφραση υπογραμμίζεται στα κουρασμένα χαρακτηριστικά της.
Μετά από κάποια λεπτά,κουνάει το κεφάλι της χαμογελώντας με πικρία.
Τα δάχτυλα της σφίγγουν το λαμπερό ύφασμα της φούστας της.''Νόμιζα ότι γνώριζες..Συγγνώμη.'' προσπαθεί να απολογηθεί για κάτι για το οποίο δεν πρέπει.
''Εγώ γνωρίζω.'' αναφωνεί ο Dylan την στιγμή που εισέρχεται στο μεγάλο καθιστικό.
Παίρνει την θέση του στην αναπαυτική πολυθρόνα ακουμπώντας τις παλάμες του στο μαύρο παντελόνι του.''Μου μίλησε η Violet..πριν πολύ καιρό.'' παραδέχεται.
"Εμένα,γιατί δεν με ενημέρωσες,Dylan;'' η σύζυγός του περιμένει την απάντηση του.
Έχει κουραστεί με αυτή την αρρωστημένη μυστικοπάθεια.
Έχει κουραστεί με την αδιαφορία του άνδρα της.
Έχει κουραστεί να αισθάνεται ανεπιθύμητη,στην δική της οικογένεια.''Λυπάμαι πολύ για τον θάνατο του..'' απαντάει ο Dylan κάποια λεπτά αργότερα αγνοώντας την ερώτηση της Ellie,γεγονός που την εξοργίζει περισσότερο.
''Ο Jackson,ήταν ο δεύτερος γιος μου.Πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα.'' την πληροφορεί η Trisha χωρίς να αποβάλλει τις τύψεις που την κατακλύζουν.
Νιώθει,ένοχη για την ξαφνική ένταση που κυρίευσε τον χώρο.''Πάω να δω εάν χρειάζεται κάτι ο Josh.'' προσπερνάει το γεγονός και χαμογελάει ευγενικά στην Trisha πριν ωθήσει τον εαυτό της στην έξοδο αυτού του ξαφνικά,αποπνικτικού δωματίου.
''Καλύτερα να την ακολουθήσω.'' καταλήγει στην απόφαση ο Dylan και η γυναίκα νεύει καταφατικά βλέποντας τον άνδρα να απομακρύνεται από το σαλόνι.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...