Part 57.

1.8K 203 46
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

''Δεν γίνεται να επιστρέφεις σπίτι τέτοια ώρα!'' η φωνή του Dylan τρυπάει τα αυτιά της τη στιγμή που εισέρχεται στο σπίτι.
Νιώθει την καρδιά της να χτυπάει σε ανεξέλεγκτους ρυθμούς καθώς δεν είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την κακή πλευρά του πατέρα της.
Όχι τώρα,τουλάχιστον.
Τα χέρια της τρέμουν καθώς με δυσκολία προσπαθεί να τοποθετήσει το κλειδί στην κλειδαριά για να κλειδώσει την πόρτα.
Αισθάνεται τα χέρια της να την εγκαταλείπουν και το κλειδί προσγειώνεται απότομα στο ξύλινο πάτωμα.
Ξεφυσάει και κλείνει τα μάτια της στην προσπάθειά της να ηρεμήσει.
Αρνείται να κοιτάξει τον Dylan.

''Κοίταξε με επιτέλους!'' φωνάζει ξαφνικά και εκείνη κάνει μερικά βήματα προς τα πίσω.

Τελικά,παραδίνεται και σηκώνει διστακτικά το κεφάλι της για να έρθει αντιμέτωπη με έναν εξαγριωμένο Dylan.
Ο θυμός διαγράφεται στο πρόσωπό του.
Τα σκούρα χαρακτηριστικά του σε συνδυασμό με το εξεταστικό βλέμμα του,κάνουν την Violet να τον φοβηθεί.

''Είναι μόλις έντεκα το βράδυ,μπαμπά.'' τον ενημερώνει ψιθυρίζοντας τα λόγια της.

''Πάλι με αυτόν,ήσουν;'' η ερώτηση του είναι ρητορική καθώς ήδη δεν χρειάζεται απάντηση απλά είναι τόσο εγωιστής που αγαπάει να φέρνει την κόρη του σε δύσκολη θέση.
Η Violet,κουνάει καταφατικά το κεφάλι της και ακούει τον πατέρα της να γελάει.

''Φυσικά και ήσουν με αυτόν!Περνάς το χρόνο σου με έναν άνθρωπο ο οποίος στο τέλος θα σε καταστρέψει.Σε έχει κάνει σαν και αυτόν,Violet!Δεν σε αναγνωρίζω πια!'' φαίνεται να έχει χάσει τον έλεγχο καθώς προχωράει κοντά της.
Τα λόγια του την ενοχλούν.Δεν επιτρέπει σε κανέναν,ακόμη και στον πατέρα της να της μιλάει με αυτόν τον απάνθρωπο τρόπο.
Αισθάνεται τη δυνατή επιθυμία να υπερασπιστεί τον Zayn αλλά δεν το κάνει.Γνωρίζει πως τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα.
Πριν προλάβει να μιλήσει βλέπει τον Dylan να βρίσκεται ακριβώς μπροστά της.Το βλέμμα της επικεντρώνεται στο στόμα του το οποίο ανοιγοκλείνει χωρίς ωστόσο να λέει κάτι.
Προσπαθεί να ακούσει τον πατέρα της αλλά δεν μπορεί.
Το μυαλό της έχει κολλήσει και στα μάτια της επανέρχεται η εικόνα από τη στιγμή που την είχε χτυπήσει κάποιους μήνες πριν.
Την είχε χτυπήσει για τον ίδιο ακριβώς λόγο.Την είχε χτυπήσει επειδή αγαπάει τον λάθος άνθρωπο για τους άλλους αλλά τον σωστότερο για εκείνη.
Κλείνει τα μάτια της όταν αισθάνεται το πρόσωπο της να μουδιάζει παρόλο που ο Dylan δεν την έχει χτυπήσει.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now