ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ
''Πάμε;Είναι αργά. Πρέπει να σε πάω σπίτι σου,δεν σε αφήνω μόνη σου τέτοια ώρα.'' λέει ο Zayn κοιτάζοντας την Violet στα μάτια.''Ευχαριστώ όμως μπορώ να πάω και μόνη μου, εξάλλου-''
''Θα σε πάω εγώ,Violet.'' την διακόπτει εκείνος.
Κουνάει καταφατικά το κεφάλι της και σηκώνεται από τη θέση της. Καθώς βγαίνουν έξω ο Zayn ενώνει το χέρι του με το δικό της. Κλειδώνει το μαγαζί και προχωράνε προς το σπίτι της.
Η διαδρομή είναι ήσυχη αφού κανένας δεν έχει πάρει την πρωτοβουλία να μιλήσει. Ο Zayn σταματάει λίγο πιο κάτω από το σπίτι της.''Λοιπόν..'' μιλάει πρώτος και ξετυλίγει το χέρι του από το δικό της.
''Καληνύχτα.'' λέει γρήγορα η Violet και απομακρύνεται από κοντά του. Ο Zayn τυλίγει το χέρι του γύρω από τον καρπό της,εμποδίζοντας την να κάνει οποιαδήποτε κίνηση.
''Ευχαριστώ.''
''Γιατί με ευχαριστείς;'' τον ρωτάει και γυρίζει να τον κοιτάξει.
''Γιατί με άφησες να..σε φιλήσω.'' απαντάει εκείνος με την αμηχανία φανερή στο πρόσωπο του.
''Ωω.'' λέει απλά η Violet. ''Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με τους γονείς σου, Zayn.'' προσθέτει ύστερα από λίγο.
Εκείνος κουνάει καταφατικά το κεφάλι του.''Λοιπόν..Καληνύχτα.''επαναλαμβάνει η Violet χωρίς να μετακινηθεί.
''Μου αρέσει αυτό το φόρεμα,να το φοράς πιο συχνά.'' την πληροφορεί και ρίχνει μία γρήγορη ματιά στο φόρεμα της.
''Με το τατουάζ τι έγινε;'' ρωτάει ο Zayn αμέσως μετά.''Δεν μπόρεσα να το συζητήσω μαζί τους.'' απαντάει εκείνη κουνώντας αρνητικά το κεφάλι της.
''Τους έδειξες την βιολέτα;'' μιλάει ο Zayn με φανερή την ελπίδα στην φωνή του.
''Όχι, αλλά θα τους την δείξω αύριο.Το υπόσχομαι.'' λέει αποφασισμένη η Violet κάνοντάς τον Zayn να χαμογελάσει.
''Ανυπομονώ.'' σχολιάζει ο Zayn.
''Καληνύχτα.''
''Καληνύχτα,όμορφη.'' ψιθυρίζει την ώρα που απομακρύνεται από κοντά του.
Πλησιάζει την εξώπορτα του σπιτιού της και τοποθετεί προσεκτικά το ασημένιο κλειδί,στην κλειδαριά.Σπρώχνει την βαριά,ξύλινη πόρτα και οδηγείται στο εσωτερικό του σπιτιού. Το ρολόι δείχνει πως η ώρα είναι έντεκα και εκείνη αναστενάζει ελαφρά.
Προχωράει προς το δωμάτιο της και βάζει τα δυνατά της προκειμένου να μην αναστατώσει τους γονείς της.
Από το δωμάτιο των γονιών της,προβάλει ο πατέρας της και την κοιτάζει ανησυχητικά.''Με τρόμαξες,μπαμπά.''ψιθυρίζει εκείνη τρομαγμένη.
''Συγγνώμη.''σχολιάζει και την πλησιάζει. ''Πρέπει να μιλήσουμε,πήγαινε στο δωμάτιο σου και περίμενε με εκεί.''την πληροφορεί.
Η Violet κατευθύνεται προς το δωμάτιο της και περιμένει υπομονετικά τον πατέρα της.''Εάν ήρθες για να μαλώσουμε,καλύτερα να μην μιλήσουμε καθόλου.'' λέει η Violet βλέποντας τον πατέρα της να εισέρχεται στο εσωτερικό του δωματίου.
''Μην ανησυχείς.'' απαντάει απλά ο Dylan και κάθεται στο κρεβάτι,δίπλα της.
''Εντάξει.'' μιλάει η Violet και αναστενάζει.
''Πού ήσουν μέχρι τέτοια ώρα;'' την ρωτάει προσπαθώντας να μην ξεσπάσει πάνω της,κάτι που δεν καταφέρνει με επιτυχία αφού ο εκνευρισμός κυριαρχεί στην φωνή του.
''Έξω.Με την Bella και κάποια παιδιά.'' απαντάει εκείνη και κρύβει την μισή αλήθεια.
''Ποιά παιδιά;''
''Μπαμπά.'' δυσανασχετεί εκείνη.
''Έχεις αλλάξει, Violet.'' την ενημέρωνει,περνώντας το χέρι του ανάμεσα από τα ελαφρώς,γκρίζα μαλλιά του.
''Εσύ έχεις αλλάξει,μπαμπά.'' του λέει εκείνη κοιτάζοντας τον στα μάτια.
''Σήμερα,μάλωσα με την μητέρα σου.''την πληροφορεί.
''Γιατί;''
''Τα οικονομικά μας δεν πάνε καλά τον τελευταίο χρόνο και η μαμά σου δεν βοηθάει καθόλου. Τα περιμένει όλα από εμένα.'' απαντάει εκείνος ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής του.
''Δεν είναι δυνατόν να κατηγορείς την μαμά για όλα αυτά. Επειδή δεν τα πηγαίνεις καλά με την δουλειά σου δεν έχεις το δικαίωμα να ξεσπάς σε όλους και σε όλα.Ξέρεις πόσο χάλια είναι ψυχολογικά η μαμά;''
''Violet και εγώ-''
''Σταμάτα. Δεν θέλω να ακούσω τίποτα άλλο.'' τον διακόπτει.
''Δεν με καταλαβαίνεις, Violet.''
''Δεν με αφήνεις να σε καταλάβω,μπαμπά.''
''Καληνύχτα.'' λέει εκείνος,ψυχρά και βγαίνει από το δωμάτιο της.
Η Violet,ρυθμίζει το ξυπνητήρι της και ύστερα αφήνει το σώμα της να χαλαρώσει πάνω στο κρεβάτι της. Η ανάμνηση του Zayn να την φιλάει έρχεται στο μυαλό της και ασυναίσθητα ακουμπάει με τον αντίχειρα της τα χείλη της.Ένα χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο της.Ωστόσο,εκείνο χάνεται όταν καταλαβαίνει πόσο άσχημα συμπεριφέρθηκε στον Niall και υπενθυμίζει πως πρέπει να απολογηθεί.
Την παίρνει ο ύπνος, με τον Zayn να κυριαρχεί στα όνειρα της.''Καληνύχτα''. Συγγνώμη για την ώρα.
Vote&comment
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...