Part 18.

2.5K 293 7
                                    


ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

Το ξυπνητήρι της Violet ηχεί στα αυτιά της,την στιγμή που εκείνη έχει ήδη ετοιμαστεί για το σχολείο.Το απενεργοποιεί και καταλαβαίνει πως έχει αρκετή ώρα μέχρι να φτάσει στον επιθυμητό προορισμό.
Αποφασίζει να εκμεταλλευτεί την ώρα που της έχει μείνει με το να στείλει μήνυμα στο Zayn.
Τα λόγια του επαναλαμβάνονται στο μυαλό της και κλείνει ερμητικά τα μάτια της προσπαθώντας να ξεχάσει την χθεσινή μέρα.
Πιάνει το κινητό στα χέρια της και ανοίγει τα μηνύματα της.Φθάνει στον αριθμό του Zayn και αρχίζει να πληκτρολογεί χωρίς να είναι σίγουρη για την πράξη της.

''Συγγνώμη για την ώρα.Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοούσες εχθές;''  στέλνει το μήνυμα και ξεφυσάει καθώς το άγχος την κατακλύζει σκεπτόμενη την απάντηση του.

''Δεν μπορούμε να μιλήσουμε με μηνύματα,Violet.''  της απαντάει κάνοντάς την να εκνευριστεί αφού δεν είναι αυτή η απάντηση που περίμενε.

''Απλά θέλω να μου απαντήσεις στην ερώτηση που σου έκανα πριν.''
Περιμένει υπομονετικά την απάντηση του και κλείνει-για άλλη μία φορά- τα μάτια της αφού καταλαβαίνει πως δεν πρόκειται να της απαντήσει.
Την τρελαίνει που είναι τόσο μυστικοπαθής,που δεν εκφράζει όλα όσα νιώθει και σκέφτεται,που είναι τόσο κυκλοθυμικός,που επιλέγει ως εύκολη λύση και διαφυγή τον θάνατο αντί να πολεμήσει για να κερδίσει την ζωή που εκείνος ονειρεύεται,που είναι τόσο εγωκεντρικός και αινιγματικός.
Την εκνευρίζουν όλα αυτά πάνω του ενώ παράλληλα την κάνουν να θέλει να τον γνωρίσει καλύτερα,να μάθει τα όλα όσα τον ανησυχούν,να τον κάνει να ξεχάσει και να απαλλαγεί από την σκέψη πως ο θάνατος μπορεί να τον σώσει από αυτό που περνάει.
Ο Zayn είναι ξεχωριστός,γεγονός που την προκαλεί να θέλει να εξερευνήσει τον εσωτερικό του κόσμο.
Περνάει την τσάντα της γύρω από τον ώμο της και κλείνει την πόρτα του υπνοδωματίου της πριν κατέβει τις σκάλες και κατευθυνθεί προς την εξώπορτα του σπιτιού της.

''Περίμενε εκεί που είσαι,νεαρή μου!'' ακούει την φωνή της μητέρας της να ηχεί από το εσωτερικό της κουζίνας.Την βλέπει να πλησιάζει προς το μέρος της.

''Μαμά,πρέπει να φύγω.'' λέει η Violet προσπαθώντας να αποφύγει οποιαδήποτε συζήτηση.

''Δεν θα σε καθυστερήσω.'' την πληροφορεί και περνάει μία τούφα από τα καστανά μαλλιά της πίσω από το αυτί της.
Η Violet κουνάει καταφατικά το κεφάλι της προτρέποντας την να συνεχίσει.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now