ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ
VIOLET''Περάστε!'' λέει ο Liam και μας οδηγεί προς το εσωτερικό του σπιτιού του.
Κοιτάζω ανησυχητικά τον Niall ο οποίος με καθησυχάζει με ένα στοργικό χαμόγελο.''Μπορώ να σε κρατήσω από το χέρι;" ψιθυρίζει στο αυτί μου και εγώ κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου.
Νιώθω το χέρι του να τυλίγεται με το δικό μου. Τον βλέπω να κοκκινίζει κάτι που με κάνει να γελάσω.
Το σπίτι του Liam είναι πανέμορφο. Εκείνος μας οδηγεί στο καθιστικό. Παρατηρώ τον χώρο. Το καφέ χρώμα υπερισχύει στο δωμάτιο προκαλώντας μου ηρεμία. Δύο δερμάτινοι καναπέδες και μία μαύρη,σε χρώμα πολυθρόνα το στολίζουν. Ένα ξύλινο τραπέζι βρίσκεται στη μέση του σαλονιού ενώ μία μεγάλη βιβλιοθήκη με αμέτρητα βιβλία απλώνεται σε όλο τον τοίχο. Μία τηλεόραση βρίσκεται απέναντι από το τραπέζι ενώ διάφορες φωτογραφίες του Liam και τις οικογένειας του στολίζουν τους τοίχους. Έχω έρθει πολλές φορές στο σπίτι του αλλά πάντα κάθομαι και το παρατηρώ για ώρες.''Πού είναι τα παιδιά;'' ρωτάω τον Liam και επεξεργάζομαι τον χώρο προσπαθώντας να τους εντοπίσω.
''Η Bella είναι στην κουζίνα. Οι υπόλοιποι δεν έχουν έρθει ακόμα. '' απαντάει εκείνος.
Η Bella βγαίνει από την κουζίνα και έρχεται προς το μέρος μας.''Φιλενάδα,σου πάει πολύ το φόρεμα.'' λέει και αγκαλιάζει πρώτα εμένα και μετά τον Niall.
''Αυτό της είπα και εγώ.'' μιλάει ο Niall και μου χαμογελάει κάνοντάς με να κοκκινίσω.
''Έφτιαξα κρέπες.'' λέει χαρούμενη και τυλίγει τα χέρια της γύρω από την μέση του Liam.
''Μου αρέσουν οι κρέπες.'' σχολιάζει ο Niall και γελάμε όλοι μαζί.
''Καθίσετε.'' μιλάει ο Liam πριν πάρει την θέση του,στην πολυθρόνα.
Ξετυλίγω το χέρι μου από το χέρι του Niall και κάθομαι σε έναν από τους καναπέδες. Ο Niall με ακολουθεί και κάθεται δίπλα μου.''Bella... Είναι εύκολο να μου φέρεις μία κρέπα. Το στομάχι μου κοντεύει να φύγει από τη θέση του.'' παραπονιέται Niall και ακουμπάει την κοιλιά του,πάνω από το λεπτό ύφασμα της μπλούζας του.
''Φυσικά.'' απαντάει η Bella και τρέχει προς την κουζίνα.
Μετά από λίγο έρχεται με την κρέπα του Niall και εκείνος την ευχαριστεί πριν αρχίσει να τρώει λαίμαργα το γλυκό.
Μετά από λίγη ώρα ο χαρακτηριστικός ήχος του κουδουνιού,με απομακρύνει από τις σκέψεις μου.
Νιώθω τους χτύπους της καρδιάς μου να χτυπάνε ακανόνιστα στην ιδέα τού ότι θα τον ξαναδώ.
Ο Liam κατευθύνεται προς την πόρτα. Μέσα στο σπίτι μπαίνει ένας χαρούμενος Lou με την Eleanor δίπλα του. Ένας νεαρός-που υποθέτω πως είναι ο Harry-ακολουθεί πίσω από τον Lou. Τα σγουρά καστανά μαλλιά και τα πράσινα μάτια του είναι αυτά που μου τραβάνε την προσοχή. Παρατηρώ τα τατουάζ του και καταλαβαίνω πως είναι πολλά. Περισσότερα και από του Zayn.
Τελευταίος εισέρχεται ο Zayn. Τα μαλλιά του είναι ακατάστατα ,τα μάτια του είναι ελαφρώς κόκκινα και πρισμένα και καταλαβαίνω πως έκλαιγε ενώ την ίδια στιγμή μπορώ να καταλάβω πόσο κουρασμένος φαίνεται.
Πλησιάζουν προς το μέρος μας.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...