ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ
''Φίλησα την Christine." οι λέξεις επαναλαμβάνονται στο μυαλό της χτυπώντας και καίγοντας κάθε της κύτταρο.
Το αλμυρό,γνωστό πλέον για εκείνη,υγρό γεμίζει τα μάτια της εμποδίζοντας την όραση της.
Ωστόσο,δεν μπορούν να τρέξουν στο πρόσωπο της.
Ένα αόρατο φράγμα τα εμποδίζει από την επόμενη κίνηση τους.Κοιτάζει τον νεαρό δίπλα της ο οποίος ασχολείται νευρικά με τα δάχτυλα του.
''Γιατί Zayn;'' καταφέρνει να τον ρωτήσει μετά από λίγο στρέφοντας το σώμα της και πλησιάζοντας τον.
Τα μελί του μάτια κλείνουν απότομα.
''Θα με αφήσεις να σου εξηγήσω ή θα φύγεις,όπως κάνεις πάντα;" το στήθος του ανεβοκατεβαίνει σε συνδυασμό με τους παλμούς της καρδιάς του που χτυπούν ρυθμικά.
''Ποτέ δεν έχω φύγει,Zayn.'' υπερασπίζεται τον εαυτό της ενοχλημένη με τα λόγια του.
Ένα βουβό γέλιο ξεφεύγει από τα χείλη του.
''Πάντα φεύγεις.Με την παραμικρή δυσκολία,φεύγεις γιατί είσαι δειλή,όπως και εγώ.'' σηκώνεται απότομα από το κρεβάτι προχωρώντας προς το έπιπλο μερικά μέτρα μακριά του.
Τα χέρια του πιάνουν μία από τις λευκές μπλούζες του,που βρίσκεται τσαλακωμένη,τοποθετημένη σαν κουβάρι στην ξύλινη επιφάνεια του γραφείου του.
Με γρήγορες κινήσεις την περνάει στο σώμα του καλύπτοντας το γεμάτο τατουάζ στέρνο του."Δεν είμαι δειλή!'' ο τόνος της φωνής της ξαφνικά αυξάνεται.
Γυρίζει το κεφάλι του ώστε να την κοιτάξει.
Το βλέμμα του πέφτει σαν απειλή πάνω της και για πρώτη φορά εκείνη νιώθει το σώμα της να ανατριχιάζει.
Το απαλό καστανό των ματιών του έχει αντικατασταθεί από το απέραντο μαύρο.
Είχε να δει καιρό αυτό το χρώμα να κυριαρχεί στο γαλήνιο πρόσωπο του.''Φυσικά και είσαι.'' αντιλέγει ο Zayn τοποθετώντας τον θάνατο στο στόμα του.
''Γιατί φίλησες την Christine;'' τον ρωτάει μην δίνοντας περισσότερη βαρύτητα στα προσβλητικά λόγια του.
Ρουφάει λίγο από το τσιγάρο του αφήνοντας την νικοτίνη να χτυπήσει με δύναμη τα πνευμόνια του.
''Στην πραγματικότητα εκείνη με φίλησε.'' σηκώνει αδιάφορα τους ώμους του στηρίζοντας το σώμα του στην λευκή ντουλάπα του.
''Αυτό δεν μπορεί να ελαφρύνει την κατάσταση.'' του λέει η Violet φτάνοντας κοντά του.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...