Part 63.

1.8K 194 10
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

Τοποθετεί το κινητό στο αυτί της για μία ακόμη φορά και ξεφυσάει όταν καταλαβαίνει πως το κινητό του παραμένει απενεργοποιημένο.
Απογοητευμένη απομακρύνει το κινητό από κοντά της και το αφήνει να πέσει στο πάπλωμα του,προσωρινού,κρεβατιού της.
Κλείνει για λίγο τα μάτια της στην προσπάθειά της να επεξεργαστεί όλα όσα συνέβησαν την προηγούμενη ημέρα.

Ξέρει πως ο Zayn έχει καταρρεύσει.Ξανά.
Έχει για άλλη μία φορά χαθεί στο σκοτάδι του και αυτό την στεναχωρεί.
Εύχεται να ήξερε τον λόγο για τον οποίο συμπεριφέρθηκε με αυτό τον τρόπο.
Αμφιταλαντεύεται στη σκέψη για το εάν πρέπει να του τηλεφωνήσει πάλι ή όχι.
Γνωρίζει πως δεν πρόκειται να ενεργοποιήσει το κινητό του σύντομα καθώς μπορεί να γίνει πολύ στενόμυαλος.
Ξεκινάει να αισθάνεται άσχημα που είναι στο Liverpool και δεν είναι μαζί του.
Η συμπεριφορά του,την ανησύχησε υπερβολικά.

Το επίμονο χτύπημα στην πόρτα του δωματίου της,την κάνει να ξυπνήσει από τον λήθαργο των σκέψεών της.

''Συγγνώμη εάν σε ξύπνησα.'' απολογείται γρήγορα ο νεαρός που στέκεται απέναντί της,τη στιγμή που ανοίγει την πόρτα της.

''Δεν με ξύπνησες,Liam.'' τον καθησυχάζει και κάθεται στο κρεβάτι της,περιμένοντας τον να κάνει το ίδιο.

''Φοράς ακόμη τις πιτζάμες σου,επομένως υπέθεσα ότι..εντάξει,ξέχασε το.Πώς νιώθεις;'' αλλάζει γρήγορα το θέμα καθώς κάθεται κοντά της.

Σηκώνει απλά τους ώμους της κάνοντάς τον να σηκώσει το φρύδι του με απορία.

''Είσαι εντάξει;'' την ρωτάει κοιτάζοντας την στα μάτια.

''Καλά,είμαι.'' απαντάει απότομα και αμέσως το μετανιώνει.

"Συγγνώμη.'' απολογείται και ο Liam χαμογελάει δίνοντας της,την επιβεβαίωση πως δεν επηρεάστηκε από τα λόγια της.

''Καλύτερα να ετοιμαστείς.Σε λιγότερο από μία ώρα πρέπει να συναντήσουμε την κα.Jodin στην είσοδο του ξενοδοχείου.Θα πάμε στο πανεπιστήμιο.Πόσο υπέροχο είναι αυτό;'' δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του κάνοντας την να γελάσει.

''Εντάξει.Θα σε συναντήσω σε λίγο.'' τον ενημερώνει και εκείνος την κλείνει στη ζεστή αγκαλιά του πριν βγει από το δωμάτιό της.

•••
''Οφείλετε να είστε προσεκτικοί στο χώρο του Πανεπιστημίου.Είναι κάτι πολύ σημαντικό για το σχολείο μας αλλά περισσότερο για εσάς.Όλα τα σχολεία,που παίρνουν μέρος στο διαγωνισμό βρίσκονται ήδη εκεί.Οι υπεύθυνοι του διαγωνισμού θα σας ενημερώσουν για όλα όσα πρέπει να ξέρετε.'' η καθηγήτρια τους,τελειώνει το λόγο της και χαμογελάει στα δύο παιδιά,ενθαρρυντικά.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now