ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ
Η Κυριακή περνάει γρήγορα με την Violet να διαβάζει τα μαθήματα της για την επόμενη μέρα. Είναι δύσκολο να συγκεντρωθεί εφόσον κυρίαρχη θέση στο μυαλό και στις σκέψεις τις κατέχει ο Zayn.
Το βράδυ πλησιάζει.Η Violet αφού τελειώνει με το διάβασμα αποφασίζει να τηλεφωνήσει στον Niall.Πληκτρολογεί τον αριθμό του και ξεφυσάει τοποθετώντας το κινητό της κοντά στο αυτί της. Ήδη,έχει σχεδιάσει τα όσα πρέπει να του πει ωστόσο το μυαλό της,ξαφνικά θολώνει την στιγμή που η φωνή του Niall ακούγεται από την άλλη γραμμή. Το άγχος την κατακλύζει και κλείνει τα μάτια της προσπαθώντας να το αποβάλει.
''Παρακαλώ;'' μιλάει εκείνος.
''Γειά σου Nial...Ενοχλώ;'' ρωτάει γρήγορα εκείνη με τις τύψεις να την έχουν κυριεύσει ενώ μεγάλες παύσεις την εμποδίζουν από το να τελειώσει την πρόταση της.
''Γεια σου Violet. Όχι δεν με ενοχλείς.'' απαντάει εκείνος απλά.
''Λοιπόν.. Σε πήρα για να σου ζητήσω συγγνώμη για εχθές. Δεν είχα καμία πρόθεση να σε αφήσω μόνο σου και ούτε να σε φέρω σε δύσκολη θέση.Δεν ξέρω τι με έπιασε και έφυγα..''
''Απάντησε μου μόνο σε μία ερώτηση.Τί νιώθεις για τον Zayn;'' την ρωτάει ο Niall ύστερα από λίγο.
Η Violet προσπαθεί να επεξεργασθεί την ερώτηση του. Ξέρει πως αυτό που νιώθει για τον Zayn, είναι κάτι πρωτόγνωρο,κάτι ξεχωριστό που πρώτη φορά νιώθει.Ωστόσο φοβάται να το παραδεχτεί.
''Δεν ξέρω,Niall.'' απαντάει με ειλικρίνεια μετά από κάποια λεπτά σιγής.
''Πρέπει να νιώθεις κάτι ξεχωριστό για να φύγεις έτσι ξαφνικά μαζί του.'' μιλάει εκείνος μελαγχολικά. ''Συγγνώμη,Violet πρέπει να κλείσω.'' προσθέτει ύστερα από λίγο.
''Niall..Αλήθεια δεν ξέρω τι με έπιασε.''
''Δεν χρειάζεται να αισθάνεσαι άσχημα. Εξάλλου και εγώ έφυγα μετά από λίγο.Οι κρέπες δεν ήταν τέλειες; Έφαγα σχεδόν τρεις.Τα παιδιά μετά από λίγο άρχισαν να με κοιτάνε περίεργα.'' λέει εκείνος και γελάει ελαφρά.
''Ναι,θα μπορούσα να πω πως ήταν καταπληκτικές.'' σχολιάζει η Violet και γελάνε μαζί.
''Violet..Μου αρέσεις.''την πληροφορεί ο Niall. ''Μου αρέσεις τόσο πολύ και αλήθεια μόλις σε είδα με τον Zayn ένιωσα.. άσχημα.Θέλω να σε βλέπω χαρούμενη και ίσως ο Zayn να μπορέσει να σε κάνει να νιώσεις έτσι.''
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...