ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ
Αδυνατεί να απομακρύνει το βλέμμα του από το μεταλλικό ρολόι,κρεμασμένο στον γαλανό τοίχο,απέναντι του.
Ο μικρός χώρος,μοιάζει ξαφνικά αποπνικτικός εμποδίζοντας τους χτύπους της καρδιάς του,να χορέψουν ρυθμικά,εμποδίζοντας το μουδιασμένο σώμα του να μετακινηθεί.
Η μπότα του χτυπάει με μανία το πάτωμα δίχως να σταματήσει στιγμή.
Μία παλάμη προσγειώνεται στο γόνατό του.''Δεν σε βοηθάει αυτό.'' ακούει την φωνή του Lou,η οποία μοιάζει αλλοιωμένη.
''Δεν θέλω να βρίσκεσαι εδώ όταν έρθει.Δεν επιθυμώ να με δεις να πέφτω από τον γκρεμό.Αυτό τον άτιμο γκρεμό που προσπαθώ χρόνια να ξεφορτωθώ.'' τα λόγια του δίχως συναίσθημα.Ψυχρά και άκομψα προκαλούν σύγχυση στο αγόρι κοντά του.
''Είσαι δυνατός..'' τα χείλη του ανοίγουν με την αναφορά του φίλου του.
Το γέλιο συνοδευόμενο από περιφρόνηση,τυλίγει το δωμάτιο.''Το ξέρεις πως αυτό δεν ισχύει.'' λέει χαμηλόφωνα μετά από λίγο.
''Θα αφήσεις αυτό το κτήνος να σε μειώσει;'' μιλάει για τον David.
Ο Lou,γνωρίζει.
Πάντα το έκανε.''Θέλω να φύγεις από το μαγαζί,πριν εκείνος έρθει.'' αρνείται να απαντήσει σε μία ερώτηση που τον υποβάλλει σε δύσκολη θέση.
Τα καστανά μάτια του τρέχουν στην πόρτα και ύστερα ξανά στο παιδί.''Άφησε με τουλάχιστον να καλέσω την Violet.'' ο τόνος του παρακλητικός.
''Νομίζεις πως η Violet,είναι ικανή να αντέξει όλα αυτά;Έχεις την αρρωστημένη εντύπωση πως η Violet είναι φτιαγμένη από κάποιο ανθεκτικό υλικό;'' γρυλίζει χτυπώντας μανιακά τον ώμο του νεαρού.
''Ηρέμησε Zayn!Δεν είπα κάτι τέτοιο,θεώρησα ότι ίσως μπορούσε να οργανώσει την κατάσταση.'' αντεπιτίθεται ο Lou,κουνώντας αστραπιαία το κεφάλι του.
''Λάθος αντίληψη έχεις τότε.Σου ζήτησα να φύγεις,γιατί δεν το κάνεις;'' τραβάει το μαύρο ύφασμα στο παντελόνι του,υποδηλώνοντας την ανησυχία του.
Η καρέκλα δίπλα του,κινείται αντίθετα με το δάπεδο προκαλώντας ένα αφόρητο τρίξιμο.
Η ανδρική φιγούρα περνάει τόσο γρήγορα από το οπτικό του πεδίο.
Ο ίλιγγος τον κατακλύζει όταν σηκώνεται από την θέση του.
Ο παιδικός του φίλος,έχει ήδη εξαφανισθεί.''Zayn,'' δεν είχε παρατηρήσει την τερατώδη μορφή που τώρα στέκεται απέναντι του.
Δεν είχε παρατηρήσει τα τρομακτικά μαύρα μάτια που του θυμίζουν οποιαδήποτε κακή στιγμή,μαζί του.
Δεν είχε παρατηρήσει τα αγριεμένα χαρακτηριστικά και το ψυχρό χαμόγελο.
Εύχεται,ωστόσο να μην το είχε κάνει.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...