Part 44.

2K 228 20
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

''Zayn!Ήρθες!Πέρασε.'' καλωσορίζει χαμογελαστός ο Liam το αγόρι που στέκεται στο κατώφλι του σπιτιού του.
Ο Zayn,κουνάει καταφατικά το κεφάλι του και ανταποδίδει στο χαμόγελο.
Περνάει αμήχανα το χέρι του ανάμεσα από τα καστανά μαλλιά του και παραμένει στη θέση του χωρίς να κουνηθεί.
Το άγχος τον κατακλύζει και κλείνει ερμητικά τα μάτια του στην προσπάθεια του να το αποβάλει.
Φοβάται να την αντικρίσει.
Μετά από τόσο καιρό,φοβάται.
Εάν δεν θέλει να τον δει;
Εάν έχει προχωρήσει στη ζωή της χωρίς εκείνον;
Εάν είναι χαρούμενη χωρίς εκείνον;
Εάν δεν τον αγαπάει πια;
Αμέτρητες ερωτήσεις βομβαρδίζουν μέσα σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα το μυαλό του και ξαφνικά νιώθει μία δυνατή επιθυμία να επιστρέψει πίσω.
Στο δωμάτιο του.
Να καπνίσει.
Να κλάψει και να κοιμηθεί.
Όπως εξάλλου κάνει όλο αυτό τον καιρό μακριά της.
Μία γνωστή φωνή τον αποσπάει από τις σκέψεις του.

''Liam μπορώ να..ωω γεια Zayn.'' διορθώνει την πρόταση του ο Niall,τη στιγμή που πλησιάζει προς το μέρος τους.
Η φωνή του ακούγεται αυστηρή και ψυχρή καθώς κοιτάζει τον νεαρό που στέκεται μερικά μέτρα μακριά του.
Ο Zayn,αγνοεί την παρουσία του και τον προσπερνάει κατευθυνόμενος στο εσωτερικό του σπιτιού.
Ήδη ο θυμός τον κυριαρχεί και καταβάλει μεγάλες προσπάθειες ώστε να μην ξεσπάσει πάνω στο ξανθό παιδί.
Δεν τον συμπαθεί και ούτε πρόκειται να το κάνει όσο συνεχίζει να κάνει παρέα με την Violet.
Ξεφυσάει ελαφρά.
Με σταθερά βήματα,φθάνει στο σαλόνι και εντοπίζει τον Lou και τον Harry να κάθονται στον δερμάτινο καναπέ που κοσμεί τον χώρο.
Πάνω στο ξύλινο τραπέζι,βρίσκεται ακουμπισμένος ένας χάρτης τον οποία τα αγόρια προσπαθούν να επεξεργαστούν και να αναλύσουν.
Ο Harry κουνάει αρνητικά το κεφάλι του σε μία μικρή διαφωνία με τον αδερφό του και σηκώνεται απότομα από τον καναπέ.
Το βλέμμα του εστιάζεται στον Zayn και ένα χαμόγελο σημειώνεται στα λαμπερά χαρακτηριστικά του.

''Ευτυχώς που ήρθες!Θέλουμε την βοήθεια σου.Ο καλός μου αδερφός δεν είναι ικανός στο να καταλάβει έναν απλό χάρτη.'' μιλάει ειρωνικά ο Harry με τον εκνευρισμό να είναι εμφανής στη φωνή του.
Μία απορημένη έκφραση στολίζει το πρόσωπο του Zayn όταν φτάνει κοντά τους.

''Προς τι ο χάρτης;'' ρωτάει σηκώνοντας το δεξί του φρύδι.

''Σήμερα είναι τα γενέθλια της.Αποφασίσαμε να της ετοιμάσουμε κάτι ξεχωριστό.Μπορεί να την γνωρίζω λίγο καιρό αλλά νομίζω πως όλοι είναι δυνατό να καταλάβουμε την αγάπη της Violet για τη ζωγραφική.'' αρχίζει να μιλάει ο Lou αποφεύγοντας τα μάτια του Zayn που είναι καρφωμένα πάνω του.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now