Part 17.

2.5K 302 20
                                    


ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ

Η Violet απομακρύνεται από κοντά του και σηκώνεται από το πάτωμα φτιάχνοντας αμήχανα την μπλούζα της.

''Σε έχει χτυπήσει ποτέ,Zayn;'' τον ρωτάει κάνοντάς τον να σηκώσει το δεξί του φρύδι,μπερδεμένος από την ερώτηση της.

''Ο πατέρας σου,σε έχει χτυπήσει ποτέ;'' ρωτάει ξανά διευκρινίζοντας την ερώτηση της.
Την κοιτάζει για λίγο και σφίγγει το σαγόνι του.Τα χέρια του μετατρέπονται σε γροθιές ενώ οι αρθρώσεις του ασπρίζουν από την δύναμη που ασκεί στα χέρια του.Κλείνει με δύναμη τα μάτια του και ένα γρύλισμα βγαίνει από το στόμα του.

''Συγγνώμη,δεν ήθελα να σε νευριάσω.'' λέει η Violet ύστερα από κάποια λεπτά ησυχίας και σηκώνει την τσάντα της από το πάτωμα περνώντας την γύρω από τον ώμο της.

''Μην φεύγεις,σε παρακαλώ.'' μιλάει ο Zayn και σηκώνεται κατευθυνόμενος προς το μέρος της.Την πιάνει από τους καρπούς εμποδίζοντας την να κάνει οποιαδήποτε κίνηση.
Η Violet αναστενάζει ελαφρά και κουνάει αρνητικά το κεφάλι της.

''Πρέπει να φύγω,Zayn.Η ώρα έχει περάσει και έχω διάβασμα.'' απαντάει εκείνη και προσπαθεί να απομακρυνθεί από το κράτημα του.

''Φυσικά...όπως πάντα! Έχεις διάβασμα.Ορίστε λοιπόν,φύγε.Να μη σε ενοχλώ.'' λέει εκνευρισμένος και απομακρύνει τα χέρια του από τα δικά της.
Της ρίχνει μία ειρωνική ματιά πριν ανοίξει το πακέτο με τα τσιγάρα του και βάλει ένα στο στόμα του.

''Σταμάτα να καπνίζεις,Zayn.Δεν σε βοηθάει αυτό που κάνεις!Δεν μπορεί να σε ευχαριστεί και να σου προσφέρει ηρεμία κάτι που σταδιακά σε σκοτώνει!'' του φωνάζει εκείνη και κατευθύνεται προς το μέρος του.

''Μα για αυτό καπνίζω,Violet.'' παραδέχεται εκείνος και χαμογελάει ελαφρά ανάβοντας το τσιγάρο του.
Η Violet γουρλώνει τα μάτια της ενώ το στόμα της μετατρέπεται σε μία ευθεία γραμμή.

''Τί είναι αυτά που λες,Zayn;'' τον ρωτάει και η φωνή της καταλήγει σε ψίθυρο ενώ προσπαθεί να συγκρατήσει το λυγμό της.
Ανοίγει ελαφρά τα μάτια του και την κοιτάει σοβαρά.

''Προσπαθώ να βρω μία διαφυγή,Violet.Δεν πάει τίποτα καλά στην ζωή μου.'' φανερώνει το αγόρι.

''Πρέπει να καταλάβεις πως στην ζωή δεν επικρατεί μόνο το μαύρο,Zayn!Εσύ θα φτιάξεις την ζωή που θέλεις.Μην είσαι τόσο απαισιόδοξος!Πρέπει να πολεμήσεις για να πάρεις αυτό που θέλεις.Δεν πρέπει να είσαι δειλός και να τα παρατάς με την πρώτη δυσκολία!'' φωνάζει εκείνη και συγκρατεί τα δάκρυα της.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now