ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ
''Zayn!'' καλεί το όνομα του ο Liam τη στιγμή που τον πλησιάζουν.
Εκείνος,πετάει το τσιγάρο που πριν στηριζόταν στα χείλη του,στο παγωμένο,χάλκινο δάπεδο και το σβήνει με τη μπότα του.
Σηκώνει το κεφάλι του προσεχτικά και έρχεται αντιμέτωπος με την παρέα των νεαρών που τον κοιτάζει.
Μένει παγωμένος στη θέση του και αφήνει το βλέμμα του να περιπλανηθεί στην κοπέλα απέναντί του.
Το δικό της βλέμμα,είναι προσκολλημένο στο πεζοδρόμιο.
Ο Zayn,παρατηρεί το χέρι της.
Τυλιγμένο με εκείνο του Niall.
Ξαφνικά νιώθει το αίσθημα της ζήλιας να τον κατακλύζει.
Εκείνος πρέπει να είναι αυτός που θα κρατάει το χέρι της.
Σχεδόν ξεχνάει την Christine που στέκεται δίπλα του.
Κοιτάζει τον Niall με θυμό και οργή ενώ εκείνος κουνάει αρνητικά το κεφάλι του πριν κρατήσει το χέρι της Violet,πιο σφιχτά.
Το μόνο που κυριαρχεί στο μυαλό του είναι η Violet με τον Niall.
Τα χέρια του μετατρέπονται σε γροθιές.
Κλείνει ερμητικά τα μάτια του στην προσπάθειά του να ηρεμήσει.
Υπενθυμίζει στον εαυτό του πως εκείνος οφείλεται για αυτή την κατάσταση.
Εκείνος οφείλεται για το γεγονός ότι η Violet είναι μακριά του.
Εκείνος οφείλεται που ο Niall κρατάει το χέρι της.
Εκείνος οφείλεται για όλα.''Γεια παιδιά.'' μιλάει μετά από λίγο και καταφέρνει να σχηματίσει ένα ψεύτικο χαμόγελο.
Το βλέμμα του τρέχει ξανά στην Violet η οποία αρνείται να κάνει το ίδιο.''Γεια,Christine.'' χαιρετάει ευγενικά ο Liam την νεαρή που παρακολουθεί αμέτοχη την συζήτησή τους.
''Liam,χαίρομαι που σε βλέπω ξανά.'' αποκρίνεται εκείνη καθώς περνάει το χέρι της γύρω από τη μέση του Zayn,φέρνοντας τον κοντά της.
''Δεν θα χαιρετήσεις την κοπέλα σου;'' η ειρωνεία στη φωνή της είναι εμφανής καθώς στρέφει την προσοχή της στον Zayn και ύστερα στην Violet.
Εκείνη σηκώνει απότομα το κεφάλι της στο ακούσμα των λέξεων της Christine.
Θέλει να φωνάξει.
Να φωνάξει στον Zayn.
Να τον κατηγορήσει για όλα όσα συμβαίνουν.
Αλλά δεν θα το κάνει.''Εντάξει,λοιπόν." παίρνει ξανά τον λόγο η Christine και ξεφυσάει.
''Είμαι πολύ κουρασμένη.Μπορούμε να επιστρέψουμε στο σπίτι;'' το κεφάλι της γέρνει στον ώμο του Zayn.
''Έχουμε προχωρήσει στις ετοιμασίες του γάμου.Ξέρετε η μητέρα μου με τον πατέρα του,πρόκειται να παντρευτούν.Επομένως,είχαμε πολύ δουλειά σήμερα.'' τους ενημερώνει μετά από λίγο και όλοι γνέφουν καταφατικά ανήμποροι να πούνε κάτι.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...