ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟΗ εβδομάδα περνάει γρήγορα. Η Παρασκευή βρίσκει την Violet να ετοιμάζεται για το σχολείο όταν χτυπάει η πόρτα του υπνοδωματίου της. Η μητέρα της εμφανίζεται στο εσωτερικό με ένα ζεστό χαμόγελο να φωτίζει τα χείλη της.
''Γεια.'' λέει απλά και κάθεται στο κρεβάτι.
''Συμβαίνει κάτι;'' ρωτάει η Violet κοιτάζοντας την επίμονα.
''Μίλησα με τον πατέρα σου. Συνειδητοποίησε ότι αντέδρασε υπερβολικά και πραγματικά λυπάται για την αντίδραση του. Γλυκιά μου πρέπει να μιλήσετε.Είναι ο μπαμπάς σου και σε αγαπάει.'' μιλάει εκείνη και φτιάχνει την ποδιά της.
''Βιάζομαι θέλεις να μου πεις κάτι άλλο;'' ρωτάει αδιάφορα η κοπέλα καθώς περνάει την τσάντα γύρω από τον ώμο της.
''Σε παρακαλώ Violet,προσπαθείτε να τα βρείτε μεταξύ σας. Δεν αξίζει να καταστρέψετε την σχέση σας για κάτι τέτοιο.''
''Μαμά , ξέρεις ότι ποτέ δεν είχαμε την καλύτερη σχέση με τον μπαμπά. Συνηθίζει να πληγώνει τους άλλους χωρίς πολλές φορές να συνειδητοποιεί τα λάθη του. Επειδή πιέζεται με την δουλειά προσπαθεί να ξεσπάσει με κάθε δυνατό τρόπο σε εμάς. Δεν αντέχω άλλο μαμά.'' λέει η Violet με ήπιο τόνο.
''Το ξέρω..'' απαντάει εκείνη και σκύβει το κεφάλι της.
''Φεύγω..Τα λέμε το μεσημέρι εντάξει; Θέλω να σε βλέπω χαρούμενη.'' μιλάει η Violet χαρίζοντας ένα ζεστό χαμόγελο στην μητέρα της.
Εκείνη κουνάει καταφατικά το κεφάλι της πριν η νεαρή βγει από το δωμάτιο και οδηγηθεί στην εξώπορτα του σπιτιού.
Στον δρόμο για το σχολείο εντοπίζει τον Niall να προχωράει λίγα μέτρα μακριά της.''Nialler!'' φωνάζει τον ξανθό νεαρό κάνοντάς τον να γυρίσει προς το μέρος της.
''Καλώς την όμορφη.'' την χαιρετάει αγκαλιάζοντας την.
''Συνεχίζουμε μαζί;'' τον ρωτάει ευδιάθετα.
Εκείνος κουνάει καταφατικά το κεφάλι του.''Γεια παιδιά!'' χαιρετάει η Bella και τρέχει προς το μέρος του ενώ εχουν ήδη φθάσει στην είσοδο του σχολείο.
''Γεια!'' ανταποδίδει η Violet.
Ο Liam έρχεται προς το μέρος τους χαρίζοντας τους ένα θερμό χαμόγελο.''Έχετε κανονίσει κάτι για αύριο το απόγευμα;'' ρωτάει ο Liam την Violet και τον Niall τυλίγοντας τα χέρια του γύρω από την μέση της Bella.
Η Violet κοιτάζει ερωτηματικά τον Niall και περιμένει την απάντηση του. Εκείνος κουνάει αρνητικά το κεφάλι του.''Εσύ Violet;'' ρωτάει ο Liam περιμένοντας την αντίδρασή της.
''Το πρωί πρέπει να διαβάσω αλλά το απόγευμα υποθέτω πως δεν έχω να κάνω κάτι,γιατί;''
'' Οι γονείς μου θα λείπουν το Σάββατο βράδυ.Θα πάνε στην θεία μου για επίσκεψη.Έτσι,η
Bella, ο Zayn, ο Lou, η Eleanor και ο Harry θα έρθουν από το σπίτι μου θέλετε να έρθετε και εσείς;'' ρωτάει χαρούμενα.''Ποιος είναι ο Harry;'' μιλάει η
Violet.''Ο αδερφός του Lou.Λοιπόν τί λέτε;'' απαντάει ο Liam την στιγμή που χτυπάει το κουδούνι.
Ο Niall κοιτάει την Violet με ερωτηματικό ύφος περιμένοντας την απάντηση της.''Εντάξει.'' δέχεται.
''Στο είπα ότι θα ερχόταν.'' λέει η Bella στον Liam και γελάνε μαζί.
''Σας περιμένω αύριο στις επτά.Τα λέμε μετά.'' μιλάει ο Liam πριν κατευθυνθούν προς το εσωτερικό του σχολείου και προχωρήσει ο καθένας στην τάξη του.
''Σίγουρα θέλεις να έρθεις; Δεν θέλω να αισθανθείς άσχημα-''.
''Δεν έχω πρόβλημα.'' την διακόπτει εκείνος χαμογελώντας.
''Σίγουρα; ''ρωτάει ξανά,κοιτάζοντας τον.
''Ναι Violet, μπορεί να μην ξέρω τα παιδιά αλλά θα τους γνωρίσω. Μην ανησυχείς.'' την καθησυχάζει εκείνος. ''Θέλεις να πάμε μαζί στο σπίτι του Liam;'' προσθέτει.
''Φυσικά.'' απαντάει εκείνη την στιγμή που ο καθηγητής εισέρχεται στην τάξη.
Το Σάββατο έχει ήδη φθάσει. Η Violet αποφασίζει να ασχοληθεί με τα μαθήματα της. Οργανώνει τις σημειώσεις της και τοποθετεί τα βιβλία της στην σειρά.
Η ώρα περνάει και αφού έχει τελειώσει ένα μεγάλο κομμάτι της ύλης της ενεργοποιεί το κινητό της. Η ώρα έχει ήδη περάσει και ανοίγει την ντουλάπα της για να ντυθεί προκειμένου να είναι έτοιμη στην ώρα της.
Καταλήγει σε ένα γαλάζιο φόρεμα το οποίο τελειώνει λίγο πιο κάτω από τα γόνατα της. Μία ζώνη τυλίγεται γύρω από αυτό κάνοντάς το να φαίνεται πιο κομψό.
Χτενίζει τα μαλλιά της κάνοντάς τα πλεξούδα ενώ αποφασίζει να μην βαφτεί αφού βάφεται ελάχιστες φορές και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις.
Το κινητό της χτυπάει ειδοποιώντας την πως έχει μήνυμα.''Κατέβα!
-Niall xx''Αφού ενημερώνει τους γονείς της βγαίνει έξω και στέκεται στο κατώφλι της εξώπορτας πριν πάρει μία βαθιά ανάσα και χαιρετήσει τον ξανθό νεαρό απέναντί της.
''Είσαι πολύ όμορφη.'' της λέει ενώ την αγκαλιάζει.
''Ευχαριστώ Nialler και εσύ το ίδιο. Είσαι έτοιμος;'' ρωτάει εκείνη ενώ ο Niall κουνάει καταφατικά το κεφάλι του.
Η διαδρομή προς το σπίτι του Liam είναι ήσυχη.
Ο Niall χτυπάει το κουδούνι ενώ περιμένουν υπομονετικά να τους ανοίξουν.
Η πόρτα ανοίγει με έναν χαμογελαστό Liam να τους υποδέχεται θερμά.HEYY!
Vote&commentΠείτε μου ότι ακούσατε το Drag Me Down. Δεν είναι υπέροχο; Έχω ενθουσιαστεί τόσο πολύ. Φανταστείτε πόσο φανταστικό θα είναι το album.
Είμαι πολύ περήφανη για τα άγορια.
Επόμενο θα μπει αύριο το πρωί.!
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...