Part 69.

1.8K 191 17
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ

Ο τσουχτερός,χειμωνιάτικος αέρας που κατακλύζει το σκοτεινό δωμάτιο προκαλεί ρίγος στο γυμνό της σώμα.
Το πάπλωμα που την καλύπτει δεν είναι αρκετό ώστε να την ζεστάνει.
Τα βλέφαρα της ανοίγουν σταδιακά καθώς αφήνει την αναστροφή της παλάμης της να ακουμπήσει το στομάχι της.
Όταν το χέρι της αναζητά την μορφή δίπλα της καταλαβαίνει πως εκείνη η μεριά του κρεβατιού είναι κενή.
Το μελαχρινό αγόρι δεν είναι κοντά της.
Αφήνει την πλάτη της να ακουμπήσει στην κορυφή του ξύλινου κρεβατιού.
Αισθάνεται κουρασμένη την στιγμή που τα μάτια της προσπαθούν να συνηθίσουν στο βαθύ μαύρο που επικρατεί στον χώρο.
Το βλέμμα της εστιάζεται στο ανοιχτό παράθυρο μερικά μέτρα μακριά της.Λίγο παραπέρα η ανδρική σκοτεινή φιγούρα στηρίζεται στην τραχιά επιφάνεια του τοίχου.
Η,γνωστή,πορτοκάλι σπίθα στην άκρη των δαχτύλων του σχεδόν σβήνει αφήνοντας τα τελευταία της ίχνη.

''Zayn;'' η φωνή της αντηχεί στον χώρο.

''Είναι αργά Violet.Κοιμήσου.'' ο τόνος του σοβαρός δεν επιτρέπει την εκδήλωση των συναισθημάτων του.
Η κοπέλα ξεφυσάει πριν αφήσει τις πατούσες της να ακουμπήσουν στο παγωμένο πάτωμα.

''Μία φόρμα,η μπλούζα μου και τα εσώρουχα σου βρίσκονται στην καρέκλα του γραφείου μου.'' την ενημερώνει όταν την βλέπει να ψάχνει τα ρούχα της.

''Ευχαριστώ.'' ψιθυρίζει την στιγμή που τελειώνει το ντύσιμο της με την λευκή μπλούζα του Zayn.

''Μπορώ να κλείσω το παράθυρο;'' τον ρωτάει την στιγμή που πλησιάζει σε αυτό.

''Φυσικά,δεν είχα πρόθεση να σε κάνω να κρυώσεις.Συγγνώμη.'' απολογείται κατευθείαν επιτρέποντας στην μικροσκοπική φωτιά να διαλυθεί στο γυάλινο τασάκι του.

''Το μετάνιωσες,Violet;'' η φωνή του σπάει στο τέλος της πρότασης.
Κάθεται δίπλα του γυρίζοντας το κεφάλι της ώστε να μπορεί να τον κοιτάξει.
Το στήθος του ανεβοκατεβαίνει κάτω από το ύφασμα της μπλούζας του ενώ τα γόνατα του έχουν μαζευτεί κοντά στο στομάχι του.
Τα μαύρα-σαν χάντρες-μάτια του εξερευνούν τις σκιές του δωματίου του που προκαλούνται από την επίδραση του φεγγαριού.
Αρνείται να την κοιτάξει την κοπέλα δίπλα του.
Στην πραγματικότητα,φοβάται να κάνει κάτι τέτοιο.

''Δεν μετανιώνω για το γεγονός ότι σε αγάπησα,Zayn.'' απαντάει εκείνη μετά από λίγο κάνοντας τον να ξεφυσήσει.

''Γνωρίζεις πως δεν αναφέρομαι σε αυτό.'' λέει ενοχλημένος.

''Πώς μπορώ να μετανιώσω κάτι που ανεβάζει σε μέγιστο βαθμό αυτό που νιώθω για εσένα;'' το χέρι της βρίσκει το δικό του ενώνοντας τα δάχτυλα της με τα δικά του.
Για λίγο επικρατεί μία λεπτή σιγή ανάμεσα τους.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now