ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ
Ο ενοχλητικός ήχος του ξυπνητηριού,κάνει την Violet να ξυπνήσει αποσπώντας την από τα όνειρα της.
Παραμερίζει τα σκεπάσματα από πάνω της και σηκώνεται από το κρεβάτι της αφήνοντας τις πατούσες της να ακουμπήσουν το κρύο,ξύλινο πάτωμα του δωματίου της.
Απενεργοποιεί το ξυπνητήρι και κατευθύνεται προς το μπάνιο.
Αφού πλύνει τα δόντια της και χτενίσει-τα ατίθασα από τον ύπνο-καστανά μαλλιά της οδηγείται προς την ντουλάπα της.Καταλήγει σε ένα απλό σύνολο και τυλίγει την τσάντα γύρω από τον ώμο της πριν ωθήσει τον εαυτό της στον κάτω όροφο του σπιτιού.
Η έντονη συζήτηση που εμπλέκεται ανάμεσα στον πατέρα της και τον αδερφό της,στο εσωτερικό της κουζίνας την αναγκάζει να κατευθυνθεί προς το μέρος τους.''Δεν μπορείς να με καταλάβεις,Josh!Κανείς δεν μπορεί να με καταλάβει.Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μιλάς για την συμπεριφορά μου,την στιγμή που εσύ,βρίσκεις τα πάντα έτοιμα!Σου πληρώνω το κολέγιο και αντί να με ευχαριστείς για τον μόχθο και την προσπάθεια που έχω καταβάλλει τα τελευταία τρία χρόνια έτσι ώστε να μην σου λείψει τίποτα,καταλήγεις στο σημείο να με κατακρίνεις και να μου μαθαίνεις τρόπους σωστής συμπεριφοράς!Δεν είμαι ξένος,Josh.Ο πατέρας σου είμαι και θα πρέπει να είσαι ευγνώμων για όλα όσα έχεις.Είσαι ένας αχάριστος νεαρός.Αυτό είσαι.'' φωνάζει ο Dylan και χτυπάει το χέρι του στον πάγκο της κουζίνας κάνοντάς την Violet να βγάλει ένα επιφώνημα φόβου.
Καταλαβαίνουν την παρουσία της και ο Josh κοιτάζει σοβαρός τον πατέρα του πριν κουνήσει απογοητευμένος το κεφάλι του και βγει από το δωμάτιο.''Τί συμβαίνει;'' ρωτάει η Violet και γυρίζει να κοιτάξει τον πατέρα της.
Εκείνος κλείνει ερμητικά τα μάτια του και ξεφυσάει βαριά.''Είστε κάποια αχάριστα παιδιά τα οποία ενδιαφέρονται μόνο για το δικό τους συμφέρον!Δεν καταλαβαίνετε πόσο αγωνίζομαι για αυτήν την οικογένεια!Ρίχνετε ευθύνες σε εμένα για όλα.Μακάρι να μην γινόμουν πατέρας!'' φωνάζει εκείνος και περνάει το χέρι του μέσα από τα γκρίζα μαλλιά του.
Απόλυτη ησυχία επικρατεί στο χώρο καθώς η Violet ακόμα προσπαθεί να επεξεργασθεί τα λεγόμενα του.''Δεν το εννοούσα..'' παραδέχεται ο Dylan αντικρίζοντας την.
''Δεν θα έπρεπε καν να εύχεσαι κάτι τέτοιο.Εάν δεν ήθελες να γίνεις πατέρας,ας το σκεφτόσουν είκοσι χρόνια πριν.'' τον πληροφορεί η Violet με την απογοήτευση να κατακλύζει την φωνή της και τον κοιτάζει με απάθεια για τελευταία φορά πριν κατευθυνθεί στο σαλόνι όπου εντοπίζει τον Josh.
Κάθεται στην πολυθρόνα που κοσμεί τον χώρο με το πρόσωπο του θαμμένο ανάμεσα στις παλάμες του.
Στέκεται δίπλα του και ακουμπάει απαλά τον ώμο του.
Τον βλέπει να τραντάζεται στο άγγιγμα της κάτι που την κάνει να γελάσει.
Το χαμόγελο σβήνεται από τα χείλη της την στιγμή που ο Josh γυρνάει προς το μέρος της.Τα γαλανά-σαν του ουρανού μάτια του- έχουν πάρει την απόχρωση του βαθύ μπλε ενώ μία απογοητευμένη έκφραση,σημειώνεται στα χαρακτηριστικά του.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...