Part 27.

2.2K 271 45
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ


''Violet!Περίμενε.Τί έπαθες;'' την ρωτάει ο Zayn και τυλίγει το χέρι του,γύρω από τον καρπό της αποτρέποντας οποιαδήποτε κίνηση της.
Γυρίζει να τον κοιτάξει και απελευθερώνεται από το άγγιγμα του.
Εκείνος την ακολουθεί και βγάζει μία κραυγή θυμού πριν τυλίξει τα χέρια του γύρω από την μέση της και την τραβήξει επιθετικά κοντά του.

''Γιατί με αγνοείς;'' φωνάζει προκαλώντας τις φλέβες του,να κάνουν την εμφάνιση του,στον λαιμό του.

''Αυτό είμαι για εσένα,Zayn;Μία απλή γνωστή;'' τον ρωτάει στον ίδιο τόνο και προσπαθεί να απομακρυνθεί από κοντά του όμως εκείνος είναι πιο δυνατός και περιορίζει τις κινήσεις της.
Ένα ειρωνικό χαμόγελο σημειώνεται στα χαρακτηριστικά του την στιγμή που ακούει την ερώτηση της.

''Τί παραπάνω μπορεί να είσαι;'' ψιθυρίζει ο Zayn.
Η Violet παγώνει στην θέση της και τον κοιτάει σοβαρά.Τα δάκρυα κινδυνεύουν να κυλήσουν στο πρόσωπο της και χαμηλώνει το βλέμμα της προσπαθώντας να τα αποφύγει.
Δεν θέλει να φανεί αδύναμη.
Πρώτη φορά αισθάνεται τόσο πολύ πόνο,τόσο μικροσκοπική και αβοήθητη.
Δεν έπρεπε να τον αγαπήσει,ίσως και να έκανε ένα από τα μεγαλύτερα λάθη της ζωής της.Όφειλε να γνωρίζει τις επιπτώσεις που θα είχε όλο αυτό.

''Γιατί με έκανες να πιστέψω πως ήμουν κάτι,παραπάνω από γνωστή,τότε;'' τον ρωτάει με την φωνή της να ακούγεται χαμηλή ενώ ένας λυγμός ξεφεύγει στο τελείωμα της πρότασης της.
Τα χέρια του σηκώνουν το πηγούνι της.Την κοιτάζει για λίγο και ύστερα χαϊδεύει το πρόσωπο της.

''Σου ζητάω συγγνώμη που σε έκανα να πιστέψεις κάτι τέτοιο.'' απολογείται εκείνος.

"Αφού δεν σημαίνω τίποτα για εσένα,Zayn..Γιατί με φιλάς;Γιατί ζητάς την βοήθεια μου;Γιατί περνάς τον χρόνο σου,μαζί μου;'' φωνάζει η Violet και αφήνει τα δάκρυα της να κυλήσουν στο πρόσωπο της.
Δεν άντεξε.Χρειάστηκε να ξεσπάσει.
Απελευθερώνεται από το άγγιγμα του και τον κοιτάζει στα μάτια.Στα ανέκφραστα μάτια του.Φοβάται την απάντηση του,δεν είναι σίγουρη εάν θα βρει την δύναμη να ακούσει τις σκέψεις του.

''Ξεχνιέμαι.'' της απαντάει απλά και περνάει τα δάχτυλα του,ανάμεσα από τα καστανά μαλλιά του.

''Ξεχνιέσαι;'' τον ρωτάει για να επιβεβαιώσει αυτό που άκουσε.
Εκείνος κουνάει καταφατικά το κεφάλι του.

''Δηλαδή με χρησιμοποιείς και περνάς τον χρόνο σου μαζί μου,για να ξεχνιέσαι;''

''Δεν είναι έτσι,Violet.'' την επιβεβαιώνει και την πλησιάζει.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now