Part 92.

1.1K 141 38
                                    

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ

Οι αλλοιωμένες φωνές,με αναγκάζουν να ξυπνήσω από τον λήθαργο μου,τρομαγμένος.
Με το χέρι μου να τρέμει,φέρνω την θαυματουργή συσκευή κοντά μου.
Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου καθώς θέλω να συνηθίσω το εκτυφλωτικό φως που προέρχεται από την οθόνη του κινητού μου.
Ελέγχω την ώρα και πανικοβάλλομαι όταν ακούω την μητέρα μου να ζητάει βοήθεια.

04:16 π.μ.

Τα σκεπάσματα που τυλίγουν το σώμα μου,τώρα βρίσκονται στο πάτωμα όσο εγώ βιάζομαι να βρω την αναθεματισμένη μπλούζα που θα με βοηθήσει να καλύψω το γυμνό μου στέρνο.
Γρυλίζω εκνευρισμένος όταν δεν μπορώ να διακρίνω το ύφασμα κάπου στον χώρο.

''Σταμάτα!'' φωνάζει η γυναίκα που με στήριξε περισσότερο από τον καθένα.
Ένας δυνατός κρότος με κάνει να παγώσω στην θέση μου.
Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά και εύχομαι απλά,να βλέπει κάποιον εφιάλτη.
Ο θάνατος του Jackson,εμφανίζεται συνέχεια στις σκέψεις της,ειδικά όταν είναι αναστατωμένη.
Τα δάχτυλα μου,τυλίγονται γύρω από το πόμολο της πόρτας του δωματίου μου.

''Σε παρακαλώ!'' αυτή την φορά κλαίει δυνατά ενώ αντικείμενα μοιάζουν να προσγειώνονται στο παγωμένο πάτωμα του σαλονιού.
Τί συμβαίνει;
Βιάζομαι να φτάσω στις ξύλινες σκάλες που θα με οδηγήσουν στην μητέρα μου.

''David!'' η αναφορά του ονόματός του,με κάνει να νευριάσω.
Κατεβαίνω με ταχύτητα τα σκαλιά και αμέσως μετά,αναζητώ τον διακόπτη επιθυμώντας να προσαρμοστώ στο αρρωστημένο φως,που προσφέρει η λάμπα κάποια απόσταση μακριά μου.
Με την παλάμη μου κρύβω το πρόσωπο μου εμποδίζοντας τα μάτια μου να δακρύσουν από τις τοξικές,λεπτές γραμμές που προέρχονται από τον πολυέλαιο του σπιτιού.

''Πότε περιμένεις να του το πεις,Trisha;'' η ανδρική φιγούρα εμφανίζεται μπροστά μου.
Ασυναίσθητα αφήνω τα δάχτυλα μου να χαϊδέψουν τον καρπό μου.
Ύστερα από λίγα δευτερόλεπτα,χαμογελάω ικανοποιημένος μιας και το γνωστό,κόκκινο υγρό καλύπτει το μαύρο μελάνι,στο χέρι μου.
Ο σωματικός πόνος είναι εντονότερος από εκείνον στην καρδιά μου.
Πλησιάζω τους γονείς μου και παρακαλάω όλο αυτό να είναι ένα κακό όνειρο.
Χρειάζομαι την Violet.

''Zayn,πήγαινε στο δωμάτιο σου.'' η γυναίκα κατευθύνεται προς το μέρος μου.
Είναι χλωμή ενώ έχει βυθιστεί στην οργή των δακρύων της.

CINGULOMANIA.( Zayn Malik)Where stories live. Discover now