ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ
Το περιβάλλον γύρω της μοιάζει αλλοιωμένο.
Είναι αδύνατο να ακούσει τα νεκρά καστανόχρωμα φύλλα που παρασύρονται σε μία αναμενόμενη μάχη με τον βίαιο άνεμο που τα φέρνει κοντά του χτυπώντας τα με δύναμη και αφήνοντας τα να έρθουν σε σύγκρουση με το γεμάτο λάσπη έδαφος.
Δεν μπορεί να αισθανθεί τις ψιχάλες βροχής που ολοένα και δυναμώνουν ενώ βρέχουν τα ακατάστατα μαλλιά της και τις άκρες των δαχτύλων της,οι οποίες χορεύουν με ένταση στα καστανά μαλλιά του αγοριού.
Δεν μπορεί να αισθανθεί το ρεύμα που τρυπώνει κάτω από τη μπλούζα της και ενοχλεί την πλάτη της.
Μερικοί ακανόνιστοι χτύποι στη καρδιά της,είναι αρκετή ώστε να την αποδυναμώσουν.
Τα χείλη της ακουμπούν το λαιμό του αλλά εκείνος αποτρέπει τις κινήσεις της ξεκινώντας άλλο ένα φιλί γεμάτο πόνο,απόγνωση..ανάγκη.''Violet.'' ψιθυρίζει φέρνοντας την κοντά του..όσο τουλάχιστον είναι δυνατό.
Γρυλίζει χαϊδεύοντας το γυμνό,γεμάτο ψιχάλες ώμο της αφού προηγουμένως ο ίδιος είχε παραμερίσει το ύφασμα από την περιοχή εκείνη.
Το κεφάλι της πέφτει στο στήθος του ενώ επιτρέπει στον εαυτό της να αναπνεύσει ξανά.
Ο παγωμένος αέρας εισχωρεί στα πνευμόνια της προσφέροντας της ζωντάνια.
Η βροχή συγκρούεται ανελέητα με τα σώμα τους μουσκεύοντας τα ρούχα τους.
Το γεγονός αυτό ωστόσο δεν δείχνει να τους ενδιαφέρει.
Η παλάμη της ακουμπάει το ελεύθερο χέρι του μιας και το άλλο είναι δεσμευμένο με τη μέση της.
Το βλέμμα της εστιάζει στο πρόσωπο του.Μοιάζει ήρεμο,χωρίς κάποιο είδος έντασης ή θυμού.
Τα μάτια του παραμένουν ερμητικά κλειστά ενώ οι χοντρές κηλίδες νερού βρέχουν τις βλεφαρίδες του.''Μη το σηκώσεις.'' την αποτρέπει από το να απαντήσει στο επίμονο άτομο που τηλεφωνεί για δεύτερη συνεχόμενη φορά.
Αγνοεί τα λόγια του φέρνοντας το κινητό κοντά στο αυτί της κάτω από τη βαριά κουρτίνα των μαλλιών της.
Ο Zayn ξεφυσάει.''Είσαι καλά;Λείπεις πολλές ώρες από το σπίτι.''
''Καλά είμαι,Bella.'' καθησυχάζει την αναστατωμένη φίλη της.
''Πότε θα έρθεις;'' ρωτάει αντιλαμβανόμενη την έντονη ατμόσφαιρα μεταξύ τους.
''Δεν ξέρω.'' απαντάει και για λίγο από την άλλη γραμμή επικρατεί ησυχία.
''Θα σε πείραζε εάν ζητούσα από τον Liam να έρθει για λίγο από εδώ;Μέχρι να επιστρέψεις,τουλάχιστον.'' η ανησυχία την κυριεύει.
''Κανένα πρόβλημα.'' τα δάχτυλα της τρέχουν στο γόνατο του.
''Είσαι με τον Zayn;''
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fiksi Penggemar2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...