ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ
Το,τέλεια ξυσμένο,μολύβι εγκλωβίζεται ανάμεσα στα χείλη του και δένεται με τα κατάλευκα δόντια του.
Τα φρύδια του σμίγουν ξανά και ξανά μεταξύ τους όσο μελετάει με μεγάλη προσοχή τα αμέτρητα γράμματα,τους απεριόριστους ιατρικούς όρους ενσωματωμένα στις τσαλακωμένες,από την απρόσεκτη,ανάγνωση του σελίδες.
Το μακρόστενο βιβλίο Ψυχολογίας ακουμπάει στα γόνατα του με το σώμα του να δημιουργεί μία πλήρη κίνηση επάνω στην δερμάτινη καρέκλα.
Συνεχίζει να κινείται ακατάπαυστα στην θέση του αναγκάζοντας το βαρύ έπιπλο να δημιουργεί ορισμένους εκκωφαντικούς ήχους με την κάθε απότομη επαφή του με το πάτωμα του δωματίου.
Ξεφυσάει κουρασμένος πριν αφήσει το δροσερό υγρό που στεγάζεται στο πλαστικό ποτήρι,να αποβάλλει έστω και για λίγο την ανησυχία του.
Απομακρύνει το βλέμμα του από το βιβλίο αφήνοντας το να ταξιδέψει στο ευρύχωρο δωμάτιο και να σταθεί στην γυναικεία μορφή μερική απόσταση μακριά του.
Τα καστανά μαλλιά της έχουν τοποθετηθεί σε έναν πρόχειρο κότσο και οι χρωματιστές πιτζάμες της,κάνουν το αγόρι να χαμογελάσει.
Τα μάγουλα της ελαφρώς κόκκινα,μαρτυρούν την αφοσίωση της στην εργασία της.
Την παρατηρεί για λίγο ακόμη,θαυμάζοντας το πόσο συγκεντρωμένη δείχνει με τους λευκούς φακέλους που φιλοξενούν τις εργασίες της,να ξαπλώνουν σε διαφορετικά μέρη πάνω στο κρεβάτι της.
Τα γαλανά του μάτια,επιστρέφουν απρόθυμα στη σελίδα που αφομοιώνει όλα όσα πρέπει να ξέρει για τα εγκεφαλικά ημισφαίρια που συσχετίζονται με την ανθρώπινη συμπεριφορά.
Τώρα,αισθάνεται το δικό της βλέμμα να επεξεργάζεται τη μορφή του.
Προσπαθεί να το αποφύγει και για να πετύχει το σκοπό του μουρμουρίζει τη σημασία της ''Φαιάς Ουσίας'',το γκρι δηλαδή χρώμα στο εξωτερικό περίβλημα του εγκεφάλου.
Το χαμηλόφωνο γέλιο της,μεμιάς διαλύει την νεκρική σιγή που τόση ώρα εξαφανιζόταν μονάχα με το ξεφύλλισμα των σελίδων.''Τί;'' την κοιτάζει μη μπορώντας να κρύψει το παιχνιδιάρικο χαμόγελο που παίρνει την θέση του στα χείλη του.
''Τίποτα,τίποτα.'' ψιθυρίζει γελώντας ξανά πριν αφαιρεθεί για άλλη μία φορά στη μελέτη της.
''Violet..'' την προειδοποιεί και κλείνει το βιβλίο του πλησιάζοντας την κοπέλα που αγαπάει.
Κάθεται στο κρεβάτι δίπλα της καίγοντας την με τα φουρτουνιασμένα,σαν τη θάλασσα,μάτια του.''Μμ;'' νεύει θετικά σημειώνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για τους νευρώνες στο τετράδιο της.
YOU ARE READING
CINGULOMANIA.( Zayn Malik)
Fanfiction2015 © Don't Copy The Story. Trailer: https://youtu.be/O13jNyDzwpI *COMPLETED* *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΈΝΟ* Cingulomania (sing-gyoo-loh-may-nee-uh) =A strong desire to hold someone in your arms. ''Δε φοβάμαι να σε αγαπήσω, φοβάμαι στην ιδέα τού να σε πληγώσω.''...