-Keliaujam?-paklausė.- nes nuo čia iki vietos kažkur valanda kelio. Jei ne daugiau.
-Tai tada keliaujam.-pasakiau.- Tu ten gal jau kada buvai?
-Ne todėl su mumis kartu varis ir Semas su savo draugu.-pasakė. Mes išėjom išbuto. Užrakinau duris. Nusileidom į apačia.( mes gyvenam antrame aukšte.) Lagaminus sukrovėm į bagažinę ir įsėdom į mašiną. Kaip supratau patraukėm link Semo namų. Kai jau buvom vietoj į automobilį įlipo Semas ir man dar nematytas. Kai Semas mus pristatė sužinojau, kad jo vardas Tobis. Gal ir nelabai gražu taip kalbėti, bet jo vardas panašus į šuns. Visą kelia iki vietos, kalbėjom, juokavom. Semas vis pasakydavo Keitei kur sukti ir panašiai. Po maždaug penkiasdešimt minučių Semas sušuko.
-Atvažiavom!!!- ir iššoko iš automobilio, kuris dar net nebuvo sustojęs. Aš apsidairaiu ir jokio namelio nemačiau tik didelį tikrai didelį dviaukštį namą.
-Tai sakai namelis?- sarkastiškai paklausiau Keitės.
-Namelis namelis, bet už tat koks gražus.- atsakė. Ir aš patraukiau link bagažinės iš jos išėmėm lagaminus o vaikinukai savo kuprines.
-Kaip tu ją sugebėjai įtikint, kad atvažiuotu?- išgirdau Neito balsą kuris artėjo.
-Nori tikėk nori ne įtikinėt net nereikėjo.- pasakė Keitė.
-Tikrai? Neįmanoma.-pasakė Neitas apkabindamas Keitę.
-Hmhm.. aš stoviu čia pat ir viska girdžiu.- pasakiau. Ir visi nusijuokėm. Neitas atėjo prie manęs ir stipriai apkabino.
-Labas senai matytas žmogeliuk. Ir tiesa sakant labai seksualus žmogeliuk. Kaip greitai augi.- prasideda.
-Labas ir tik jau nereikia pradėt.-pasakiau ir visi kartu patraukėm į namą. Ir aprodė mums visą namą.
-Tai va čia mano namas kuriame tūsavoju ir atostogauju. Jūsų kambariai kaip jau ir matėt antram aukšte.- tarė.- tai pasidėkit daiktus ir nusileiskit nes tuoj visi pradės rinktis.
-Okelė.- pasakė Keitė. Ir abi užlipom į antrą aukštą. Mūsų kambariai buvo šalia vienas kito. Tad greit numetėme lagaminus ir grįžom pas Neitą. Jis buvo užsiėmęs, kaip supratau gėrimus atvežė. Tad mes nuėjome apsižvalgyti. Su Keite pasivaikšiojom po namą paplepėjom. Ir kai grįžom į svetainę ten buvo žiauriai daug žmonių. Kaip tik dabar pajungė aparatūra todėl nieko nelaukęs kažkoks vaikinukas paleido muziką. Keitė mane nusitempė prie gėrimų stalo. Ji iškart ėjo prie stipraus. Aš nusprendžiau, kad kolkas man užteks alaus. Pasiemiau alaus buteliuka ir jį atsidariau. Kai apsisukau Keitė jau buvo padariusi dingau. Tad aš iki dugno išgėriau alų ir pasiėmiau dar vieną.
-Buuu!!!- kažkas iš už nugaro sugriebė mane. Kai atsisukau pamačiau besišypsančia Sara.
-Po šimts velnių. Vos infarkto negavau.- pasakiau drebančiu balsu, nes tikrai išsigandau.
-Labas blonde.-tarė ji.
-Juokiasi puodas, kad katilas juodas.-pasakiau.- Ir labas.-abi apsikabinom.
-Na tai kaip tau sekasi? Senai be mačiau tave.-tarė.
-Sekasi gerai. Atostogauju. O tu kaip matau irgi gerai laikaisi.- pasakiau užsigerdama alumi.
-Tai taip. Ko čia ta alų gurkšnoji? Šauk ko nors stipresnio. Juk visi žinom, kad pakelsi.-nusijuokė ji.
-Ha.. na tai kas, kad žinot. O gal pavyzdžiui nenoriu.-atsakiau.
-Nu nu... Ne bet jei rimtai aš noriu ko nors stipresnio įkalt.- ir į čierką įsipilė degtinės. Ir iškart išgėrė.- nori?
-Na ok pilk ir man.- pasakiau ir atsidusau.
-Prašau..-padavė man sklidina čierkiuką. Ir aš ją užsiverčiau. Na kaip sakoma iki dugno.- jo ir kažkas sakė, kad nenori.
-Juk žinai, kad žaist nemėgstu jeigu gerti tai padoriai.- abi nusijuokėm.
-Padoriai? Nu nepasakyčiau tu visad visus apgeri.- ji pasakė, o aš jai paroddžiau liežuvį.
-Einam kaulų pajudint?-paklausiau. Ji iškėlė ranką ir sušuko:
-Į šokių aikštelę!!!- aš nusijuokiau. Šokome ilgai. Kaskart prie mūsų prisistatydavo jau pusgirčiai vaikinukai. Pašokdavo truputį ir vėl gert patraukdavo. Po maždaug gal kokios valandos nusprendėm pailsėt ir susiradom kur atsisėst. Pasiėmė dar alkoholio. Ir šnekėjomės. Daug šnekėjomės. Gerai Keitė sakė, kad mums galo nėra.
-Sara gal nori pasivaikščiot?-paklausiau.
-kur?- į mano klausimą atsakė klausimu.
-Nu nulėkkt į papludymį?
-Varom.- abi atsistojom ir patraukėm link durų. Aš ėjau pirma. Ir kai jas atidariau atsitrenkiau į kažką.kai pasižiūrėjau prieš mane stovėjo gražus rudaplaukis vaikinukas.
YOU ARE READING
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...