Jos veido išraiška buvo tarsi ji būtų pamačiusi akcijas kokioje parduotuvėje ir iš to išgasčio, net sustingus. Tarsi ji būtų devintam dangui. Kai supratau,kad ji neatsigaus timptelėjau ją už rankos ir nusivedžiau artimiausios kavinės link, nes žiauriai buvau alkana. Kai tik įėjom į kavinuke pastebejau, kad Keitė jau buvo atgavusi sveiką protą.
-Tai typo rimtai jų nepažinai?- paklausė manęs Keitė
-Nu ne jie visi buvo atsisuke nugaromis, ir kodėl turėčiau juos atpažint?-tariau ir pažvelgiau į ją klausiamai.
-Kodėl turėjai juos atpažint?-šiek tiek pakėlusi balsą sušuko Keitė,- Juk jie... jie One Direction. Vaikinų grupė dėl kurių visos pasaulio merginos lydosi, vien pamačiusios jų nuotraukas, kurių dainas klausosi dienom, naktim.-išpyškino visą sakinį vienu įkvėpimu.
-Ramiau Keitė nepamiršk, kad mes viešoje vietoje. Ir aš apie ta grupę esu girdėjusi ,juk ne akmens amžiųje gyvenu. Bet tai nereiškia, kad butinai turiu juos atpažinti. Ir dar kart pasikartosiu mačiau tik jų nugaras.-pasakiau.
-Bet jie net iš nugaro atrodo fantastiškai.- tarė užsisvajojusiu balsu. O aš į ją pasižiūrėjau poker face veidu.
-Žemė kviečia Keitę,- kai tai pasakiau ji nustojo svajoti ,prie mūsų priėjo padavėja ir priėmė mūsų užsakymą.Aš užsisakiau kepsnį,o Keitė didelę porcija spagečiu su sūrių. Padavėjai nuėjus paklausiau Keitės:
-Keite, jei tu tokia didelė fane tai ko nenuėjai, o gal geriau sakyti nenubėgai prie jų nepaprašiai kokio parašo ar nuotraukos?
-Na visų pirma matei kiek ten panų buvo net pes penkis metrus nebūčiau prie jų priėjus.-pasakė.
-O antra?
-Na antra tai, kad manęs vos neištiko širdies smūgis juos pamačius, tai kas tada būtų buvę jei ir užkalbine būtų.- abi nusijuokėme.
-Na tada su tavimi viskas aišku.-tariau ir pažvelgiau į Keitę.pirma kart gyvenime pamačiau Keitę
paraudonavusiais žandukais. Ir tai buvo žavu. Pagaliau mums atnešė užsakymus pavalgėme, paplepėjome ir nusprendėme varyti namo. Mūsų visas pasiliksminimas pasirodo truko iki devintos vakaro. Įsėdom į mašina ir patraukėm namo. Susinešėme šiaip ne taip visus pirkinius į butą. Išsikraustėme viska ir su Keitę nusprendėme pažiūrėti filmą. Kadangi paskutinį karta filma rinkau aš tai dabar jį išrinkti norėjo Keitė ir aš neprieštaravau. Prieš pradedant žiūrėti filmą nusprendėme persirenkti ir nusiprausti, kad taip netyčiukais neužmigtumėme. Nusipraususios, persirengusios jau ruošėmės įjungti filmą, bet keitė suriko:
-Reikės popkornų ir servetėlių!- sušuko .
-Na popkornų atnešiu,bet kam servetėlės?-paklausiau.
ESTÁS LEYENDO
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanficSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...