Part 28

140 7 0
                                    

 Mes pavalgėm greit tik Louis lėtai gėrė savo arbatą, o aš kavą. Turėjome dar nemažai laisvo laiko iki lėktuvo. Bet kai baigėm gerti nuėjau į savo kambarį ir psiėmiau tašę bei lagaminą. Louis laukė svetainiai, kai priėjau prie jo jis kaip tikras džentelmenas paėmė mano visai nesunkų lagaminą ir pradėjo nešti link durų.

-Louis.-pasakė Keitė.-Aš labai atsiprašau už šiandieninį Semo elgesį. Nežinau kas jam užėjo.

-Nieko tokio. Neimk į galvą.-pasakė.-aš neimu.

-Dar kart atsiprašau.-pasakė.-ir sėkmės jums, žiūrėk saugok mano Ariana.

-Nesijaudink saugosiu.-pasakė.

-Aš ir tavęs pasiilgsiu.-pasakiau Keitei ir ji mane apkabino. Mes su Louis nusileidom iš buto į lauką. Louis greit paėmė mano lagaminą ir įdėjo į bagažinę. Kai jis įsėdo į mašiną pastebėjau, kad jis liūdnas. Oro uostą privažiavom labai greit, nes nebuvo kamščių. Žmonių buvo pakankamai daug todėl Louis dėl viso pikto užsidėjo kapišoną.

-Rimtai visai nepagalvojau apie tavo fanes.-pasakiau.

-Nebijok, bent kolkas jos galvoja, kad mes 5 leidžiame laiką pas Harry namuose, na pas jo mama.

-O ištikrųjų ne.-pasakiau.

-Na Harry net tik su Niall. Liam su Dani, o Zayn su Perrie.-pasakė.

-O tu su manim.

-Ir nieko nekeisčiau.-pasakė ir apbovanojo mane bučiniu. Prasidėjo laipinimas į lėktuvą. Ir po 10 minučių jau skridom.

-Žinai kiek kartu beskrisčiau vistiek bijau, kaip pirmą kartą.-pasakiau.

-Duokš.-jis paėmė mano ranką ir stipriai suspaudė.-Ariana aš noriu tavęs paklaust.

-Tai klausk juk žinai, kad atsakysiu.-pasakiau.

-Tu nemanai, kad aš.. na...

-Nagi sakyk.-pasakiau.

-Kad aš tave pabandžiau papirkti.-pasakė nuleidęs akis.

-Ir čia tas kuris neima į galva? Aišku, kad nemanau.-pasakiau ir pasilenkiau prie jo. Pakėliau jo veidą. Suėmiau jį į savo delnus.-Aš taip niekada nemaniau, nemanau ir nemanysiu.-pasakiusi jį pabučiavau. –Ir daugiau niekada neklausyk tokių komentarų. Gerai?-jis tik linktelėjo galva, bet vistiek buvo liūdnas.-Kas yra kodėl tu toks liūdnas?

-Nežinau mane Semo žodžiai tiesiog paveikė.-pasakė.-Ir dar tai kad Semas sakė, kad aš tavęs nepažystu ir panašiai.

-Lou, meile mano, paklausyk manęs. Semas manęs apskritai nepažysta. Aš su juo niekada nebuvau pasilikusi dviese ilgiau nei kokias10 minučių. Ir man nusispjaut ką jis mano. Aš niekam dar taip nebuvau atsivėrusi, kaip tau. O dabar apkabink.-pasakiau ir išskėčiau rankas. Jis kone šokte įšoko į mano glėbį.-Bet tai vistiek nepakeičia fakto, kad aš bijau skristi.-kai tai pasakiau, jaučiau kaip jis kikena.

-Dieve koks aš laimingas, kad tave sutikau.-pasakė.-niekad neužmiršiu tavo to žvilgsio, kai sutrikai atsitrenkusi į mane. Aišku išpradžių nustebau, kad nepradėjai spiegt, bet jau nuo pat pirmos minutės kai tave pamačiau negalėjau išmest tavęs iš galvos.

-Koks sutapimas. Atsimeni mano tą draugę kuri buvo kartu su manimi?-paklausiau.

-Su tavimi dar kažkas buvo?-paklausė ir nustebo.

-Jo labai juokinga. Taip su manim buvo tokia blondinė. Tai va ji kadangi nežinojo tavo vardo praminė Sexy Boy.-pasakiau.

-Tai kai ėjo pakalbiai mano tema, jūs mane vadinot sexy boy?-paklausė krizendamas.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteOnde histórias criam vida. Descubra agora