Part 13

174 7 0
                                    

-Dar vienas dalykas kuris yra gražus tavyje.-pasakė Louis man į ausį. Aš žiauriai nuraudau. To nesitikėjau. Jis tai pamatė ir nusijuokė.

-Kas čia tokio juokingo?-paklausė Harry. Aš trinktelėjau Louis, parodydama kad nieko nesakytų. Pasiemiau stiklinę ir gukštelėjau.

-Nieko ypatingo tik įsivaizdavau tave su ištiesintais plaukais.-pasakė Louis ir viską ką norėjau nuryti išpuškiau kaip fontaną ant savęs. Visi nesveikai juokėsi.

-Visai nejuokinga.-pasakė Harry laikydamasis už savo galvos. Aš atsistojau nuo Louis kelių ir pabandžiau nusivalyti bet nesekmingai.

-Eisiu persirengt.-juokdamasi pasakiau.- Bet tu tik įsivaizduok kaip tiesūs gražiai kristi turėtų. Keitę gal tu tiesintuvą turi?

-Net nebandyk.-pasakė Harry.

-Man ir ta mintis buvo šovusi į galvą bet palikau jį namie.

-Ohhh gaila.-atsakiau

-Nei kiek čia negaila.-pasakė Harry. Visi vaikinai juokėsi. Aš greit užlipau į viršų persirengti. Užsimečiau drižuotą maikutę ir grįžau pas visus. Mane pamanę visi pradėjo juoktis, o Louis tik šypsojosi.

-Kas?-paklausiau. Ir pažiūrėjau ar užsidėjau ne kokią purviną maikę, bet ji buvo švari.

-Nieko.-atsakė Liam juokdamasis.

-Jei būtų nieko nemištum į kelnes iš juoko.-pasakiau.

-Maikė, na dažniausiai Louis su tokiom vaikšto. –Pasakė Liam.-čia kaip ir jo stilius ar panašiai.

-So didelio čia daikto?-paklausiau.-Juk bet kas gali nešiot drižuotus rūbus.

-Tipo nežinai?-paklausė Zayn.

-Ko?- sėsdamasi prie Louis ant fotelio krašto pasakiau.

-Kas mes.-pasakė Niall.

-Na ir kas kad žinau.-pasakiau.

-Žinai?- paklausė Nietas

-Taip man Keitė pasakė. Bet nežinau kodėl jūs keliat tragediją.-pasakiau.- Ir kodėl kalba eina apie mane. Geriau kalbėkit apie Harry ištiesintus plaukus.

-Neeee.-sušuko Harry.

-Ok ok.- pasakiau.- Nebeliesim tavo garbanyčių.

-Tai kaip sekasi?-paklausiau.

-Bet tu kaip visada ne į temą.- pasakė Neitas.

-Jooo ,bet nebūtų mūsų Arianutė jei taip nedarytų.-pasakė Keitė.

-Ačiū, kad mane vaizduojat kaip kvailą blondinę.-pasakiau.

-Nėr už ką.-pasakė Nietas. Aš nuo fotelio pagriebiau pagalvėlę ir sviedžiau į jį.

-Gerai nepradedam čia pagalvių karo.-pasakė Semas. Aš parodžiau liežuvį. Kurį laiką dar pašnekėjom pasijuokėm. Vaikinai prisigėrė. Niall užmigo ant Liam. Aš žiauriai užsinorėjau miego. Todėl su visais atsisveikinau ir nuvariau į savo kambarį. Louis dar bandė mane įkalbėt pasilikt ilgiau bet noras miegoti nugalėjo. Greit palindau po dušu, apsirengiau pižamą ir palindau po anklode.

*Rytas*

Atsikėliau nuo didelio trukšmo kuris sklido iš koridoriaus. Užsimečiau megztinį( nes nebuvau pasiėmusi chalato) ir išėjau pažiūrėti kas čia vyksta. Atsidariusi duris norėjau klaust kas čia vykst.

-Aš sakiau, kad jos kambarys čia.- pasakė Niall.

-Gerai gerai sakiai.-atsakė Harry.

-Gerai išsiaiškinot, kad mano kambarys čia. Dabar taip ko jūs triukšmaujat.-pasakiau ir nusižiovaujau.

-Na Tobis Neitas su Keite ir Semu išvažiavo....-pasakė Niall.

-Louis Zayn ir Liam dar miega...-tesė Niall mintį Harry.

-Šiaip prieš pora minučių ir aš miegojau.-pasakiau.

-Bet nebemiegi...-pasakė Niall.

-Tai gali mums padaryti pusryčius.-pasakė Harry.

-Jūs turbūt juokaujat.-pasakiau.

-Ne mes žiauriai norim valgyt.-pasakė Niall užsiėmęs už pilvo.

-O nesugalvojot patys pasidaryt?-pasakiau ir šypsodamasi patraukiau link virtuvės.

-Mes atsiprašom bet Keitė sakė, kad tu skaniai gamini.-pasakė Niall.

-Ką ji dar sakė?-paklausiau.

-Ooooo daug.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now