Part 40

149 8 0
                                    

Atsimerkiau ir jaučiausi gerokai pailsėjusi. Na i rneveltui miegojau beveik visą dieną. Pasiražiau ir išlipau iš lovos. Nuėjau į dušą nusiprausiau ir viską susitvarkiusi nuėjau į svetainę ten sėdėjo Louis? Ką jis čia viekia?

-Louis?-paklausiau. Jis staigiai šoko nuo lovos ir priėjo prie manęs.

-Mūsų skydį atšaukė iki ryt.-pasakė.

-Tai turim dar vieną dieną?-paklausiau ir labai apsidžiaugiau.

-O taip.-pasakė ir nuskambėjo durų skambutis.

-Aš atidarysiu.-pasakiau. Nuėjau prie durų ir jas atidariau už jų pamačiau Eleanor.

-Labas ko reikėjo?-paklausiau.

-Tik norėjau pasakyti, kad gal patikrink ar tavo vaikinas dabar yra tikrai ten kaip sako.-pasakė.

-Ką tu čia nusišneki?-paklausiau.

-Na jis tikrai ne Amerikoj.-pasakė.- jis mano bute.-aš tiesiog negalėjau sulaikyti juoko tiesiog negalėjau.-Ko tu čia žvengi?

-Tu tikrai tokia beviltiška?-paklausiau.

-Aš tau sakau, kad tavo vaikinas tave apgaudinėja, o tu mane beviltiška laikai?

-Taip, nes Louis dabar mano bute, sėdi mano svetainei ant sofos ir laukia manęs.-pasakiau ir jos akys išsiputė.-Ir kas pas tave ten bute be būtų ten tikrai ne Louis. O dabar ate.-pasakiau ir jau norėjau uždaryti duris bet ji įkišo koją.

-Paklausyk aš jus išskyrsiu, kad ir kiek man tai be kainuotų.-pasakė.

-Ir tau sąžinė leistu iš vaiko atimti tėvą?-pasakiau ir greit užsičiaupiau. Niekas neturi sužinoti,kad aš nėščia, nes tada neturėsiu ramybės.

-Ką tu pasakiai?-ji buvo nustebusi. Aš giliai įkvėpiau ir iškvėpiau.

-Aš laukiuosi Louis vaikelio.-pasakiau dar kartą.-dabar gali eiti ir pasakyti visam pasauliui.

-Aš..Aš nieko niekam nesakysiu.-pasakė ji.- ir aš tikrai to nepadaryčiau, nepalikčiau vaiko be tėvo.

-Ir aš tavim galiu patikėti?-paklausiau.

-Šįkart gali. Dabar įsitykinau, kad man susigrąžinti Louis šansu nebėra.-pasakė.-O aš dar tikėjausi.

-Eleanor nemanai, kad ši tavo melagystė buvo per vaikiška?-paklausiau.-Juk žinai,kad aš būčiau tai sužinojusi. Ir nemanau, kad Louis būtų iškart puolęs tau į glėby jei būtume išsiskyrę.

-Nemaniau, bet poto.-pasakė.-Bet dabar viskas baigta. Sėkmės tau.-pasakė ir nuėjo. Aš uždariau duris ir grįžau pas juos.

-Kas buvo atėję?-paklausė Keitė.

-Aj siūlė kažką ten pirkti.-pasakiau.

-Meluoji.-pasakė Louis.

-Gerai tai jau pradeda nervinti. Kodėl jūs visad suprantat, kad aš meluoju?-paklausiau.

-Nes tu nemoki meluoti.-pasakė choru kartu su Keite.

-Tai kas buvo atėję?-paklausė.

-Kas jei nesakysiu?-paklausiau.

-Nori bandyti laimę?-paklausė Keitė ir supratau, kad ji prakalbo apie kutenimą, kurio aš beproto bijau.

-Buvo Eleanor.-pasakiau ir kai pažiūrėjau į Louis veidą, jis buvo įpykęs.-Bet viskas gerai. Mes išsiaiškinom ir ji sakė daugiau nebelis.

-Ir tu ja patikėjai?-paklausė Louis.

-Tiesa sakant man jos žodžiai atrodė nuoširdūs.-pasakiau.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now