Part 5

173 8 0
                                    

- Saule labas, pasiilgau...- tariau.

-Aš ir tavęs maže tu mano.- atsakė šypsodamasi.

-Kaip sekasi? Dieve kaip senai tave mačiau.

-Na sekasi neblogai, bet su Laura vis tiek nekažką. Po to karto kai sužinojau, kad ji pakabino Tomį, kiekvieną kartą norisi jai plaukus raut.- pasakė.- O šiaip viskas gerai. Šiandien varysiu į pokalbį dėl darbo.

-Juk žinai mano nuomonę apie Tomį. Juk aš tau sakiau, kad jis mergišius iš pat pradžių.

-Na taip, o aš kaip visada tavęs neklausiau.- nusijuokė.- Čia manau dabar ta vieta, kai turėtum pasakyt. O ką aš tau sakiau.

-Juk žinai ko jau ko aš tikrai visada šimtu procentu palaikysiu tave. Čia tavo teisė rinktis.

-Na taip.- atsakė.

-Į kokį darbą bandai susirasti.- paklausiau.- kaip matau mėgsti juos keisti.

-Jo dabar taikausi į televizija. Jei pasiseks busiu laidos vedėja. Na jei nelabai tada bet pabandysiu pakliut į kokias vadybininkes ar kažką panašaus.- pasakė.- Juk kylančiai žvaigždei su kuria dabar kalbu reiks vadybininko.

-Tik neleisk man užmigt ant lauru.-sarkastiškai pasakiau.- Juk žinai, kad mažai tikėtina, gal geriau sakyti neįmanoma, kad tapsiu ale atseit žvaigždė.-pasakiau.- Bešansu.

-Pasakysiu tau vieną dalyka norėtum ir taptum.-pasakė šiek tiek globėjišku tonu.( Mantė už mane pusantrų metų vyresnė, tai dažnai mane „saugo").

-Mhm gal...- atsainiai pasakiau.

-Tai ką planuoji šiandien veikti?- paklausė.

-Tiesa sakant nežinau. Turiu pasiūlimą varyt į the beach... tai tikriausiai sutiksiu.-atsakiau.

-Pala, o kodėl tikriausiai?- paklausė.- Tik kelsi savo dailų užpakaliuka ir pirpinsi su Keite į ta tavo the beach, be jokių gal. Juk žinai, kad tau reikia prasiblaškyt.

-O kas tau sakė, kad to nedarau a...

-Na tai sakyk kur paskutinį syki buvai išėjus?- paklausė.

-Vakar shopinausi... Su Keite... Mieste...- apsimečiau šiek tiek durnele.

-Ir vėl siaubėt parduotuves?- paklausė.

-O kaip tu manai?- nusijuokiau.

-Na gerai, bet aš tau sakau tau reikia prasiblaškyt, nes galiu duot kirst ranka, kad prieš tai kokias dvi, tris savaites tik mokslu gyvenai.

-Jooo neveltui pažystamos nuo vaikystės. Net nieko sakyt nereikia viska apie mane žinai.-pasakiau.

-Ir žinok man nuojauta kužda...

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteOnde histórias criam vida. Descubra agora