Part 32

132 7 0
                                    

-Grįžau.-išgirdau vėl Louis balsą.-Ką ryt veiksi?

-Neturiu planų.-pasakiau.-ką siūlai?

-Nenorėtum atvažiuoti pas mus į butą? Bus visi vaikinai. Žiūrėsime filmus.

-Būtų nuostabu.-pasakiau.

-Ne dar penkias minutes!!!-sušuko Louis.

-Tau jau laikas taip?-paklausiau liūdnu balsu.

-Taip angelėli. Bet dar turim kelias minutes.-pasakė.-Ką šiandien veiksi.?

-Tikriausiai su merginom turėsim kokį nors mergaitišką vakarą.

-Skamba nesuprantamai.-pasakė ir mudu nusijuokėmę.-Man jau laikas širdele.

-Iki mažiuk.-pasakiau ir nusiunčiau bučkį. Jis nusijuokė. Baigiusi pokalbį greit sukroviau naujus pirkinius ir nuėjau pas merginas.

-Tai ką šiandien veiksim?-paklausiau atsisėdusi ant sofos šalia Keitės.

-Nežinau.-pasakė ir atsiduso.

-Gal pažiūrim kokį filmą?-pasiūlė Kristen.

-Aš už.-pasakiau. Pasispraginom popkornų ir visos įsitaisiusios prie televizoriaus pradėjom žiūrėti kažkokį romantinį filmą kurį išrinko Kristen. Prisipažinsiu filmo metu daug kartų verkiau. Jis buvo tikrai labai jau romantinis ir liūdnas. Po filmo visos susėdusios paplepėjom ir nusprendžiau, kad jau laikas liūlia daryti, nes ryt ir vėl paskaitos. Tai ką lovytė ir sapnai....

*Rytas*

-Nemeluok!!-šaukė Keitė. Aš greit išlipau iš lovos užsimečiau chalatą ir nuėjau pasižiūrėti, kas čia darosi. Kai pradariau savo kambario duris pamačiau apsiverkusia Keite ir šalia stovinti Tobį. Ko po velnių jam čia?

-Keitė kas atsitiko?-paklausiau, bet ji į mane nekreipė dėmesio. Tada kreipiausi į Tobį.-Tobį kas čia nutiko?

-Vakar Semas linksmai leido laiką su tokia blondine, kol Keitė galvojo, kas jis svečiuojasi pas tėvus.-pasakė ir galiu ranką kirsti, kad jis džiaugiasi tai sakydamas.

-Ir iš kur taip gerai žinai?-paklausiau.

-Mačiau.-pasakė ir nuskambėjo Keitės telefonas. Ji pažiūrėjo, bet atsiliepti nenorėjo. Aš paėmiau iš jos rankų telefoną ir atsiliepiau už ją.

-Klausau.

-Ariana? Kur Keitė?-jis buvo labai susijaudinęs ir labai uždūsęs.

-Šalia manęs.-pasakiau.-Gal malonėtum paaiškint, ką po velnių čia Tobis skiedžia apie blondinę?

-Tobis pas jus?-jo balsas buvo toks rimtas, kad aš net truputi išsigandau.

-Taip.

-Kuo greičiau varyk jį iš ten.-vis dar piktu balsu pasakė.

-Semai, kas atsitiko?

-Ariana pasitikėk manim.-tarė jis.

-O ar galiu?-paklausiau.

-Ariana aš jau pakeliui pas jus.-pasakė.

-Semai paaiškink.-jau pradėjo mane erzinti jo tie išvedžiojimai.

-Ariana prašau tavęs pasitikėk manimi.-pasakė ir jo balsas buvo silpnesnis nei prieš kelias minutes.

-Semai tau viskas gerai?-paklausiau, bet kuo toliau tuo labiau manau, kad reikia, daryti kaip prašoma.-Semai? Girdi?-ji nebeatsakė. bet pokalbio irgi nebaigė. Aš apsimečiau,kad baigiau kalbėti.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now