Part 38

129 8 0
                                    

Louis paėmė mane už liemens ir iškėlė į viršų, nuleidęs stipriai apkabino.

-Manau jums reikia baigti dirbti.-pasakiau išsišiepusi. Bet Louis net neketino, manęs paleisti.

-Mes jau baigėm saule.-pasakė.-Kada sužinojai?

-Šiandien.-pasakiau.-Atsimeni tą naktį prieš tau išvažiuojant?

-Kaip galėčiau pamiršt. Tu net nenutuoki koks aš dabar laimingas. Juk juk aš turėsiu vaikelį.

-Mes turėsim, Louis mes turėsim.-pasakiau.

-Ir tai pati geriausia naujiena, kokia tik galėjau sužinoti.

-Gal jau einam?-paklausė Liam.

-Būtų neblogai jei nenorit, kad jus užpultų fanės.-pasakė Paul.-Ir sveikinu su šeimos pagausėjimu.

-Ačiū.-pasakiau ir visi išėjom iš studijos. Mes su Louis važiavom mano mašina, bet vairavo jis. Mes važiavom į jo butą, nes ten susirinks visi vaikinai. Bet apie tai negalvojau. Mūsų su Louis mintys, sukosi tik aplink vieną. Mažą stebuklėli mano viduje. Kai jau buvom Louis bute, mes nuėjom į jo kambarį ir užsidarę atsigulėm ant lovos. Louis rankos buvo uždėtos ant mano pilvuko. O aš pati jo glėbyje. Taip gulėdami užmigom, bent jau aš....

Po dviejų mėnesiu.....

-Louis juk aš ir pati galiu.-pasakiau. Mane visa laik erzino, kai jis jaudindavosi dėl niekų. Per pastaruosius mėnesius mano pilvukas padidėjo, bet nežymiai. Su Harry sutariu, geriau nei prieš sužinant, kad jis mane įsimylėjas. Bent jau buvo dabar jo mergina Taylor. Aišku man tai nelabai patinka, nes pati manau, kad ji juo nori pasinaudoti, naujos dainos parašymui ir išpopuliarinimui. Bet jam nieko nesakau.

-Ne aš galiu, tu turi ilsėtis.-pasakė rimtu balsu.

-Louis dar tik du mėnesiai. Aš galiu ir pati. Beje šitas maišiukas visai nesunkus.-pasakiau, bet jis vistiek jį atėmė iš mano rankų. Dar viena žinia ta, kad mano nuojauta pasitvirtino ir Jake draugas, buvo paparacas. Apie mane dvi savaites, buvo rašoma laikraščiuose, kalbėta per televizijos laidas. Net buvau į vieną pakviesta, bet atsisakiau. Šiandien eilinė mūsų su Louis diena, kurią skiriame tik vienas kitam. Jokio darbo, jokių susitikimų. Tik aš ir jis. Na ir jei išeinam į viešumą, kelios jo fanės. Bet man tai netrugdo. Mano gyvenimas dabar tikrai tobulas. Net močiūtė žadėjo atskritsti ir aplankyti manęs. Nes kai pasakiau, kad skrisiu aplankyti jos ji mane apšaukė, kad skraidymas lėktuvais negerai vaikeliui. Ak ta mano močiūtė. Kaip ir sakė Mantė buvo paaukštinta ir dabar yra Londone. Ji čia dirba, bet nemažai laiko praleidžia su visai. Manau jai labai patinka Harry. Na bet ji nesikiša į jo ir Taylor santykius. Mes su Louis vaikščiojom miesto gatvėmis ir valgėm ledus. Dar vienas dalykas kuris pasikeitė, per tuos du mėnesius tai mano apetitas tapau besote. Net Niall sakė kad valgau dvigubai daugiau už jį.

-Šiandien graži diena džiaugiuosi, kad nelyje ir galėjom ištrukti iš namų.-pasakė pabučiuodamas mane.

-Aš ir labai džiaugiuosi.-pasakiau- Žinai šį kart tavo kelionę bus sunkiau ištverti. Nors ji ir trumpesnė.

-Žinau, pats nežinau kaip ištversiu.-pasakė liūdnu balsu. Jis vėl skris į Ameriką koncertuoti. Šį kart savaitei.

-Bet aš tavęs lauksiu ir kai grįši nuveiksim ką nors ypatingo.-pasakiau ir pabučiavau jį.

-Sveikas Louis, Ariana.-iš priekio pamatėm Neitą.

-Sveikutis.-pasakiau ir apsikabinau. Louis paspaudė jam ranką.

-Ką čia darot?-paklausė Nietas.

-Šiaip vaikštom, atsipalaiduojam šnekam.-pasakė Louis.- Kaip tau sekasi? Kur buvai pradingęs?

-Aj šeimos reikalai.-pasakė.-Su tėčiu ir jo kompanijos bendra savininkais turėjau vykti į Prancuziją.

-Oho.-pasakiau.

-Kaip jums sekasi?-paklausė.

-Nuostabiai.-pasakiau.

-Nu matosi, kad laimingi. Beje aš atsiprašau už Tobio tą visą iškeltą sceną.

-Niekis viskas praeityje.-pasakiau ir tuo tarpu pajutau keista dilkčiojima pilve. Jis buvo gan skaudus, todėl susiraukiau.

-Kas atsitiko Ari?-iškart susirūpino pamatęs Louis.

-Mmm, suskaudo.-pasakiau. Neitas aišku dar nežino, todėl..

-Kas čia vyksta? Kas atsitiko?-paklausė.

-Na mums sekasi daugiau nei nuostabiai, mes turėsim vaikelį.-pasakė Louis.-Gal nuvešti tave pas gydytoje?

-Taip daktaras sakė jei, kas kreiptis į jį.-pasakiau.

-Jei norit galiu jus nuvešt mano mašina čia netoli.-pasakė Neitas.

-Liksiu skolingas.-pasakė Louis.

-Nejuokauk gerai. Keik kartu tu mano kailį gelbėjai.-tai taręs jis pradėjo eiti link savo mašinos mes jam iš paskos. Prie ligoninės atsiradom greit. Tik ne taip greit mane apžiūrėjo. Ligoninė, buvo perpildyta paciantų. Bet pagaliau daktaras name pasikvietė į kabineta, su manim ėjo ir Louis.

-Na panele kas atsitiko?-paklausė daktaras vartydamas mano ligos istoriją.

-Nežinau pajutau keistą diegimą pilve.-pasakiau.

-Nemanau, kad dėl to turėtumėte jaudintis, pasitaiko visko, bet kad būtumėm tikri, peršviesim kardiograma.- tai taręs jis iškvietė sesutę ir ji mus palydėjo į kažkokį kabinetą. Liepė man atsigulti ant stalo. Ir nusirengti maikę.

-Dabar truputi bus šaltą.-pasakė ir užtepė kažkokio gėlio.

-Uuuu. Sakėt truputi.-pasakiau jis buvo tikrai šaltas.

-Tai čia tėvelis?-paklausė pažiūrėdama į Louis. Aš tik linktelėjau plačiai nusišypsojusi.-Na daktaras sakė tiesą nieko baisaus. Manau jis tik apsivertė ir užkliudė kąnors. Beje jis didesnis negu būtų manoma pagal jūsų pilvo dydi.

-Bet čia nieko blogo?-paklausiau.

-Aišku, kad ne.-pasakė.-bet dar nesimato vaikelio lyties.-tai tarusi ji nuvalė mano pilvą ir Louis padėjo man nulipti nuo stalo ar tai kažkokios lovos. Mes išėjom iš kabineto ir laukėm daktaro.

-Panele Ariana daktaras buvo skubiai iškviestas į operacija, ir liepė jums paduoti atsakymą.-padavė seselė lapą.-Jums tikrai nieko neatsitiko ir daktaras nori, kad po mėnesio vėl apsilankytumėte dėl eilinės apžiūros.

-Gerai ačiū ir viso gero.-pasakiau.

-Viso gero.-pasakė Louis ir išėjom iš ligoninės ir buvom apakinti blyksčių.

-Ką veikėte ligoninėja?

-Ar tiesa, kad Ariana serga nepagydoma liga?

-Kada sužinojot kad sergate?-mus užpylė įvairiausiai klausimais. Louis paėmė mane už rankos ir bandė pravesti pro visus tuos paparacus. Aikštutėje mūsų laukė Neitas. Mes greit įsėdom į mašiną ir išvažiavom.

-Ką sakė gydytojas?-paklausė Neitas.

-Kad viskas gerai, kad pasitaiko, ir kad reiks vėl po mėnesio apsilankyti.

-Ir sakė kad mūsų vaikelis jau labai didelis.-pasakė Louis ir pridėjo ranką man prie pilvuko.

-Kas jau kas tai tu Ariana vienintelis žmogus, kuris mane taip stebina.-pasakė Neitas.

-Galiu pasakyti tą pati.-pasakė Louis.

-Nesupratau?-ir jie nusijuokė.-Jei rimtai dabar pasijaučiau tikra blondine, pasakykit ką turėjot galvoje.

-Viskas gerai.-pasakė juokdamasis Louis ir apkabino.

-Nu ir nesakykit.-pasakiau ir sukryžiavau rankas. Vis dar buvau Louis apkabinta.

-O jūs tikrai graži pora.-pasakė Neitas.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteOnde histórias criam vida. Descubra agora