Part 23

146 6 0
                                    

-Na su Eleanor buvo viskas kitaip. Kai susipažinau ir ji ir aš žinojom, kad reiks pasistenkt jei norim būti drauge. Bet ir vėl eilinį kartą buvau paliktas. Jik kaip ir Hannah susirado kitą.-pasakė. Man jo pagailo. Prisiekiau sau, kad tikrai su juo taip nepasielgsiu.

-Bet buvo priežastis kodėl ji susirado kitą?-paklausiau.

-Jo dauguma žurnalistų rašė, kad pavargo būti manęs mušama, todėl susirado gynėję. Bet buvo kur kas paprasčiau, kol buvau ture ji pasijuto vieniša, nuėjo į klubą ten susipažino su kažkokiu vaikinu. Ir man nespėjus grįšti iš turo ji jau buvo iki ausų jį įsimylėjusi.

-Varkšiukas.-pasakiau ir apkabinau. Jis pasekė mano pavyzdžiu.

-O kaip tavasis kodėl išsiskyrėt?-paklausė.

-Visu pirma pradėjom draugauti vien dėl to, kad dažnai matydavomės. Ir visi draugai turėdavo antras puses, o mes ne. Na buvo ta menka simpatija. Bet ką jaučiu tau tai buvo adata šieno kupetoje. O išsiskyrėm, dėl to, kad jis prašė to ko aš jam negalėjau suteikti. Na jis buvo vyresnis dviem metais, bet tai nepateisina jo elgiasio versti mergina su juo mylėtis.-pasakiau.

-Taigi, tada savo bute teisingai supratau tu dar nekalta?-paklausė ir jaučiau, kaip mano žandai išraudonuoja.

-Teisingai supratai.-pasakiau.- aš tam nekreipiau per didelio dėmesio, bet na žinai kai neturi ilgalaikio vaikino...

-Suprantu man aiškinti nereikia.-pasakė.

-Tai gerai, nes Titas nesuprato.-pasakiau.

-Čia apie tą buvusį?-paklausė.

-Jo. Apie tą patį.-pasakiau. Dar ilgai kalbėjomės kol pagaliau užmigos.

*Rytas*

-Kelkis.-žadinau Louis, nes jo telefonas kas dešimt minučių skambėjo.

-Dar 5 minutes.-pasakė ir apsisuko. Aš neiškentusi jo telefono skamėjimo atsiliepiau.

-Louis telefonas klauso.-pasakiau.

-O Ariana čia tu.-su palengvėjimu pasakė Harry.-Vakar mes su Louis apsipykom ir jis negrįžo ir neatsiliepė. Ar jis pas tave?

-Taip jis pas mane, o dėl ko apsipykot?-kai pasakiau šiuos žodžius Louis greit atsikėlė.

-Čia Harry?-paklausė aš linktelėjau galva.-Duok aš noriu su juo pasikalbėt..-padaviau jam telefoną ir pati nuėjau į vonią palysti po dušu. Greit nusiprausiau išsivaliau dantis ir apsirengiau vakar paruoštais drabužiais. Susišukavau ir grįžau į kambarį Louis vis dar šnekėjo telefonu. Pamatęs mane nusišypsojo.

-Viskas gerai žmogau. Pamiršta.-pasakė jis ir padėjo ragelį.

-Tai ką panelės susitaikėt?-paklausiau.

-Tai, kad nesusipratimas buvo.-pasakė ir išlipęs iš lovos priėjo prie manęs. Apsikabino ir mūsų lūpos susijungė.

-Kuo toliau tuo tavo bučiniai saldesni.-pasakiau ir nusijuokiau.

-Tu kvepi kokosu.-pasakė pauostydamas mane.

-Na taip turėčiau tokia mano dušo želė.-pasakiau.

-Skaniai kvepia.-pasakė.

-Gerai eik jei nori nusipraust aš einu pusrytukų gamint.-pasakiau.

-Gerai Angele.-jis pasakė ir iškart sustingo.-aš aš atsiprašau.

-Nieko man patinka.-pasakiau.- tik reiks priprast, kad tai sako kitas žmogus.-pasakiau jis dar kart apsikabino.

-Myliu.-pasakė.

-Labai myliu.-tariau aš.-O dabar maršt praustis.

-Gerai mamyte.-pasakė ir nubėgo į vonią, aš patraukiau į virtuvę. Pusryčiam sutepiau sumuštinių ir padariau sau kavos, o paklausus ką gers Louis jam arbatos. Pavalgėm ir drauge išėjom iš buto jis įsėdo į mašiną ir išvažiavo. Siūlėsi mane pavežti iki univero,bet man labiau patinka eiti pesčiomis.


Paskaitoms įpusėjus....

-Aš tikrai nedainuosiu!!!-sušukau

-Bet juk tik vieną dainą, kad per renginį užpildytume pertrauką.-pasakė dėstytojas

-Ne ir jokių kalbų.-pasakiau.-Aš čia mokausi dailės.

-Bet tavo balsas nuostabus.

-Man nesvarbu aš nedainuosiu ir kalba baigta.-pasakiau ir prie manęs priėjo Keitė.

-Kas atsitiko?-paklausė ji.

-Prašau Arianos, kad ji padainuotu tam renginyje apie, kurį dabar kaip išprotėję visi šneką, bet ji nesutinka.-Pasakė dėstytojas. Ką jis rimtai mano, kad pasitelgs Keite, kad įkalbėtų mane. Na jau ne.

-Manau jei ji sako ne tai yra svarių priežasčių.-pasakė Keitė. Mano draugė.

-Na bent nors pagalvok.-pasakė dėstytojas.

-Jau pagalvojau ir mano atsakymas ne.-pasakiau.

-Na gerai galit eiti, tuo prasidės gyvasis menas.-pasakė nusiminęs, kad nesutikau. Kai tik išėjom iš kabinėto Keitė prabylo.

-Dabar taip skubi į foje ten tavęs, laikia siurprizas.-pasakė besišypsodama.

-Kas?-paklausiau.

-Skubėk.-pasakė.-Ir tiesa jei nežino, kad tu čia.

-Kas nežino? Apie ką tu šneki?-visiškai nieko nesupratusi stovėjau prie Keitės. Ji pavartė akis ir pradėjo mane tempti kartu link Foje. Tik įžengusi buvau apakinta blysčių. Čia buvo žiauriai daug žmonių. Merginos klykė. Tuo tarpu kai, kurie vaikinai iš jų juokėsi. Apsidairiau ir išvydau tai ko tikrai nesitikėjau. Išvydau savo Louis su kitais vaikinukais. Jie atsakinėjo į užduodamus klausimus ir panašiai. Visi dairėsi apžiūrinėdami pastatą. Louis akys akimirkai buvo nukreiptos į mane, bet lyg nepamatęs nusuko. Keistai pasijaučiau, bet tada lyg atsitokėjęs vėl pažiūrėjo į mane ir beproto plačiai nusišypsojo. Harry pamatęs Louis veido išraišką nusekė jo žvilgsnį iki manęs ir taip pat susišypsojo.

-Tu ką Louis tikrai nesakiau, kad mokaisi čia?-paklausė Keitė.

-Ne tik sakiau, kad studijuoju dailę.-pasakiau vis dar neatitraukdama akių nuo jo.

-Ej meilės paukšte laikas tau į gyvajį meną.-pasakė Keitė ir pradėjo mane tempti atgal į paskaitą.

-Bet ką jis, jie čia veikia?-paklausiau.

-Turbūt čia dėl to garsiojo koncerto.-pasakė Keitė.

-Gali būti.-tariau.

-Panele Ariana šiandien veitoje Gyvojo meno vyks kita paskaita.-pasakė dėstytoja kai priėjau prie durų.-Eikite į 3 salę.

-Gerai.-pasakiau ir apsisukau.

-Kažkoks chaosas.-pasakiau Keitei.

-Jo man ir 3 salei paskaita, nors turėtu būti langas.-pasakė. Nuėjom į 3 salę ir įsitaisėm per vidurį. Po biški studentai rinkosi ir salė vis pilnėjo. Čia buvo sukviesti visų kursų studentai.

-Laba diena visiems susirinkusiems.-pradėjo šnekėti Direktorė.- žinau, kad dauguma iš jūsų domina, kodėl mes čia susirinkom. Taigi netraukiamt gumos noriu pranešti, kad mūsų universitetas kartu daugybę pasaulinio garso žvaigždžių rengia koncertą, kurio tikslas padėti skurstantiems ir badaujančiams vaikams.- direktorė šnekėjo, bet jos kalbos vidurį pradėjau į sąsiuvinį keveržoti žodžius. Galvoje pradėjo skambežėti melodije. Buvau užsisvajojusi, kol Keitė nestuktelėjo savo petim į mano ir neatkreipusi mano dėmesio.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now