Part 10

160 6 0
                                    

-Tau gal galvą skauda?-paklausė. Aš nusijuokiau

-Jie ne man.- pasakiau ir patraukiau į Keitės kambarį. Vaistus padėjau ant spintutės šalia lovos ir išėjau.

-Kaip tu taip visaka apgalvoji?-paklausė.- Jei neįsižeisi galima paklaust kiek šiandien išgėriai? Nes vien kiek aš mačiau jau man būtų gerai davę į galvą. Bet tu čia ilgiau nei aš... tai nesuprantu kaip galėjai dar nepasigert?

-Nu matai galėjau. Ir beje nieko čia įžeidžiančio nėra.-pasakiau ir nulipau į apačia patraukiau į virtuvę nes labai norėjau atsigert ko nors šalto. Iš šaldytuvo išsitraukiau Sprit buteliuką ir atsigėriau.

-Nori?-paklausiau.

-Duok jei jau siūlai.-pasakė ir nusišypsojo. Aš mestelėjau jam buteliuką. O pati atsisėdau ant kėdės.

-Pagaliau. –Pasakiau atsisėdusi.- taigi šiaip visai malonu būtų sužinot tavo vardą.-pasakiau.

-O tu tipo nežinai?- nustebo.-Aš Louis... Louis Tomlinson..

-Louis... Louis.. štai kur tu man matytas tu iš One direction taip?- pasakiau.

-Tas pats.- pasakė ir nusišypsojo. Aš nusižiovauvau.

-Gal žinai kiek valandų?-paklausiau. Jis išsitraukė telefona ir tarė.

-Nei daug nei mažai tik 5 ryto.-pasakė.

-Penkta ryto? Tu gal juokauji?- pasakiau nes negalėjau patikėt kaip greit prabėgo laikas.

-Nu penkta. Jei tiksliau po penkiu dešimt.- pasakė žiūrėdamas į telefoną. Jau norėjo kažką sakyt bet į virtuvę įėjo kažkoks garbanius.

-Louis mes jau varom.-pasakė. Louis atsiduso.

-Man jau laikas.-Pasakė.- tikiuosi dar susimatysim.

-Iki.-ir vėl nusižiovauvau.

-Iki.-tarė ir išėjo iš virtuvės. Aš sunkiai pakinau nuo kedės nes nuo kablų labai skaudėjo kojas ir nutipenau į savo kambarį. Nusiaviau batus, nusiėmiau švarkelį ir kritau į lovą. Nereikėjo net vergintis užmigti...

Sunkiai pramerkiau akis, nes dar labai norėjau miego. Kai pažėjau į laikrodi jis rodė 12 dienos išlipau iš lovos iš lagamino išsitraukiau džinsus ir paprastą baltą maikę. Nuėjau į dušą atlikau rytini procesą ir susileidau į virtuvę. Nietas, Keitė, Semas ir Tobis sėdėjo prie stalo.

-Labas rytas visiems.- sušukau.

-Prašau tyliau galva plyšta.-pasakė Keitė.

-Kur nepliš. Batus radai?- paklausiau.

-Joo buvo į mikrobangę įdėti. Kažkas pajuokat sumanė.-pasakė o aš pradėjau juoktis.

-Ir neprašovė.-pasakiau juokdamasi.- tai vaistai nepadėjo?

-Kokie vaistai?-sukluso Keitė?

-Nu tie kuriuos palikau ant tavo spintutės šalia lovos.-Pasakiau.

-Mano kambaryje yra vaistu?- stodamasi nuo kedės pasklausė.- tuoj grįšiu.

-Būk gerai jei ten daugiau nei viena tabletė atnešk ir man.- pasakė Semas.

-Gerai.- pasakė sunkiai vilkdama kojas.

-Kada visi išsiskyrstė? –paklausiau.

-Maždaug prieš dešimt minučių.-atsakė Neitas.- na tai kaip tau Louis patiko?

-Hmm. Nesupratau?-pasakiau.

-Nu kaip vakar sekėsi?-paklausė.- mačiau kaip šokot ir kalbėjotės. Ir žinau vieną jei jau tave užkabino reiškes jam patikai.

-Tu jį pažysti?- paklausiau.-Pala patikau. Nebesvaik.

-Taip jis senas mano draugas. Kažkurioj klasei metus beveik buvom klasiokais kol manęs neišmetė. Ir aš nesvaikstu esi graži pana. Juk atsimeni, kad iš pradžių pats tave kabinau.

-Tave išmetė iš mokyklos?-paklausiau praleidusi po ausis jo paskutinius žodžius.

-Aha. Susimušiau su direktoriaus sūnumi.-pasakė.- Jis šiek tiek nukentėjo, lužo nosis ir ranka bet nieko baisaus.

-Nieko baisaus? Nu joo pavarai.-pasakiau.- ir dėl ko kilo tos peštynės?

-Kap tu manai? Aišku dėl merginos.

-Šaunu.-pasakiau.- turi ko nors valgomo?

-Yra tik reikia pažėt ko.-pasakė. Aš nuėjau prie šaldytuvo atidariau ir nieko gero neradau.

-Kas norės blynu?-paklausiau.

-Aš!!!- visi kaip vienas sušuko net ir Keitė tik ką atėjusi. Todėl visiem iškepiau blynu ir pavalgėm. Dar truputi visi pakimarinom ir Neitas pasiūlė nueiti pasimaudyti. Visi sutikom ir nuėjom persirent. Po keletos minučių jau buvom papludymį. Oras buvo neįšpasakytai gražus.pūtė švelnus vėjalis, skaisčiai kepino saulė ir girdėjau kaip ošia jūros bangos. Tiesiog pasaka. Priėjau arčiau vandens ir įkišau koją. Vanduo buvo gal šaltas.

-Manau aš nesimaudysiu.-pasakiau.

-Kodėl juk vanduo tobulas.-Pasakė Neitas ir pradėjo eiti kranto link. Jo akyse įžvelgiau kažką negero ir buvau teisi. Jis mane persimetė per petį iš nešė į vandenį.

-Paleisk!!!- šaukiau.- Vanduo šaltas.- bet jis manęs nesklausė ir įmetė į vandenį.

-Na va ne taip jau ir blogai.-Pasakė juokdamasis Neitas.

-Dabar tau šakės.-pasakiau ir pradėjau jį taškyti vandenių. Jūroje prasimaudėm gal kokį pusvalandį kol gerokai sušalau.

-Ariana manau mums metas į krantą.-pasakė Keitė.

-Nemanai kad senai buvo laikas.- abi nusijuokėme.

-Mes tai dar pabūsim.-pasakė vaikinai. Išlipom į krantą ir iškart griebėm rankšliuosčius.

-Keite tavo lūpos mėlynos.-pasakiau ir nusijuokiau.

-Turiu tau naujieną tavo irgi.-atsakė ir atsisėdo ant žemės. Aš taip pat. Sėdėjome, plepėjome ir juokėmės. Kažkaip atsitiktinai užklydo galvoje mintys apie vakarykštį Sexy boy kaip sakė Sara. Jis tikrai gražus vaikinas. Na bet jis garsus, kad ir kaip ten bebūtų tikriausiai jo niekada, net nebepamatysiu.

-Ej žemė kviečia Arianą.-mosikavo man prieš veidą su savo ranka.

-Ką sakiai?-paklausiau.

-Tai kad visi jau namo parėjo. Eini?

-Aha einu.-pasakiau.

-Ir apie ką gi užsisvajojai?-paklausė.- Norėčiau išgirsti visas smulkmenas.

-Kokias smulkmenas? Apie ką tu? Aš šiaip apie gyvenimą galvojau.-pasakiau.

-Man patinka ta tavo savybė, kad tu nemoki meluot.-pasakė ir nuėjo. Aš iš paskos. Nuėjau persirengiau ir grįžau į svetainę kur visi jau buvo susėdę.

-Ką veiksim?-paklausiau ir susmigau ant fotelio.

-Gal žiūrim kokį filmą?-pasiūlė Semas.

-Galim.-atsakė visi.

-Kokį?-paklausiau ir paėmiau nuo spintelės Neito DVD kolekciją.

-Pasiūličiau siaubo bet...����;�:�

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now