Part 14

162 8 0
                                    

-Ką ji dar sakė?-paklausiau.

-Ooooo daug.-pasakė Harry. Aš greit atsisukau į jį.

-Ką reiškia Ooooo daug.?

-Nesiparink nieko blogo nepasakė. Nu gal šiektiek juokingo, bet daug kam pasitaiko.-pasakė ir patapšnojo man per petį.

-Aš ją užmušių.-pasakiau nes jau numanau apie ką kalba Harry. Ji tikriausiai papasakojo ta įvyki kai prekybos centre sumanėm pažaist tiesą drąsa. Patikėkit nieko gero nebuvo.

-Bet jei rimtai išpradžių net nebūčiau pagalvojęs, kad galėtum taip išsidirbinėt.-pasakė Harry.

-Nu va matai. Kartais nereikia išankstinės nuomonės turėt.-pasakiau.

-Na jooo Louis tu iškart patikai.-pasakė ir užsičiaupė.-Upts. Jei ką aš tau nieko nesakiau.

-Tylėsiu. -pasakiau. Jau antras žmogus kuris man tai sako negi tai tiesa? Greit paruošiau jiems pusryčius. Pasidariau kavos. Padariau ir jiems. Pasėdėjom, pavalgėm, pajuokavom. Ir prie mūsų prisijungė Zayn. Kaip supratau jie vakar kai išėjau dar gerai pašventė, nes Zayn buvo neblogos pagirios. Po kiek laiko atėjo ir Louis su Liam. Mane pamatęs Louis nusišypsojo. Aš jam atsakiau taip pat šypsena.

-Tai šiandien jau grįši namo?-paklausė Louis.

-Taip su Keite.-pasakiau.

-Mes ir turėsim į miestą grįš. Gaila su mielu noru dar pasilikčiau.-pasakė. Aš nusišypsojau. Net nepastebėjau kaip visi išsiskyrstė iš virtuvės. Ir aš buvau palikta su Louis viena.

-Kur visi dingo?-paklausiau.

-Amm nežinau. Manau jie svetainiai.-pasakė. Ir keistai nusišypsojo.

-Ką jau rezgat?-paklausiau.

-Ar aš? Tikrai nieko.-kai jis pasakė šituos žodžius ant savęs pajutau daug šalto vandens.

-Ar jūs pablūdot!!!! Vanduo ledinis.!!!!!-šaukiau ant jų.-Už kokį gera?

-Už gražias akis.-pasakė Harry. Laikydamas kibirą rankoje.

-Harry ateik arčiau.-pasakiau ir lėtai pradėjau eiti link jo.

-Na jau ne aš nedurnas.-pasakė ir pradėjo trauktis.

-Aš tau nieko nedarysiu.-pasakiau. Ir jis metęs kibirą pradėjo bėgti. Aš jį vijausi. Ir pagavusi pargrioviau ir užlaužiau ranką kaip tais laikais kai lankiau saviginos kursus. Na tik biški švelniau.

-Prašau paleisk skauda.-pasakė šiektiek suspaustu balsu.

-O kur atsiprašau?-paklausiau.

-Atsiprašau. Mes tik norėjom įsitikint, kad Keitė tiesą sakė apie tavo savigina.-pasakė.

-Ne nu rimtai ko ji jum prikarksėjo?-paklausiau paleisdama Harry. Visi kiti juokėsi iš Harry.

-Pizdiec geriau jūs jos neerzinkit.-pasakė Harry ir mankštino savo ranką.

-Bus tau žmonėm netikėt- pasakė Niall.

-Juk ne kiekvieną dieną sutiksi mergina kuri gali paguldyt vaikiną.-pasakė Harry.

-Tai niekis jūs dar nežinot nei pusės ka aš galiu.-pasakiau ir nusijuokusi pradėjau lipt laiptais.

-Ko ?-sušuko Louis.

-A Vat.-pasakiau ir nuėjau i kambarį. Palindau po dušu ir susisukusi į rankšluostį įėjau į kambarį. Sustingau pamačiusi ant lovos sėdintį Louis. Jis mane nužiūrėjo nuo galvos iki kojų. Tuo tarpu čiupau suknelę, kurią buvau nusprendusi apsirengt ir nubėgau į vonią. Girdėjau kaip Louis žvengia ir jutau kaip kaista mano žandai. Kai apsirengiau grįžau į kambarį ir ant lovos radau bandantį susitvardydi nuo juoko Louis.

-Būtum mačiusi savo veido išraišką.-pro juoką pasakė Louis.

-O tu nežinai kad nemandagu į kambarį užeiti negavus leidimo?-paklausiau ir atsisėdau ant lovos šalia jo.

-O tu gražiai atrodai.-pasakė vėl mane nužiūrėdamas. Aš vėl nuraudau.- Kažkas nuraudo.

-Erzink erzink.-pasakiau.

-Bet jei rimtai ko Keitė dar nežino?-paklausė jis.

-Tu rimtai?

-Jo sudominai.-pasakė. Aš atsistojau ir į lagaminą pradėjau dėti daiktus.

-Manau apsieisi ir nesužinojęs.-pasakiau.- beje manau net vienos dienos nneužtektų apie tai papasakot ką mes krėzdavom su Mante.

-Kas ta Mantė?-paklausė.

-Mano vaikystės draugė. Ji man lyg sesuo.-pasakiau.

-Aiškutis. Gal kada supažindinsi?-paklausė.

-Na nelabai manau, kad išeitu ji juk Lietuvoj.-pasakiau.

-Oj vis užmirštu kad tu nevietinė.-pasakė.

-Einam į apačia?-paklausiau.

-Tai kad vaikinai patraukė prie upės.-pasakė.

-Ko tu nėjai?-paklausiau.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin