Part 6

173 7 0
                                    

-Ir žinok man nuojauta kužda...- pradėjo sakyt, bet įsiterpiau aš.

-Mante juk žinai, kad mane tos tavo nuojautos gązdina. Po perkūnais juk visada taip ir būna kaip sako tavo nuojauta.- pasakiau.

-Leisk pabaikt.- krizendama pasakė Mantė.- Man nuojauta kužda, kad nepasigailėsi šiandien vygdama su Keite.

-Ha Ha Ha... labai čia juokinga.

-Tai taip.- juokdamasi pasakė Mantė.

-Na gerai baigiam tas nesamones.-pasakiau.- Kaip sekasi mūsų chebrytei?

-Žinok geriau nebūna. Tik va kaip prieš metus netekom tavęs, prieš kelias dienas Domas išvyko į Vokietija. O Karolina planuoja vykt pas savo gimines į Airija vasarai. Jei susiras darbą ir panašiai liks su visam.

-Tai kaip čia dabar taip? Juk iš mūsų visų Karolina visada sakydavo, kad jei kirs Lietuvos sieną tik dėl to kad nori atostogų.- tariau.

-Mes irgi nustebom kai ji taip pasakė nu pranešė.-atsakė.- O velnias man už valandos jau reikia į pokalbį dėl darbo.- suspiegė.

-Na tada lėk ruoštis ir susiskambinsim kita syk. Atukas- pasakiau ir nusiunčiau oro butuką.

-Ikiukas maže.- ta patį padarė ir ji.- Beje linkėjimai Keitei.

-Okey perduosiu.- pasakiau ir padėjau ragelį. Nu karočia ryšio pabaiga. Dar palandžiojau po interneta paskaičiau naujienas. Nuėjau į snukiaknygę (Facebook), ten...

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteOnde histórias criam vida. Descubra agora