-Nieko viskas gerai.-pasakė Paul. Tiesa sakant tikrai nustebau, kad jis neišbarė ar dar ko nepadarė. Po kelių minučių prisistatė ir besišypsantys vaikinukai. Nieko nesupratau.
-Rimtai James Blunt dukra?-paklausė Zayn.
-Siurprizas.-pasakiau.
-Bet tu lietuvė.-pasakė Louis.
-Taip, o kaip tėtis sakydavo lietuvės pačios gražiausios.-pasakiau.
-Dabar suprantu kodėl taip gerai, kalbi angliškai.-pasakė Louis.
-Gerai tai apie ką mūsų naujoji daina?-paklausė Niall. ir aš išsigandau, kad man tikrai reikės jiems dainą rašyt.
-Niall ji tik bandė mus išsukt iš padėties.-pasakė Liam besikvatodamas. Aš net atsidusau nuo palengvėjimo.-Beje žinai, kad šiandien tavo veidas puikuosis mačiausiai kokiose 5 televizijos kanaluose?
-Ej nebegązdinkit gerai.-pasakiau.
-Turiu tau žinių jie ir negązdina.-pasakė Paul.
-Shit.-pasakiau ir visi nusijuokė.-Nors galėjau gražiau apsirengt.-dabar jau visi juokėsi susiėmę už pilvų.-kas?
-Niieekoo.-pro juoką vos pasakė Harry. Wow kažkas naujo. Neatsimenu, kada paskutinį kartą jis man žodį pratarė.
-Na gerai dabar į Capital FM. Ir Ariana šį kart jau gali įeiti su visais.-pasakė Paul ir suskambo jo mabilus.-palaukit.
-Gerai. Kuri tau daina iš visų tavo tėčio parašytų pati gražiausia?-paklausė Zayn.
-Manau You're Beautyful, nes tą dainą jis parašė mano mamai kai sužinojo, kad ji laukiasi manęs.
-Kaip gražu.-apsakė Louis.-Aš ir tau parašysiu dainą jei tu turėsi stebuklą nuo manęs.-pasakė ir aš sustingau jis katik pasakė, kad nori ateityje turėti vaikelį su manimi. Aš dabar jaučiausi tokia laiminga, kad regis galėčiau pakilt iki dangaus ant sparnų. Jaučiausi lyg skraidyčiau iš laimės.
-Lauksiu.-pasakiau ir apsikabinau jį taip kad galvą galėčiau padėt ant jo peties, bet matyti visus kitus vaikinukus.
-Tai pasiūlymas?-paklausė šelmiškai nusišypsojęs. Aš jam nestipriai trenkiau.
-Geriau jos neerzink žinai ką ji sugeba.-pasakė Harry aš tik nusijuokiau. Atėjo Paul ir pasakė, kad visi šiandienos likę planai buvo perkelti į rytojų. Tikiuosi aš su tuo nesusijusi. Kai susiruošėm namo aš pasiūliau visiems važiuoti pas mane. Aišku prieš tai pasiklausiau Keitės ar ji neturi kokių planų. Na ta prasme ar neturi svečių. Visi sutiko ir po gero pusvalandžio sėdėjome mūsų su Keite bute ir gėrėm arbatą. Na arbata gėriau aš. Vaikinai užsukę į parduotuvę nusipirko šio to stipresnio ir daug užkandžių. Niall pageidavimu.. Na ir mano. Vakarą leidome labai linksmai. Kol pradėjau žiovauti ir užsinorėjau miego.
-Louis liksi?-paklausiau jo pašnybždomis. Jis tik linktelėjo galvą ir aš atsistojau nuėjau iki savo kambario. Greit nusiprausiau ir persirengiau pižamą. Užsidėjau pižamines kelnias ir maikę. Nuėjau su visais atsisveikinti. Kaip pavydžiu, kad Keitei ketvirtadieniais nereikia į paskaitas. Na bet man dar geriau man nereikia penktadieniais.
-Visiems labanaktis.-pasakiau ir palaukiau kol iki manęs ateis Louis.
-Labos.-pasakė jis. Ir prieš uždarydami duris išgirdom švilpymus. Mane tai prajuokino. Aš kritau tiesiai į lovą ir bandžiau neužmigti, kol Louis grįš iš vonios, bet nepavyko.
*Rytas*
Atsikėliau tvirtame Louis glėbyje.
-Labas rytas gražuolę.-pasakė pabučiuodamas.
-Labas rytas prince.-pasakiau ir jis nusijuokė.-kiek valandų?
-Tau žadintuvas turėtų skambėti dar tik už valandos.-pasakė.
-Tai ko tu taip anksti atsikėliai?-paklausiau.
-Tai, kad aš dar ir nemiegojau.-pasakė o aš žiauriai nustebau.
-Kaip tai? Tai ką tu dariai?-paklausiau.
-Visų pirmą bendžiau atsigulti į lovą nepažadindamas tavęs.-pasakė.- tu gulėjau skersai jos apsikabinusi kaldrą, kai išėjau iš vonios. O antra tiesiog negalėjau atsižiūrėti kokia mano mergina miela kai miega.-pasakė.-Aš sakau labai gražiai skamba Mano mergina.
-Eik jau eik.-pasakiau ir susigėdau.
-Man patinka kai tavo žandukai paraudonuoja kai išgirsti komplimentą.-pasakė.
-Tai yra tik todėl, kad juos girdžiu žiauriai jau retai.-pasakiau.
-Taisysim šitą klaidą.-pasakė Lou.
-Gal nereikia.-pasakiau.- Manau tada mano raudoni žandai bus ilgalaikis dalykas.-jis nusijuokė.
-Šmaikštuolė.
-Kada vakar visi išsiskirstė?-paklausiau.
-Na galiu pasakyti, kad vėlai.-pasakė.-Ir manau, kad buvai tikrai pavargus, nes miegoti per tokį triukšmą ne kiekvienas sugeba.
-Buvau labai pavargusi.-pasakiau.
-Tai sakai pačio James Blunt dukra.-pasakė.
-To paties.-pasakiau.- Nelabai norėjau, kad tai išlystų į viešumą, nes tėtis iš paskutiniųjų stengėsi, kad mes turėtume paprastą gyvenima dar prieš jam...-pradėjau sakyti bet nutylau.
-Suprantu.-pasakė.
-Bet tada kodėl dailė?-paklausė.
-Na šito reikėtų neklaust o pamatyt.-pasakiau.-Šiaip čia atvažiuoti mane įkalbėjo Mantė su Močiūte, bet mane priėmė atseit dėl talento.-pasakiau ir išlipusi priėjau prie vieno iš savo stalčių, iš kurio išėmiau aplankalą su didžiąja dalimi savo piešinių. O jų buvo tikrai daug. Muzika ir piešimas du neatskiriami dalykai mano gyvemine. Nuo pat vaikystės jie simbolizavo man tėvus. Muzika tėtis- dailė mama. Su aplankalu grįžau atgal į lovą ir įsitaisiau šalia Lou. Jis su nekantrumu laukė kol aš kam parodysiu, kas yra aplankale.
-Nori pažiūrėti?-paklausiau.
-Tu turbūt juokauji?-paklausė ir pasiėmė iš mano rankų aplankalą. Pradėjo vartyti. Jo žvilgsnis, kai jis vartė piešinius buvo nenuspėjamas. Jis buvo rimtas ir labai susikaupęs. Net kai dar nebuvo pražiūrėjęs pusę mano piešinių neiškenčiau nepaklausus.
-Kaip gražu ar nelabai?-paklausiau.-Žinau kai kurie nevykę, bet...-pradėjau sakyt, bet jis mane nutraukė.
-Tai ką aš laikau rankoje, niekada gyvenime namačiau.-pasakė ir mano galvoj sukosi ‚tai gerai ar blogai?'- Čia nuostabu net negaliu paaiškinti, kokio nuostabumo. Kodėl anksčiau man jų neparodei?
-Nežinau, kad daug apie tai nekalbėjom.-pasakiau.
-Senai pieši?-paklausė.
-Nuo vaikystės. Bet jokios dailės mokyklos iki šito universiteto nelankiau.-pasakiau.
-Tikrai?-paklausė nusistebėdamas.
-Jo tai kraujyje.-pasakiau. Jis kilstelėjo vieną antakį.-Mano mama buvo dailininkė. Na ji nebuvo garsi ir už savo piešinius mažai uždirbdavo, bet jie buvo fantastiški. Kad ir imkim tą kur antos sienos kabo.-pasakiau ir parodžiau į sieną priekį mūsų.
-Jį nutapė tavo mama?-paklausė.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanficSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...