-Kreikitės į Neitą.-pasakiau visi nusijuokė. Aš patraukiau link virtuvės. Įėjau iš šaldytuvo išsitrraukiau sulčių pakelį ir jau norėjau pilt į stiklinę.
-Tai kaip sekasi po vakar?-paklausė Louis. Aš tai išsigandau.
-Po šimts velnių. Gal nesigązdink.-net nepajaučiau, kad prakalbau lietuviškai. Už širdies susigriebusi pažiūrėjau į jį o jis į mane žiūrejo WTF žvilgsiu.-Oj atsiprašau. –Pasakiau ir šį kart jau kalbėjau angliškai- bet kitą kart nesėlink gerai.
-Kaip tu čia mane aprėkiai?-vis dar nesupratęs pasakė.
-Am lietuviškai.-pasakiau jau beveik atsigavus nuo išgąsčio.
-Kaip kaip?-paklausė.
-Na lietuviškai. Aš lietuvė. Ne anglė.-pasakiau ir prisipyliau sulčių šiek tiek drebančiomis rankomis.
-Net nebūčiau pagalvojęs.-pasakė. O aš šyptelėjau.
-Beje sekėsi gerai.-atsakiau jam į anksčiau užduotą klausimą.- Kaip pats grįžai?
-Gerai. Tik va ne kaip miegojau.-pasakė.
-Varkšas didelis berniukas.-pasakiau nukabinusi lūpą. Tai dariau specialiai ir jį prajuokinau.
-Maža graži panelė, man iš galvos niekaip neišėjo.-pasakė jis.
-O galėsi supažindint gal.-pasakiau ir su stikline patraukiau link svetainės. Jis ėjo iš paskos.
-O kaip matau Neitas ištraukė savo atsargas.-pasakiau pamačiusi kiek visokio alkoholinio gerimo pristatyta ant stalo.
-Man regis šiandien liksim čia.-pasakė Zayn.
-Ari gal galim pasišnekėt?-paklausė Keitė.
-Žinoma-atsakiau ir su ja išėjau iš kambario.
-Ari, tu pažysti Louis?-paklausė.
-Nu nepasakyčiau to pažinojimu. Tiesiog vakar vakare jis mane pakvietė pašokt. Padėjo tave paguldyti į lovą ir panašiai.-pasakiau.- žinau tik jo vardą ir pavardę.
-Tai Louis Tomlinson.-pasakė.
-Taip o iš kur tu žinai.-paklausiau.
-Nebūtum blondinė.-pasakė.- Juk dabar svetainei sėdi garsioji One Direction grupė. Louis vienas iš narių.- tyliai šaukė ji.
-Tiesa užmiršau.-pasakiau. Ji tik šypsojosi ir palinksėjo galva.
-Nu ir tu laimės kūdikis.-pasakė Keitė.
-Jokia čia laimė. Jis paprastas žmogus ir tiek. –pasakiau.- vakar su juo bendravau kaip su eiliniu žmogumi. Jokia žvaigžde ar panašiai, tai darysiu ir toliau.-pasakiau.
-Ej merginos jūs name esate tik dvi ir tai nei vienos nematom.-sušuko kažkas iš vaikinų.
-Tuoj ateinam. Tik nenumirkit.-sušuko Kietė ir pradėjo eiti link svetainės. Aš sekiau paskui.
-Ir jokių suvedinėjimu su juo, kad nebūtų, kad ir kaip jis man patiktų jei ...
-Jis tau patinka.-garsiai pasakė Keitė tiksliau sušuko ir visi atsisuko.
-O kam nepatinka? Juk tai klasika.-pasakiau, nes bandžiau gelbėt Kietės pridirbta košę.
-Apie ką kalbat?-paklausė Neitas.
-Apie filmą.-pasakiau.
-Kokį?-paklausė Louis.
-Vienas namuose. Jai jis nepatinka. –parodžiau į Keitę. Nors ištikro tai jis jai žiauriai patiko. Tada Neitas suprato, kad nusukinėju tiesą. Ir debiliškai nusišypsojo ir pažėjo į mane tokiu žvilgsniu lyg sakytų. Kas už tai kad nesakysiu.-Neitai vėliau galėsim pasišnekėt?-paklausiau ir atsisėdau ant žemės nes niekur nebebuvo vietos.
-Oj būtinai.-pasakė ir nusišypsojo klastinga šypsena.
-O jus jau greiti kur dingo tas butelyje buvęs skystis?-paklausė Keitė.
-Tu dar klausi.-pasakė Semas ir nusijuokė.
-Ne tik šiaip.-pasakė pasimetusi. Dieve kaip akivazdžiai matosi, kad jis jai patinka.
-Eikš.-jis ją pasikvietė atsisėsti šalia. Aww buvo miela. Aš pajaučiau kaip aplink mano liemenį apsiviniojo rankos ir aš pakilau. Pasirodo Louis mane pasisodino ant kelių.
-O va čia tai miela buvo.-pasakė Neitas. Aš susigėdau, o Louis jam parodė liežuvį. Buvo juokinga, todėl visi pradėjo juoktis. Aš neišimtis. Kaip aš nemėgstu savo juoko. Ir dar tas faktas kad dažniausiai kai pradedu juoktis negaliu sustoti. Bet šikart pavyko greit sustoti.
-Dar vienas dalykas kuris yra gražus tavyje.
YOU ARE READING
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...