-Am atsiprašau.-pasakiau.
-Niekis.- pasakė ir prakeido mus su Sara praeiti pirmoms. Pastebėjau, kad kieme šalia jo stovėjo dar keli vaikinukai. Nekreipiau dėmesio ir su Sara patraukiau link papludynio. Tada Sara tarė:
- Kad aš į tokį gražuoliuką būčiau atsitremkus.- abi nusijuokėm. Kadangi per smėlį su kablais buvo sunku eiti. Tad juos nusimoviau. Mano pavyzdžiu nusekė ir Sara. Nors jos kablai buvo mažesni.
-Negaliu neigti jis tikrai gražus.- Atsisukau pažiūrėti į durų pusę bet jų jau nebebuvo tikriausiai nuėjo į namą.
-Gražus? Jis buvo Sexy..- pasakė. Taip šnekėdamos apie viską vaikšiojom pajūriu. Kol neužsimanėm atsigert. Patraukėm atgal į vakarėlį. Kai atidariau duris pakraupau nuo vaizdo. Kažkokia mergina vėmė į vazoną, o šalia stovintis vaikinas vėmė ant jos.
-Fuiiii.- pasakė Sara.- manau kažkas padaugino.
-Taip manai?
-Gerai einam atsigert.-pasakė Sara ir nuėjom prie stalų su gėrimais. Muzika kalė garsiau nei prieš tai. Tas vaikinukas kuris prieš tai rūpinosi muzika girtut girtutėlis miegojo ant kėdės prie aparatūros. Dabar muzika perjunginėjo tas pats vaikinukas į kurį aš buvau atsitrėnkusi. Šalia jo stovėjo kažkoks garbanotas vaikinas ir bandė perjunkt dainą, bet gražuoliukas neleido.
-Į ką taip spoksai?-paklausė Sara. Ir nusekė mano žvilgsnį.- O sexy boy. Tik kur jis man matytas?
-Tiesa sakant, kad jau užsiminiai man jis ir matytas. Ir tas jo draugas, nu tas garbanius.-pasakiau ir susimasčiau. Kol galvojau ir žiūrėjau į juos gražuoliukas pagavo mano žvilgsnį. Shitt. Nusisukau ir išgėriau pora čierkiukų.
-Žinai Ariana manau aš jau varysiu namo.-pasakė kiek įkaušusi Sara.
-S tu jau girta?-paklausiau.
-Jo jaučiu kaip jau nešioja mane.-atsakė.
-Tai varom pašokt išsičiūkinsi.-pasakiau.
-Gal geriau nereikia.-pasakė.
-Bet dar pabūk okey? Man smagiau bus.
-Man regis tau ir taip smagu bus.- pasakė ir nusišypsojo.
-Kaip suprast?- paklausiau nes nesupratau ka ji čia šneka.
-Na tai kad tas Sexy boy ateina link tavęs.-pasakė.
-Ką tu čia nusišneki?- paklausiau ir apsisukau pažėti. Shitt ji teisi, bet gal eina pas ją.- Mmmm aš einu į tuliką. Niekur nedink.
-Kaip visad bėgi.-pasakė ir užsivertė dar viena stopkę.
-Niekur aš nebėgu. Tiesiog gražiai einu į tuliką.-pasakiau ir patraukiau jo link.
-Bailė!!!- girdėjau kaip sušuko Sara. Pff. Nuėjau į tualetą ačių dievui jis buvo laisvas..... nusiploviau rankas ir išėjau ieškojau Saros, bet niekur neradau tikriausiai išvažiavo namo. Tik įdomu su kuo? Pastebėjau, kad Keitė šoka su Semu. Kažkas naujo. Pagalvojau. Ir patraukiau ko nors išgert.... išgėriau gan nemažai. Biški nešiojo. O kablai pusiausvyros išlaikyti tikrai nepadėjo. Vos neišsiteškiau. Visa laime kad kažkaip pavyko išstovėt. Išgirdau juoką. Apsidairiau ir pamačiau kaip iš manęs juokesi vaikinai. Todėl nusprendžiau biški įgelt.
-Tai gerai kad nepamatė kokie vaikinai, tada būtų buvę truputi gėda.- pasakiau. Jie vis dar juokėsi bet nebetaip smarkiai. Aš apsisukau ir nuėjau. Atsisėdau ant kėdės ir prie manęs prisistatė gan girtas Neitas.
-Panele Ariana gal sutiksite su manimi pašokti?- paklausė. Ir ištiesė ranką.
-Žinoma ponaiti Neitai.- pasakiau nusijuokusi ir padaviau jam ranką. Nuėjome į aikštelės vidurį ir pradėjom šokt. Šokom gan ilgai. Kol prie Neito nepriėjo vaikinas. Oj tiksliau prie manęs.
-Gal kitą šoki panelė galėtu pašokt su manim?- paklausė žiūrėdamas į Neitą.
-Tai aišku vyruti.- patapšnojo jam per peti ir išėjo iš šokių aikštelės. Kaip tyčia kažkas paleido ramesnę dainą. Jis mane apkabino per liemenį aš uždėjau rankas ant jo pečių ir pradėjom šokti.
-Bučiau ir anksčiau pakvietęs, bet nespėjau prieit ir dingai.- pasakė man į ausį pakeltu balsu, kad per muzika išgirsčiau. Kai suvirškinau jo žodžius pažėjau į jį ir nustebau. Čia buvo tas pats, kaip sakė Sara, sexy boy.
-Amm nežinojau, kad buvau ieškoma.- pasakiau visiška nesamonę ir dar šiek tiek liežuvis pynėsi.
-Galima paklaust?-pasiteiravo.
-Na rėšk.
-Kaip tokia gležna mergina tiek daug išgėrus neguli kur nors po stalu ar panašiai. O šnekasi su manimi ir dar puikiai juda. Na šoka?- paklausė.
-Visu pirma aš ne gležna. O antra na tiesa sakant nežinau.- pasakiau, nes tikrai nežinau kodėl tiek daug pakeliu.- Bet galiu pasakyti viena dalyka, kad mano šita savybė yra labai gerai. Na kad sunkiai nusigeriu, nes va matai su dominau dailų vaikinuką kuris pakvietė mane pašokt.- pasakiau ir nepatikėjau pati tuo ką pasakiau. Jis nusijuokė.
-Kas jau kas mane sudominai ne tuo.-atsakė.
-O tai kuo?- paklausiau ir stabtelėjau. Jis pažėjo man į akis ir pasilenkė arčiau.
-Tuo nes tu graži.-pasakė. Nežinau kodėl bet mane suimė juokas. Jis į mane žiūrėjo nieko nesuprantamu žvilgsniu.
-Atsiprašau nesusivaldžiau.-pasakiau.- Graži jo kurgi ne.
-O tu tipo manim netiki?-paklausė. Ir pasigirdo greitesnė muzika. Todėl pokalbis nutruko, o mes šokom. Dar vienai dainai nesibaigus namo kojos manęs jau neklausė.
-Jei tuojau pat neatsisėsiu ryt tikrai nepaeisiu.-pasakiau sexy boy. Ji vadinsiu tol kol sužinosiu jo vardą. Jis pažėjo į mano batus ir pasakė:
-Man keista kaip tu dar iki šiol ištvėriai.-ir nusijuokė.
-Ir kas čia tokio juokingo?-paklausiau.
-Nieko.-atsakė ir prie mūsų priėjo Keitė. Ji vos pastovėjo ant kojų ir ji buvo basa.
-Mergyt turi man padėt nerandu savo batų.-pasakė ir apkabino mane viena ranka.
-O gal geriau miegot?- pasakiau.
-Ne aš noriu surast savo batus.- zyzė. Aš atsisukau į sexy boy.
-Padėsi?-paklausiau. Jis linktelėjo ir nieko nesakęs ant rankų paimė Keitė ir pradėjo nešti. Aš rodžiau kur eiti. Atidariau Keitės kambario duris. Jis ją įnešė ir paguldė ant lovos. Aš užklojau pledu. Ir išėjom iš kambario.
-Truputį palauk.- pasakiau ir įėjau į savo laikiną kambarį. Iš lagamino išsitraukiau vaistinėlę ir iš jos vaistų nuo skausmo.
-Tau gal galvą skauda?-paklausė. Aš nusijuokiau.
YOU ARE READING
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...