-Tu rimtai? Antras Harry.-pasakiau.
-Kas Harry?-paklausė.
-Kai buvom pas Louis Harry buvo pas jį, kaip supratau jie kartu gyvena. Na ir jis visokias nesamones šnekėjo.
-A aš galvojau, kad buvot vieni.-pasakė.
-Harry buvo savo kambaryje. –pasakiau greit susirišdama plaukus į kasą. Ir dar užsidėdama kėdukus.
-Vakar Semas pasiūlė man draugauti.-pasakė.
-Čia rimtai?
-Aha pasirodo gandai buvo teisingi.-pasakė šypsodamasi.
-Tikiuosi sutikai?
-Tai aišku. Jis šiandien mane vedasi į pirmą pasimatymą.-pasakė visa švytinti.
-Džiausiuosi dėl tavęs.-pasakiau. Ir kadangi jau buvau pasiruošusi čiupau Keitės man padaryta kavą termuse,kad galėčiau ją išsinešti, ir išėjom į univerą. Univere vėl paskaitos. Šiandien jau dirbom normaliai, bet dėstytojai vistiek kalbėjo apie tą kažkokį renginį. Man buvo neįdomu todėl nesiklausiau. Po universiteto su Keite grįžinėjome namo.
-Ar tiesa kad tu naujoji Louis panelė?-priėjusi paklausė kažkokia mergina. Aš likau be žado iš kur jos apskritai žino, kad aš pažįstu Louis.
-Ką?-paklausiau, o Keitė mane greit pradėjo temti į namų pusę. Greit buvome namie.
-Kaip jie sužinojo, kad vapšė pažystu Louis.
-Directionierės viską žino.-pasakė Keitė.-Nežinau kaip, nežinau iš kur, bet žino.
-Na joo.
-Tai ar esi Louis panelė?-paklausė Keitė. Ir tada susimasčiau, kad Louis neklausė ar norėčiau būti jo mergina. Tarp mūsų nebuvo tokio pokalbio.
-Nežinau.-pasakiau tiesą.
-Manau greit sužinosi.-pasakė Keitė.-Man nuojauta kužda.
-Atstokit su tom nuojautom mane jos jau gązdint pradeda.
-Kaip suprast?-paklausė ji.
-Kai šnekėjau su Mante dar prieš išvažiuodama ale atilsėti į paplūdimį, ji sakė kad jos nuojauta kužda, kad aš to nepasigailėsiu.
-Ir tu sutikai Louis.-pasakė Keitė.
-Va būtent.-pasakiau. Su Keitė pasidarėm pietus ir pavalgėm ji pradėjo ruoštis pasimatymui. Tik nesupratau vieno kam ji ir knygas jamas.
-Aš ryt varysiu tiesiai į univerą.-pasakė.-Šiandien leiki viena.
-Oky. Sėkmės.-pasakiau jai išeinant.
-Ačiū.-sušuko ir išlėkė pro duris. Likau viena. Jau norėjau įsitaisyti ir ramiai pagulėti kai išgirdau durų skambutį.Keitė? nelabai tikėčiau juk ji turi raktus, nebent kaip eilinį kartą tingi išsitraukti. Nuėjau prie durų ir jas atidariusi iš kart nusišypsojau kai už jų pamačiau stovintį Louis.
-Labas.-pasakiau.
-Labas- sakydamas mane apkabino.
-Ką čia veiki?-paklausiau įlesdama jį į vidų.
-Tavęs pasiilgau.-pasakė.
-Miela.-tariau.
-Mačiau Keitę visa laiminga išbėgo, net manęs nepastebėjo.-pasakė Louis.
-Tai dėl to kad Semas pasiūlė jai draugauti, o ji jau senai jį įsimylėjusi.-pasakiau
-Aišku.-pasakė.-Tai gal nori kur nors išeiti? Pasivaikščioti?
-Tiesa sakant aš kiek pavargus.-pasakiau ir pamačiau, kad jis nusiminė, dėl to kad nesutikau.-Bet gali pasilikti ir man palaikyti draugiją.
-Jau galvojau nepaklausi.-pasakė ir nusišypsojo.
-Tai sėdam.-pasakiau ir kritau ant sofos. Norėjau Louis pasakyti apie šiandienos įvyki su viena iš jo fanių, bet nežinau ar įstengsiu. Nesu iš tu merginų kurios pirmą žingsnį gali žengti pačios. Net ir močiūtei sakiau, kad manau viskas vyksta per greit. Arba aš tiesiog nepratusi prie meilės. Tos meilės, kuri sieja du žmones. Net nežinau kaip tai pavadinti. Iš savo širdies balso žinau, kad aš jį įsimylėjau.
-Ej apie ką taip galvoji?-paklausė Louis ir pertraukė mano mintis.
-Apie viską.-pasakiau.
-Gal nori garsiai pagalvot?-paklausė.
-Na kažkaip dar nemėginau.-pasakiau ir nusijuokiau.
-O tu pabandyk, nes atrodai šiek tiek nusiminusi.-pasakė.-Gal kas atsitiko?
-Ne nieko.-pasakiau.-Tiesiog..
-Kas tiesiog?
-Tiesiog prisiminiau močiūtę ir supratau, kad dar ilgai jos nematysiu.-pasakiau.-tai liūdina.
-Jo patikėjau.-pasakė.-Kas buvo.
-Tikrai nieko..-pasakiau.
-Tu bloga melagė, bet gal ir gerai.-pasakė ir apkabino.-kai norėsi pasakysi tiesa?
-Būtinai.-pasakiau.
-Aha sakiau, kad kažkas ne taip.-pasakė lyg prigavęs mažą vaiką vogiant saldainius. Neišlaikiau ir nusijuokiau. Bet ir nieko neatsakiau tik įsitaisiau jo šiltam glėbį. O jis buvo fantastiškas.- Tai kaip šiandien sekėsi?-paklausė jis.
-Buvo nuobodu.-pasakiau.
-Kuo tokiau tuo darosi keisčiau.-pasakė.-Keitė sakė, kad tu viena iš geriausiu mokinių ir panašiai, bet nė karto nemačiau, kad darytum namų užduotis ar pergyventum dėl studijų. Tu tik jas atsakingai lankai ir tiek.
-Namų darbų aš nedarau jau gal nuo 7 klasės.-pasakiau.- nes dažniausiai viska padarau likus kokiom 10 minučių iki tos paskaitos, kuriai reikėjo ką daryt.
-Va tas ir keista.-pasakė.
-Kodėl?-paklausiau.
DU LIEST GERADE
I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) Complete
FanfictionSveiki mano vardas Ariana. Man 17 metu bet greit sukaks aštoniolika. Esu Lietuvė, bet dabar gyvenu Londone, studijuoju. Gyvenu su bendrakurse Keite. Nesu iš tų merginu kurios labai mėgsta vakarėlius, bet kartai juose dalyvauju. Man draugai sako, kad...