Part 45

120 6 0
                                    

-Gerai tuoj grįšiu.-pasakiusi greit išėjo seselė. Po kurio laiko ji grįžo su Louis kuris pamatęs mane iškart pripuolė.

-Kaip jautiesi? Viskas gerai? Tu mane baisiai išgązdinai-prapliupo Louis ir mačiau kaip jo akyse kaupesi ašaros.

-Manau viskas gerai, kaip.. kaip vaikelis?-paklausiau.

-Nuostabus, laikiau jį. Jis toks mažas ir turi mano akis.-pasakė didžiuodamasis.

-Kaip ir norėjau.-pasakiau.

-Atrodai ne kaip, tikrai tau viskas gerai?-paklausė.

-Manau taip. Noriu pamatysi mažylį.-pasakiau ir kaip tik tą akimirką į palatą įėjo seselė nešinai mažulyčiu vaikučiu.

-Kai kas atėjo pasisveikinti su savo mamyte.-pasakė seselė ir padavė man berniuką. Jis buvo užsimerkes, bet toks mielas. Mano širdis prisipildė dar niekad nejausto jausmo. Tokios šilumos ir meilės šiam mažyliui.

-Kaip matai, kokį vardą dedam?-paklausė Manęs Louis.

-Kaip Tommy? –paklausiau.

-Tommy Tomlinson, man patinka.-pasakė Louis ir pabučiavo man į višrugalvį.

-Labas mažiuk,.-pasakiau kai Tommy pramerkė akutes. O Louis nemelavo jis tikrai paveldėjo jo akis. Aš šypsojausi ir šypsojausi negalėjau patikėti, kad čia tikrai mano kūnas ir kraujas. Tai atrodo toks stebuklas, kad negaliu apsakyti žodžiais. Niekaip negalėjau išleisti nei Louis nei kad iš manęs dabar paimtų Tommy, bet daktaras reikalavo, kad aš pailsėčiau, nes tai kas man įvyko nebuvo juokai. Ir pati nesuprantu, kaip tai galėjo įvykti. Mano angelas sargas gerai darbuojasi. Jau antra kart išgelbėja nuo mirties.

Po 2 mėnesių.....

-Koks jis jau didelis.-pasakiau.

-Taip mano sūnus stiprus ir tvirtas berniukas.-pasakė Louis laikydamas Tommy ant rankų.

-Gerai šypsokitės, nes tuoj fotografuosiu.-pasakė Harry. Kelios blykstės.-Baigiau.

-Na ką tu įsitikinęs, kad jau laikas?-paklausiau Louis.

-Dabar arba veliau bus per vėlu ir kils didžiulis skandalas.-pasakė Harry.

-Na tada kelk, Louis.-pasakiau Harry padavė telefoną Louis ir jis greit nuotraukas įkėlė į twitter'į.

-Parodyk.-paskiau ir paėmiau iš jo telefoną.-Awwww, patys mylimiausi.-perskaičiau jo komentarą po nuotrauką. Ir apdovanojau jį bučiniu.

-Bet tai kai.-pasakė Harry.

-Kas ?-paklausė Louis.

-Paskaitykit komentarus, jūs matėt kiek jų jau atsirado?

-Omg...-panačiusi skaičių mano akys išsprogo. Jų čia jau buvo begalės, retweet buvo jau 515601 Favorite 657819.

-Na, o dabar važiuojam.-pasakė Harry.- Mūsų jau tikriausiai visi laukia.-mes greit išėjom iš naujojo buto kurį mums nupirko Louis, kad galėtume gyventi visi kartu. Saulė švietė, bet nebuvo labai karšta. Jau praėjo metai, kaip mes su Louis pora. Ir tai neįtikėtina, nes atrodo, kad nesenai susipažinome. Kiekvieną kartą kai pažiūriu į Louis atrodo, kad pamilstu jį iš naujo. Įsėdome į mašiną ir patraukėm radio link. Šiandien vaikinai duoda intervių per radia. Todėl Louis paprašė, kad vyktumėme drauge. Kai tik privažiavom pamatėm didelę minią. Čia buvo ir Fanės ir paparaciai.

-Prasiseda.-pasakiau. Ir išlipom iš mašinos. Visos merginos spygavo, klausinėjo ar čia tikrai Louis sūnus. Už mane į visus klausimus atsakė Louis. Aš ėjau tiesiai prie įėjimo, o vaikinai, dar pasirašė kelioms fanėms ir su jomis nusifotografavo. Kai buvau pastate galėjau atsipūsti, bet kur tau.

-Tommy. Ariana. Pagaliau.-sušuko Zayn ir iš mano rankų pasiėmė mieguista Tommy.

-Labas.-pasakiau.

-Einam palydėsiu į mūsų kambariuką, o jie nepražus.-pasakė parodydamas į Harry ir Louis.-gražia nuotrauką patalpinot Twitter'yje.

-Ačiū.

-Duodu šimta procentų, kad per intervių apie jus klausinės.-pasakė Zayn.

-Aš tikiu.-pasakiau.

-Louis, labai nerimauja, kad negalėsi ramiai išeiti į miestą ar į kokią parduotuvę su Tommy.-pasakė Zayn.

-Žinau ir pati nerimauju, bet nieko nepadarysi.-pasakiau.

-Iki intervių dar 20 minučių.-pasakė kažkoks vyras kuris greit pro mus praėjo ir buvo įbedęs akis į mane arba į Tommy.

-Čia vyras kuris iš mūsų ims intervių, dar jį pamatysi.-pasakė Zayn ir pravėrė duris į jų pasiruošimo kambarį. Čia jau sėdėjo Liam su Niall. Tas laikas iki intervių labai greit praėjo. O kol vaikinai atsakinėjo į klausimus, laikas apskritai skriete praskriejo. Ir jau ruošemės namo. Vaikinai buvo šieik tiek nuvargę, nes pastarosiomis dienomis jie neturi laiko, kada pailsėti ir man tai nelabai patinka.

Namai...

-Gerai kas nori valgyti?-paklausiau visi buvo susirinkę pas mus ir kaip pridera aš turėjau pagaminti vakarienę. Tommy jau miegojo.

-Aš !!!!-visi vienu metu sušuko ir aš nusijuokiau.

-Tuoj bus.-pasakiau. Ir išgirdau iš jų lūpų džiaudsmo šuksnius.

-Sunki diena.-pasakė Louis man už nugaros ir taip mane išgazdino.

-Louis ar tu pablūdai aš išsigandau.-pasakiau.

-Nieko neprimena?-paklausė šypsodamasis.

-Aišku primena, Nieto vasarnamį.-pasakiau ir jis apkabino mane per liemenį prisitraugdamas arčiau savęs.

-Aš ir sakau, kad jaučiau dežavu jausmą.-pasakė apsimesdamas lyg išpradžių neatsiminė.

-Gerai aktorėli nešk lėkštes.-pasakiau ir į rankas įdaviau 3 lėkštes, bei pabučiavau į žandą. Pasiėmiau tris lėkštes ir aš.

-Maistas atkeliauja.-pasakė Louis. Ir visi susėdom vakarieniauti. Kalbėjomės juokėmės ir šmaikštavom. Daugiausiai dalijosi įspūdžiais iš šiandienos intervių ir vakarykščio koncerto. Buvo smagu.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now