Part 34

150 7 0
                                    

-Tiesa tu sakiai, kad kažką papasakosi.-pasakė Louis.

-Ammm. Na šiandien toks insidentas buvo nutikęs.-pradėjau sakyti.-Na žinai Tobį, jam manau keli varšteliai atsisuko.

-Kaip suprasti?

-Jis pašovė Semą ir kaip supratau iš jo elgiasio norėjo išprievartauti Keitę. Dar grąsino man pistoletu ir...

-Ką jis tau grasino? Nieko nepadarė? Jis nesužeidė tavęs?-jis buvo išsigandęs net pašokęs atsisėdo lovoj ir žiūrėjo į mane. Aš jį paverčiau atgal.

-Man viskas gerai, juk turėjai jau suprasti, kad galiu savimi pasirūpinti, ir dar ta vaza visai vietoj pasimaišė.-pasakiau.

-Vaza?

-Jo turėjo skaudėt.-pasakiau ir jis nusišypsojo.

-O kaip Semas?-paklausė.

-Na kaip supratau jam viskas bus gerai tik reikia ilsėtis, todėl Keitė juo rūpinasi.

-Tikiuosi Tobis dabar..

-Taip jis dabar suimtas.-pasakiau.

-Tai gerai, ir kad kitą kart tokiu dalykus man praneštum.-pasakė rimtu balsu.

-Gerai mano deimante.-pasakiau ir pakštelėjau į lūpas.-O dabar einam miegot.

-Labanaktis meile.

-Saldžių.

-O jie tokie bus.- pasakė aš patogiai įsitaisiau. Vietoj pagalvės pasinaudojau Louis. Jis mane apsikabino ir po kiek laiko pajaučiau kaip jo vėpavimas pasidarė vienodas, kai pakėliau galvą pamačiau, kad jis užmigo. Jis buvo toks mielas, kai miega. Jis buvo toks ramus. Pasirėmiau smakru ir stebėjau jį. Per miegus jis atsigulė ant šono ir prisitraukė mane stipriai prie savęs. Toks jausmas lyg būtų susapnavęs, kad aš išeinu. Chi chi. Po kiek laiko mano akys pradėjo mergtis ir aš užmigau.

*Rytas*

Pramerkiau akis, bet aplinkui buvo dar tamsu. Aš vis dar gulėjau Louis glėby, o jis miegojo. Lėtai išlipau iš lovos ir apsirengiau jo maikę ir nuėjau į virtuvę. Buvau šiek tiek ištroškusi. Laikrodis ant sienos rodė, kad dabar 3 nakties, o aš miegoti nė iš tolo nenoriu. Jaučiausi tokia laiminga. Prisipyliau stiklinę šalto vandens ir atsigėriau. Jau ruošiausi grįšti atgal į kambarį, kai išgirdau, kad kažkas rakina duris. Manau tai turėtu būti Harry, bet juk Louis sakė, kad jis šiandien čia nemiegos. Po kelių sekundžių durys prasivėrė ir pro jas įėjo. Taip kaip ir maniau įėjo Harry, bet jis vos pastovėjo ant kojų.

-O dieve Harry tu girtas?

-Ariana? Kodėl tu nemiegi?-vos verčiamu liežuviu paklausė.

-Nes nemiegu.-Ir tada jis mane nužiūrėjo nuo galvos iki kojų. Pasijaučiau labai nejaukiai, nes mane dengė tik Louis maikė.

-Gražiai atrodai. Smagi naktelė?

-Harry eik į savo kambarį ir išsimiegok.-pasakiau ir apsisukau, patraukiau link Louis kambario. Įėjau uždariau duris ir vėl atsiguliau šalia Louis. Stebėjau tai lubas, tai kaip kvėpuoja Louis. Pažaidžiau su jo plaukais. Bet miego nebenorėjau. Nenorėjau žadinti Louis, bet man nuobodu. Todėl prislinkau prie jo veido ir pabučiavau į norytę. Jo lūpų kampučiai pakilo, nors jis dar vis tiek miegojo, ir tai atrodė taip mielai. Tada pabučiavau jį švėlniai į lūpas, ir jo akys tingiai prasimerkė.

-Ari, kodėl nemiegi?-pasakė ir apsikabino mane.

-Nebegaliu užmigti.-pasakiau.-A ir beje Harry grįžo.

-Harry?

-Aga ir jis girtas, kaip tapkė.-pasakiau.-Buvau nuėjusi atsigerti vandes ir jis įsvirduliavo į butą.

I still miss you (Lietuviška) (Louis Tomlinson Fanfiction) CompleteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt